MaDDie
Legacy Member
Ik was naar gent geweest
alles goed en wel, tot we om 5.30 plaatselijk tyd
in een gevecht in de overpoortstraat zatten. gewonden, bloed en gillende wijven
alles was dus aanwezig. zijn we maar naar de onze landelijk buurt teruggekeerd. nog wat op cafe. en hier ben ik nu. drunk 
alles goed en wel, tot we om 5.30 plaatselijk tyd
in een gevecht in de overpoortstraat zatten. gewonden, bloed en gillende wijven
alles was dus aanwezig. zijn we maar naar de onze landelijk buurt teruggekeerd. nog wat op cafe. en hier ben ik nu. drunk 

)

. Vree blij met dit oudjaar.