Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

noreeeee

Legacy Member
Ik ga naar happy6 met enkele vrienden, kdenk wel dat ik mij ga amuseren.

Darkness

Legacy Member
Godlessarto zei:
Dat is idd ver. Maarja wa gade eraan doen e :)
haar ook naar leuven ipv gent op kot proberen krijgen :)
maar in tussentijd he...

nuja, ook al is het zo lang met de trein, waar een wil is is een weg he.
spijtige is dat ik nu blok heb en met haar in mijne kop zit :|

beslissing met nieuwjaar is trouwens genomen: ik ga naar de chalet, mee de voorraad aldaar plunderen:)

Lon$daLe

Legacy Member
Osi` zei:
Ik ga ook mss naar Happy 6, ff vraagje, zijn er politiecontroles op antwerpen central? en daar aan de ingang van happy6? Gewoon "zekerheid"

zekerheid voor wat? als je clean bent heb je niks te vrezen :crazy:

of wringt hier soms de pantoffel :x

Kepa

Legacy Member
noreeeee zei:
Ik ga naar happy6 met enkele vrienden, kdenk wel dat ik mij ga amuseren.
ik denk dat heel veel mensen daar gaan :)
(9000man ofzo - 1000 ervan van games.telenet)
ik alvast ook, zover ik weet is er wel security maar niet te fel....


en lonsdale... wie feest er nu clean? :p

ShPonGle

Legacy Member
Osi` zei:
neenee, geestelijke middelen ;) weet wel, als er GOA te vinden is .. ben geen zuiper. Haat het gewoon om dubbel te zien, maar een pintje kan er wel gerust in.
rosbief met kroket en paddo's dus op oudejaar... lekker :lol:

Blackend

Legacy Member
ShPonGle zei:
mja tenzij ge besluit om tot opt randje te zuipen, net tegen de 0.5 pro mille e. kheb daar ne tof toestelleke voor gevonden in de gamma om dat bij benadering te meten

edit: ofetwel moej eens den dezen doen:
http://www.wodca.be/sw/Promille-Shock.htm

Tiens, kdacht dat het minder erg was laatst:

Dit is een acute alcoholvergiftiging, met wellicht comateuse toestand en mogelijk de dood tot gevolg

:unsure:

MarG

Legacy Member
Darkness zei:
ze zei toen al dat ze wel de hele avond met mij kon liggen kussen (toen er nog niks gebeurd was) maar dat ze eerst haar leven op orde wilde krijgen vooraleer een relatie te beginnen. 5 minuten later echter schoot ze naar mijn lippen :|
en ze is alles behalve breezer, op elk mogelijk vlak anders...

grootste probleem: zij woont in de buurt van oostende, ik woon tegen de maas in limburg, 260km aka 3u30 min trein afstand.

n/o maar u bent juist slachtoffer geworden van de onbedwingbare vleselijke lusten die ook de vrouw heeft.
Het grootste probleem is mijns inziens niet de afstand, echter wel haar twijfelzucht .

Spearhead

Legacy Member
Is er niemand geïnteresseerd om zijn 2 ticketten van Heaven (die van 25 €) + 25 € per ticket voor 2 gold-ticketten van Fever (die van 50 €) te wisselen?

Godlessarto

Legacy Member
Darkness zei:
haar ook naar leuven ipv gent op kot proberen krijgen :)
maar in tussentijd he...

nuja, ook al is het zo lang met de trein, waar een wil is is een weg he.
spijtige is dat ik nu blok heb en met haar in mijne kop zit :|

beslissing met nieuwjaar is trouwens genomen: ik ga naar de chalet, mee de voorraad aldaar plunderen:)
Is hatelijk als ze in uw kop zit. Ik heb dat heel erg :P. Maarja who knows how it turns out eh ;).

MaDDie

Legacy Member
Ik ga gewoon met vrienden naar gent. Wat is er allemaal zowat te doen in het centrum? expo? overpoort?

Kowlier

Legacy Member
Osi` zei:
Bwa, nooit gedaan paddo's, ma tis wel hetzelfde "soort" i call it ... LSD.
Maar weet je, ik praat er liever niet over, seffes krijg ik nog "je bent stoer" commenteer over me.

Ik zeg maar, zolang iedereen zich maar amuzeert hé.

zijt ge u commentaar op zwam namens u alve kilo al beu :p

Ricewind

Legacy Member
eerst indrinken met een paar kameraden en daarna naar fuif , slechter als vorig nieuwjaar kan toch haast niet want toen was ik om 11 uur al doodziek met buikgriep dus niet van de drank dus ik heb er ook geen plezier aan beleefd :cry:

ikbenslim

Legacy Member
daarnet kaart voor kozzmozz gaan kopen :p

wel frappant: m'n kaart is nummer #0079 van hun boekske, dus blijkbaar nog nie te veel kaarten verkocht in den musci mania van gent... Hopelijk gaat daar wa volk zijn want er is een overaanbod van techno feestjes in gent op oudjaar.

Kozzmozz, Supernova, Decadance, Rendez-Fou, en dan nog nen hoop volk da naar A'pen trekt voor Happy6....

Hmgrwngd

Legacy Member
Shit zeg, misschien gaat het feestje da ik eerst wilde doen nie door. :cry:

Nachtmerrie.

Weer een raar avontuur in de Deca en de Rector (Gent natuurlijk) zie ik nie echt zitten. Altijd zo'n merkwaardig gedoe en gevoel. (tis nie echt euforisch eig.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan