Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Eerst gegeten bij iemand thuis in Brugge (alhoewel ik nauwelijks iets binnenkreeg van eten, zoals al heel de laatste week)
Normaal gingen we al voor 12u na buiten, ma opeens wast al 12u en we zaten daar nog, ik was toen aangeschoten
Dan door al het volk op de markt naar de bussen, bus genomen naar boudewijnpark
Iets voor 1uur daar toe gekomen denk ik, niet moeten aanschuiven (niet voor ingang, niet voor vestiaire)
Om 2u was mijn lief echt heel slecht, haar ma is haar komen halen
Ik was volledig nuchter en heb mij nog 2uur supergeamuseerd
Alleen jammer dat er zoveel sukkels op het podium stonden die niet bewogen
Om 4u schoot er iets in mijn rug, ik had enorm veel pijn :/
Om 4u15 naar buiten gegaan om naar huis te gaan, dan besef ik dat mijn fiets nog in Brugge staat, ik had geen zin om te wachten op een bus
Er was ook veel boel buiten, en invasie van johnny's (binnen was het nochtans toffer dacht ik?)
Ik ging dus te voet, na een kwartier/20minuten was ik aan het station, dan kwam ik nog een maat tegen en die voerde mij tot in Brugge
Dan naar huis
Dan slecht geslapen, nu heb ik nog altijd pijn

Achja, het kon eigenlijk wel veel beter, ma alsk vergelijk met wat andere maten vame meegemaakt hebben was het nog een "geslaagde" avond

Den Freddie zei:
btw, den entrepot, is dat geen drugskot?
Haha, die baas van Studio Hall heeft keer zoveel kritiek gehad daarop dat drugskot zou zijn en veel te veel geweld en te wenig security, terwijl het bij hem allemaal perfect in orde is op feestjes
(Hij wil gewoon het entrepot in slecht daglicht stellen dus, en z'n studio hall is ook allesbehalve qua geweld-/drugsbeleid)

Thales

Legacy Member
ik dacht dat entrepot uitgaat van de overheid, dus zo'n drugkot zal het wel niet zijn.
er was gistren zelfs veel security, zo van die speciale ingehuurde met hun oortjes en hun maatpakken enzo.
ik toonde men ticket, mocht door en toen werd ik tegengehouden door zon security en moest ik men rugzak openen en zeggen wat erin zat. ( medicatie) dusja, alles werd goed gecontroleerd.
ik ergerde me wel aan die vestiare.... zo van die kleine mannen die eerst constant de jassen van de vrouwen pakten.

Irtimid2001

Legacy Member
Happy6 was echt de max, had niet gedacht dat het zo goed ging zijn. De trance en de reggae zalen waren het best van allemaal, den tijd is zo gevlogen. Ik lag maar om 10u deze morgen in mijne nest. 't vuurwerk in antwerpen zelf (we waren te laat om nieuwjaar te vieren op happy6 zelf, dus hem maar op't straat gevierd) was zot, mensen die vuurpijlen horizontaal over de straat afvuren en van die dingen. Ik voelde mij daar precies in ne wereldoorlog ofzo. Toen we afstapte in Antwerpen-centraal waren daar een paar mensen die daar strijkers en toestanden aan het afsteken waren. Kortom de max, sfeer was echt top, volgend jaar zeker terug gaan.

SilentSpring

Legacy Member
exploder zei:
Haha, die baas van Studio Hall heeft keer zoveel kritiek gehad daarop dat drugskot zou zijn en veel te veel geweld en te wenig security, terwijl het bij hem allemaal perfect in orde is op feestjes
(Hij wil gewoon het entrepot in slecht daglicht stellen dus, en z'n studio hall is ook allesbehalve qua geweld-/drugsbeleid)

ah, fabeltje dus. Kan nie over de entrepot spreken uit eigen ervaring, dus kzwijg er maar over. Studio Hall is wel goe op gebied van security enzo vinnek, ma drugs is er ook zunne. Da is overal. Enigste fuif waardat er eigenlijk controle was in rugzakken enzo was rising sun in't boudewijnpark 2 jaar geleden (vorige keer zijnek nie geweest). Alle andere fuiven dak in tussentijd gedaan heb deden da ook nie. Soit, d'er zal overal dus wel drugs zitten, en overal wordt er wel es geknokt.

ivm boudewijnpark gisteren: rond 5u werd er idd gevochten buiten. Voordien bennek nie buiten geweest, maar 'k heb wel ne paar keer ne man of 4 security rap na buiten zien lopen dusja.

Dieleman_F

Legacy Member
Piejie zei:
Entrepot? Drugkot :lol:

Idd :rofl:
Er mag in principe zelf niet meer gerookt worden, maarja het zal een drugskot zijn zeker :D

Het was wel goed in de entrepot moet ik zeggen. Wel grappig dat het 'podium' ingezakt is.

Dieleman_F

Legacy Member
Den Freddie zei:
ah, fabeltje dus. Kan nie over de entrepot spreken uit eigen ervaring, dus kzwijg er maar over. Studio Hall is wel goe op gebied van security enzo vinnek, ma drugs is er ook zunne. Da is overal. Enigste fuif waardat er eigenlijk controle was in rugzakken enzo was rising sun in't boudewijnpark 2 jaar geleden (vorige keer zijnek nie geweest). Alle andere fuiven dak in tussentijd gedaan heb deden da ook nie. Soit, d'er zal overal dus wel drugs zitten, en overal wordt er wel es geknokt.

ivm boudewijnpark gisteren: rond 5u werd er idd gevochten buiten. Voordien bennek nie buiten geweest, maar 'k heb wel ne paar keer ne man of 4 security rap na buiten zien lopen dusja.

