Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaDDie

Legacy Member
Ik was naar gent geweest
alles goed en wel, tot we om 5.30 plaatselijk tyd :p in een gevecht in de overpoortstraat zatten. gewonden, bloed en gillende wijven :) alles was dus aanwezig. zijn we maar naar de onze landelijk buurt teruggekeerd. nog wat op cafe. en hier ben ik nu. drunk :)

Bosvos

Legacy Member
ik ben om 23.00 in mijn bed gekropen, wat een zielige bedoening...
ik vraag me eigenlijk af waarom nieuwjaar zo gevierd wordt...

Bubbling Zombie

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik ben om 23.00 in mijn bed gekropen, wat een zielige bedoening...
ik vraag me eigenlijk af waarom nieuwjaar zo gevierd wordt...

voor zo'n mensen heb ik nu bakken respect zie, bakken respect! jij durft tenminste zeggen dat je er niet aan mee doet

echt waar man


respect!

MaDDie

Legacy Member
jeej kzen al wakker. dacht ik is een gat in de dag te slapen. maar nee.

EternalSilence

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
voor zo'n mensen heb ik nu bakken respect zie, bakken respect! jij durft tenminste zeggen dat je er niet aan mee doet

echt waar man


respect!

meuh? ik heb da vroeger ook gedaan :p
maja ... tis nu gewoon een excuus om extra lang te kunnen vieren
wa kan mij da nieuwe jaar schelen ..voortzelfde geld startte het nieuwe jaar in februarie/september,...

nu goed, ik heb me zalig goe geamuseerd
met mijn hoogstudentenclub THRASO organiseren wij een galabal opt einde vant jaar :: reveillon .. al voor de zoveelste keer :p
wij moesten dus werken, en mochten niet dronken zijn.
begon om 17.30 met recepties voor ouders
dan om 20.00 een galadiner
en om 22.00
en om 22.30 gingen de deuren open...
tot 7.30 (we hebben ze moeten buiten duwen)


en dan met de leden naar den 'geverfden' in kortrijk, da klein zaalke afhuren en de champagne laten vloeien.. :D
11 flessen (en twas geen bucht champagne :lol: )
en nu thuis.. sebiet ribbekes eten, dan slapen en om 18.00 naar familiefeest ...

:sleep: :sleep:

c3c

Legacy Member
Firestyler zei:
KLJ waarschoot, in zomergem?
ook geweest, en net voor shameboy vertrokken naar de kokorico, nooit geweten op 2plekken tegelijk zo dicht in de buurt zoveel volk kon zijn :cool:

Heb ook in de koko gezeten, zot feestje:woohoo: :p

^MystiQ

Legacy Member
MaDDie zei:
Ik was naar gent geweest
alles goed en wel, tot we om 5.30 plaatselijk tyd :p in een gevecht in de overpoortstraat zatten. gewonden, bloed en gillende wijven :) alles was dus aanwezig. zijn we maar naar de onze landelijk buurt teruggekeerd. nog wat op cafe. en hier ben ik nu. drunk :)

Wahaha :rofl:

Godlessarto

Legacy Member
Ongeloofelijk feesje gehad. Vriendinnetje opgepikt ;). Vree blij met dit oudjaar.

Reddyfreddy

Legacy Member
Heaven @ Hilton Antwerpen ... was ferm goe feestje :)

Nog volk daar heen geweest ?

Unkn0wn

Legacy Member
Entrepot was uitverkocht :/


Oh well kheb me toch nog geamuseerd :P

Parnakra

Legacy Member
Mij tegen alle verwachtingen in toch kapot geamuseerd in het Fabriekspand in Roeselare.

Bosvos

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
voor zo'n mensen heb ik nu bakken respect zie, bakken respect! jij durft tenminste zeggen dat je er niet aan mee doet

echt waar man


respect!

is dit nu gemeend of niet?:wtf:
ma soit...normaal blijven wij hier altijd schoonekes thuis, gezellig aan tafel, beetje TV kijken...

maar dit jaar was het zo triestig dat ik het van miserie afgestapt ben...
nix op tv, om 22.00 pas bijeengekomen (terwijl 20.00 het schoonste uur is om me zo'n dingen van start te gaan)

maar ja als ik ooit m'n eigen verblijfplaats heb en geld genoeg heb zal ik het wel zelf organiseren:D

mss ga ik volgend jaar toch uit...zelfs al ga ik niet graag uit:p

PussyDuster

Legacy Member
Tot 7u naar Poplife in de Vooruit geweest. Gelukkig van de laaste 2 uur wat omfg wat een kut deejays rond 2 á 3 uur. Zelden zo'n slechte mix gehoord.

Reaper's Curse

Legacy Member
Wilde naar een fuif gaan in Zoersel, maar tent was de nacht ervoor ingestort en was het verplaatst naar een zaaltje waar maar 1000 man in mocht. Resultaat den deze kon niet meer binnen natuurlijk. Dan ma terug naar men stamcafe gegaan en daar tot 6h gezeten. Heb me nog vrij goed geamusseerd.

-Helld0g-

Legacy Member
good morning!
en een gelukkig 2007 é

ben zelf naar een plaatselijk fuifke gewist opt laatste gat (ben maar tegen kwart na 12 binnengeraakt)
was echt helemaal kapot rond 4u en ben thuisgeraakt om 5u30.

kvoel me gelijkof dak heel dien fuif vol en gekotst, maar kzou et eerlijk gezegd niet meer weten of dat ook gebeurd is (ik denk het wel, champagne en beer isn't the right combination). Buiten ne maat die mij es in de grond eet gestuikt (normaal gezien stel ik me wa steviger op voor die gast :d, maar op alle andere fuiven ga ik ook wel es tegen dek) en mn plastrong die zoekende is zijn er geen abnormale dingen gebeurd.

Thales

Legacy Member
entrepot gegaan
in begin (23.30) ni veel volk, maar 8 man in die 2de room ^^
maar rond 1 u zat er aardig wa volk.
paar keer op podium gegaan, maar dan ook wel er weer af.. was keigevaarlijk met al dat duwen.
ook veel drank op me had. Zo met je drank door al da volk :/ tegen da je op je plek stond was de helft van je drank al deruit.
muziek was wel zo zo.. ni echt top vonnek.
wel veel jong volk. Vooral jonge meisjes van 15 ofzo schattek

SilentSpring

Legacy Member
ier uiteindelijk toch boudewijnpark. Was wel nice, enige klote was die godverdomse vestiaire. 23u30 stonden we aan te schuiven aan de inkom. 15min later binnengeraakt, ma dan eh... M'n maat moest nog na de vestiaire, hij heeft zeker 30-45min mogen aanschuiven tegen dat em terug was. Gevolg was natuurlijk dat we om 12u nog buiten stonden in plek van binnen... was erges 12u30 toen we eindelijk binnen zaten, en doordat die fucking gsm-netwerken plat lagen heeft het tot 2u30 geduurd voor we de rest gevonden hebben. Afgezien van de vestiaireprobs wast wel ne vet feestje:).
5u40 lagek in m'n bed ofzo, wat laat is voor mij (anders gak ma weg tot 3u fzo), ma 't is tenslotte nieuwjaar:niceone:

omfg

Legacy Member
eerst nieuwjaar thuis gevierd met familie, en dan rond 2u met een paar maten (die ook bij familie waren) afgesproken naar een jeugdhuis geweest, waar ik me toch nog kostelijk geamuseerd heb :)
Rond 6u zijn we dan vertrokken, om 6u30 ben ik in bed gekropen, kdenk nie dak ooit rapper in slaap ben gevallen :oink: :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan