Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chimmy zei:Wat verdient het om op nieuwjaar te werken ivm het normale loon?
Parnakra zei:Hogeschool Gent, campus BME-CTL. Ik eet vooral op school, aangezien ik daar m'n enige bron van dagelijkse groenten binnenkrijg, aan de goedkoopste prijs. (àls ze de broodjes beleggen met groenten, wat de laatste tijd minder en minder gebeurt)
Omg, teh off-topicness!
P|tt@ zei:K zit daar ook eigenlijk en op de broodjes worden idd veel minder groenten gelegd. Maat van mij pakte zn broodje gewoon, scheurde dat plastic zakje open en legde daar aan die "groententoog" der gewoon vanalles op en da mocht blijkbaar. Dus zo kunder wel alles opleggen wat ge wilt natuurlijk.
Stancke zei:OF
savonds gezellig bij men ex zitten

Mr.Anderson zei:Kzit daar ook... maar ik eet altijd in de refter van het practicum, daar doen ze da goed :applause:
Mja, dat wil ik niet. Als ze er op bepaalde dagen groenten kunnen opleggen, moeten ze dat wel elke dag kunnen, zeker.P|tt@ zei:... Dus zo kunder wel alles opleggen wat ge wilt natuurlijk.
Parnakra zei:Mja, dat wil ik niet. Als ze er op bepaalde dagen groenten kunnen opleggen, moeten ze dat wel elke dag kunnen, zeker.
Die ene is trouwens altijd lachen als ze aan de kassa zit. 'Het is goedkoper als het tuutuut doet'. =')
edit: btw, Messias., weet jij hoe goed we die tekst over computergeschiedenis moeten kennen voor morgen? Hij zal wel geen detailvragen stellen, zeker?
)