exploder
Legacy Member
Entrepot is wel coole zaal, een bovenverdiep zo half rond het benedenverdiep (klik), dus je hebt zicht op wat er beneden gebeurt + nog een zijzaaltje (als ze dat gebruiken) + je kan eens naar jh comma gaan ook
Ik zie wel meer dat er maar 2 rooms zijn, wat jammer is, wnt boven in de grote zaal kan je nog een extra zaaltje voor +- 250 opendoen waar er nog een 3e muziekstijl gedraaid kan worden (voor de liefhebbers)
Eigenlijk twijfel ik wel...
Ik zie wel meer dat er maar 2 rooms zijn, wat jammer is, wnt boven in de grote zaal kan je nog een extra zaaltje voor +- 250 opendoen waar er nog een 3e muziekstijl gedraaid kan worden (voor de liefhebbers)
Eigenlijk twijfel ik wel...




)
hetgeen ze serveren die restos is meestal een thriller voor de smaakpapille, vooral de groenten dan. vlees valt meestal mee.