:offtopic:
Toevallig geen ticket nodig voor de rising sun? :p

Forze

Legacy Member
La Riva was leuk feestje, teveel wijn & nog veel meer vodca-redbulls, lekkere wyven & funne muziek ;)

Wel is men jas gestolen :(

Om 7u30 thuis & 10u30 der al terug uit ;)

S.conceiçao7

Legacy Member
Forze zei:
La Riva was leuk feestje, teveel wijn & nog veel meer vodca-redbulls, lekkere wyven & funne muziek ;)

Wel is men jas gestolen :(

Om 7u30 thuis & 10u30 der al terug uit ;)


is da nie in oostende?

Thales

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Idd :rofl:
Er mag in principe zelf niet meer gerookt worden, maarja het zal een drugskot zijn zeker :D

Het was wel goed in de entrepot moet ik zeggen. Wel grappig dat het 'podium' ingezakt is.

er stond dan ook een of andere zot er op te springen tot het inzakte en toen het inzakte sprong hem er nog een paar keer op.
wel rare zaal eignelijk. Toen ik effe op podium stond sta je zo in de hoogte tussen die mensen onder je en tussen de mensen boven je... dus op die 2de ruimte.
all eyes on you ^^

Dj Aero

Legacy Member
lekker gegeten, steengrillen met vrienden hier thuis. om twaalf uur naar buiten met wa champagne. lekker gedronken. om twee uur het licht figuurlijk en letterlijk uit: combinatie van champagne en dan bier is dodelijk.

half uurke lekker voor de wc kruipen terwijl de rest (inclusief vriendin) nog ging fuiven. ik lag om 2 uur al te slapen. Mijn vriendin kwam thuis om half 7.

Door veel te veel drank, zoveel leuke uren gemist... spijtige zaak. Kheb er men les uit geleerd. Het was plezant tot op een bepaald moment :)

Plut0r

Legacy Member
haha wat een dronken bedoening :)

Dus uiteindelijk toch naar boudewijpark gegaan was al ferm weg toen dak daar toe kwam free champagne @ work !! dan tegen een uur of 5.00 bus gepakt naar 't zand en daar boterkoekske binnen geslaan en om 8.30 zattik in me nest

was wel gek avondje

WeeD@Ubernoob

Legacy Member
goed gegeten, daarna naar rnb diamonds wat mij beter heeft vermaakt dan verwacht. half 7 wask thuis.

ElBramo

Legacy Member
Kozzmozz viel wel goed mee... Nuja, moest er geen drank en joints geweest zijn was het wss wel veel minder :)

Thales

Legacy Member
ik had wel keiveel last van getuut in men oren.
toen ik in men bed lag was da echt keiluid TUUUUUUUUUUUUUUUUT. terwijl men maat da ni had. Muziek stond nu ook ni echt luid in entrepot.
maar heb da echt altijd. massas irritant, zeker als jeje daar op begint te focussen dan is da echt van aaaaaaaaah

wxphe

Legacy Member
exploder zei:
Eerst gegeten bij iemand thuis in Brugge (alhoewel ik nauwelijks iets binnenkreeg van eten, zoals al heel de laatste week)
Normaal gingen we al voor 12u na buiten, ma opeens wast al 12u en we zaten daar nog, ik was toen aangeschoten
Dan door al het volk op de markt naar de bussen, bus genomen naar boudewijnpark
Iets voor 1uur daar toe gekomen denk ik, niet moeten aanschuiven (niet voor ingang, niet voor vestiaire)

Er was ook veel boel buiten, en invasie van johnny's (binnen was het nochtans toffer dacht ik?)

Same here, alleen heb ik wel goed gegeten. En het is inderdaad jammer van die ruzie's, die verpesten direct de avond, de politie is er ook geweest geloof ik en rond 6u30 heeft er daar 1 iemand mogen lopen voor zijn leven en dat terwijl hij niets gedaan had. Hij was kunnen ontkomen en ze hebben dan maar (waarschijnlijk omdat ze ladderzat waren) nog achter iemand anders gezeten :doh: .
Alsjeblief amuzeer je toch gewoon, zonder al die zever :eek:

edit: in het nederlands (hoop ik toch) ;-)

Stancke

Legacy Member
wxphe zei:
Same here, alleen hebbek wel goeid gegeten. En van da boel is idd jammer direct verpesten van de avond, flikken zien gewist geloofk en rond 6u30 eeft er dor 1 mogen lopen vo zen leven en dat terwijl em nietend gedoan had. Dien was kunnen ontkomen en zen tunne (verzekerst ladderzat) nog achter een andere gast gezeten :doh: .
Alsjeblieft amuzeer je toch gewoon, zonder al die zever :eek:

toch jammer van het West-Vlaams :)

Ali_

Legacy Member
wxphe zei:
Same here, alleen hebbek wel goeid gegeten. En van da boel is idd jammer direct verpesten van de avond, flikken zien gewist geloofk en rond 6u30 eeft er dor 1 mogen lopen vo zen leven en dat terwijl em nietend gedoan had. Dien was kunnen ontkomen en zen tunne (verzekerst ladderzat) nog achter een andere gast gezeten :doh: .
Alsjeblieft amuzeer je toch gewoon, zonder al die zever :eek:

Idd, ik word ook zot van al da graaf doenerij. En dan altijd degenen deruit pakken waarvan ze weten dat die ofwel met een kleine groep zijn ofwel (vergeef mijn woordgebruik) magere schriele ventjes die ze makkelijk kunnen pakken. Mensen van enig kaliber laten ze met rust.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan