exploder
Legacy Member
Eerst gegeten bij iemand thuis in Brugge (alhoewel ik nauwelijks iets binnenkreeg van eten, zoals al heel de laatste week)
Normaal gingen we al voor 12u na buiten, ma opeens wast al 12u en we zaten daar nog, ik was toen aangeschoten
Dan door al het volk op de markt naar de bussen, bus genomen naar boudewijnpark
Iets voor 1uur daar toe gekomen denk ik, niet moeten aanschuiven (niet voor ingang, niet voor vestiaire)
Om 2u was mijn lief echt heel slecht, haar ma is haar komen halen
Ik was volledig nuchter en heb mij nog 2uur supergeamuseerd
Alleen jammer dat er zoveel sukkels op het podium stonden die niet bewogen
Om 4u schoot er iets in mijn rug, ik had enorm veel pijn :/
Om 4u15 naar buiten gegaan om naar huis te gaan, dan besef ik dat mijn fiets nog in Brugge staat, ik had geen zin om te wachten op een bus
Er was ook veel boel buiten, en invasie van johnny's (binnen was het nochtans toffer dacht ik?)
Ik ging dus te voet, na een kwartier/20minuten was ik aan het station, dan kwam ik nog een maat tegen en die voerde mij tot in Brugge
Dan naar huis
Dan slecht geslapen, nu heb ik nog altijd pijn
Achja, het kon eigenlijk wel veel beter, ma alsk vergelijk met wat andere maten vame meegemaakt hebben was het nog een "geslaagde" avond
(Hij wil gewoon het entrepot in slecht daglicht stellen dus, en z'n studio hall is ook allesbehalve qua geweld-/drugsbeleid)
Normaal gingen we al voor 12u na buiten, ma opeens wast al 12u en we zaten daar nog, ik was toen aangeschoten
Dan door al het volk op de markt naar de bussen, bus genomen naar boudewijnpark
Iets voor 1uur daar toe gekomen denk ik, niet moeten aanschuiven (niet voor ingang, niet voor vestiaire)
Om 2u was mijn lief echt heel slecht, haar ma is haar komen halen
Ik was volledig nuchter en heb mij nog 2uur supergeamuseerd
Alleen jammer dat er zoveel sukkels op het podium stonden die niet bewogen
Om 4u schoot er iets in mijn rug, ik had enorm veel pijn :/
Om 4u15 naar buiten gegaan om naar huis te gaan, dan besef ik dat mijn fiets nog in Brugge staat, ik had geen zin om te wachten op een bus
Er was ook veel boel buiten, en invasie van johnny's (binnen was het nochtans toffer dacht ik?)
Ik ging dus te voet, na een kwartier/20minuten was ik aan het station, dan kwam ik nog een maat tegen en die voerde mij tot in Brugge
Dan naar huis
Dan slecht geslapen, nu heb ik nog altijd pijn
Achja, het kon eigenlijk wel veel beter, ma alsk vergelijk met wat andere maten vame meegemaakt hebben was het nog een "geslaagde" avond
Haha, die baas van Studio Hall heeft keer zoveel kritiek gehad daarop dat drugskot zou zijn en veel te veel geweld en te wenig security, terwijl het bij hem allemaal perfect in orde is op feestjesDen Freddie zei:btw, den entrepot, is dat geen drugskot?
(Hij wil gewoon het entrepot in slecht daglicht stellen dus, en z'n studio hall is ook allesbehalve qua geweld-/drugsbeleid)






