Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haar ook naar leuven ipv gent op kot proberen krijgenGodlessarto zei:Dat is idd ver. Maarja wa gade eraan doen e![]()


Osi` zei:Ik ga ook mss naar Happy 6, ff vraagje, zijn er politiecontroles op antwerpen central? en daar aan de ingang van happy6? Gewoon "zekerheid"

mja tenzij ge besluit om tot opt randje te zuipen, net tegen de 0.5 pro mille e. kheb daar ne tof toestelleke voor gevonden in de gamma om dat bij benadering te metenLon$daLe zei:zekerheid voor wat? als je clean bent heb je niks te vrezen![]()
of wringt hier soms de pantoffel![]()
ik denk dat heel veel mensen daar gaannoreeeee zei:Ik ga naar happy6 met enkele vrienden, kdenk wel dat ik mij ga amuseren.


rosbief met kroket en paddo's dus op oudejaar... lekkerOsi` zei:neenee, geestelijke middelenweet wel, als er GOA te vinden is .. ben geen zuiper. Haat het gewoon om dubbel te zien, maar een pintje kan er wel gerust in.

ShPonGle zei:mja tenzij ge besluit om tot opt randje te zuipen, net tegen de 0.5 pro mille e. kheb daar ne tof toestelleke voor gevonden in de gamma om dat bij benadering te meten
edit: ofetwel moej eens den dezen doen:
http://www.wodca.be/sw/Promille-Shock.htm

Darkness zei:ze zei toen al dat ze wel de hele avond met mij kon liggen kussen (toen er nog niks gebeurd was) maar dat ze eerst haar leven op orde wilde krijgen vooraleer een relatie te beginnen. 5 minuten later echter schoot ze naar mijn lippen :|
en ze is alles behalve breezer, op elk mogelijk vlak anders...
grootste probleem: zij woont in de buurt van oostende, ik woon tegen de maas in limburg, 260km aka 3u30 min trein afstand.
Is hatelijk als ze in uw kop zit. Ik heb dat heel ergDarkness zei:haar ook naar leuven ipv gent op kot proberen krijgen
maar in tussentijd he...
nuja, ook al is het zo lang met de trein, waar een wil is is een weg he.
spijtige is dat ik nu blok heb en met haar in mijne kop zit :|
beslissing met nieuwjaar is trouwens genomen: ik ga naar de chalet, mee de voorraad aldaar plunderen![]()
. Maarja who knows how it turns out eh
.Osi` zei:Bwa, nooit gedaan paddo's, ma tis wel hetzelfde "soort" i call it ... LSD.
Maar weet je, ik praat er liever niet over, seffes krijg ik nog "je bent stoer" commenteer over me.
Ik zeg maar, zolang iedereen zich maar amuzeert hé.

Kowlier zei:zijt ge u commentaar op zwam namens u alve kilo al beu![]()


