Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EverlastingHate

Legacy Member
Chimmy zei:
Wat verdient het om op nieuwjaar te werken ivm het normale loon?

Is gewoon een betaalde feestdag, hangt van bedrijf tot bedrijf af wat ge krijgt.

Bij ons is het 200% loon, + extra verlofdag.

Kan ook zijn dat het 300% is, en dat 200% voor gewone zonddagen geldt, ik weet het niet juist meer.

Razzia

Legacy Member
Met 2 maten bij men thuis chill oudejaar vieren en naar et vuurwerk gaan zien, en nog een jointje fzo opsteken.

Razzia

Legacy Member
Heb geluk, normaal zat ik bij zo een saai familiefeest, maar nu mag ik al vroeger door om die avond toch nog wat lol te maken.

squan

Legacy Member
Gourmetten en aperitieven met de vrienden hier in Gent en erna naar de culture club: Supernova.

Stancke

Legacy Member
Vandaag onthul ik 'mijn' plannen

be aware:woohoo:

Ofwel smorgens vertrekken naar Waarschoot en dan savonds naar de KLJ fuif van Waarschoot gaan.....

OF

savonds gezellig bij men ex zitten

Mr.Anderson

Legacy Member
Wij hebben met de volledige vriendenkring een party georganiseerd. Kverlang al, tga de max zijn. Alleen mensen aanwezig da ge goe kent, booze, wa ebde meer nodig :woohoo:

P|tt@

Legacy Member
Parnakra zei:
Hogeschool Gent, campus BME-CTL. Ik eet vooral op school, aangezien ik daar m'n enige bron van dagelijkse groenten binnenkrijg, aan de goedkoopste prijs. (àls ze de broodjes beleggen met groenten, wat de laatste tijd minder en minder gebeurt :sop: )

Omg, teh off-topicness!


K zit daar ook eigenlijk en op de broodjes worden idd veel minder groenten gelegd. Maat van mij pakte zn broodje gewoon, scheurde dat plastic zakje open en legde daar aan die "groententoog" der gewoon vanalles op en da mocht blijkbaar. Dus zo kunder wel alles opleggen wat ge wilt natuurlijk.

Mr.Anderson

Legacy Member
P|tt@ zei:
K zit daar ook eigenlijk en op de broodjes worden idd veel minder groenten gelegd. Maat van mij pakte zn broodje gewoon, scheurde dat plastic zakje open en legde daar aan die "groententoog" der gewoon vanalles op en da mocht blijkbaar. Dus zo kunder wel alles opleggen wat ge wilt natuurlijk.

Kzit daar ook... maar ik eet altijd in de refter van het practicum, daar doen ze da goed :applause:

P|tt@

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Kzit daar ook... maar ik eet altijd in de refter van het practicum, daar doen ze da goed :applause:

Tot als ge bij die trut aan de kassa staat en ge hebt bv ne loempia extra.

"A, maar dan moetekik u 2 menu's aanrekenen e" Mot, 3E derbij ofzo iets voor nen extra loempia >_>

Maar voor de rest is het practicum wel ok.

Messias.

Legacy Member
In't Practicum zijn de chocoladekoeken trouwens groter én lekkerder.

Parnakra

Legacy Member
P|tt@ zei:
... Dus zo kunder wel alles opleggen wat ge wilt natuurlijk.
Mja, dat wil ik niet. Als ze er op bepaalde dagen groenten kunnen opleggen, moeten ze dat wel elke dag kunnen, zeker.

Die ene is trouwens altijd lachen als ze aan de kassa zit. 'Het is goedkoper als het tuutuut doet'. =')

edit: btw, Messias., weet jij hoe goed we die tekst over computergeschiedenis moeten kennen voor morgen? Hij zal wel geen detailvragen stellen, zeker?

RaDa

Legacy Member
Parnakra zei:
Mja, dat wil ik niet. Als ze er op bepaalde dagen groenten kunnen opleggen, moeten ze dat wel elke dag kunnen, zeker.

Die ene is trouwens altijd lachen als ze aan de kassa zit. 'Het is goedkoper als het tuutuut doet'. =')

edit: btw, Messias., weet jij hoe goed we die tekst over computergeschiedenis moeten kennen voor morgen? Hij zal wel geen detailvragen stellen, zeker?


zit gij in INWE Informatica ofzo ?


(ik ZAT daar :P)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan