Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Entrepot is wel coole zaal, een bovenverdiep zo half rond het benedenverdiep (klik), dus je hebt zicht op wat er beneden gebeurt + nog een zijzaaltje (als ze dat gebruiken) + je kan eens naar jh comma gaan ook

Ik zie wel meer dat er maar 2 rooms zijn, wat jammer is, wnt boven in de grote zaal kan je nog een extra zaaltje voor +- 250 opendoen waar er nog een 3e muziekstijl gedraaid kan worden (voor de liefhebbers)

Eigenlijk twijfel ik wel...

Thales

Legacy Member
exploder zei:
Entrepot is wel coole zaal, een bovenverdiep zo half rond het benedenverdiep (klik), dus je hebt zicht op wat er beneden gebeurt + nog een zijzaaltje (als ze dat gebruiken) + je kan eens naar jh comma gaan ook

Ik zie wel meer dat er maar 2 rooms zijn, wat jammer is, wnt boven in de grote zaal kan je nog een extra zaaltje voor +- 250 opendoen waar er nog een 3e muziekstijl gedraaid kan worden (voor de liefhebbers)

Eigenlijk twijfel ik wel...

heh
die zaal ziet er wel vet uit. als je zo op da bovenverdiep hangt van heeeey hoooo :p
al gaan er natuurlijk wel wa zatlappen met bier smijten ^^

exploder

Legacy Member
Thales zei:
heh
die zaal ziet er wel vet uit. als je zo op da bovenverdiep hangt van heeeey hoooo :p
al gaan er natuurlijk wel wa zatlappen met bier smijten ^^

Da valt wel nog goed mee, maar op fuif meegemaakt (thai fuif, was beetje marginaal volk ook)

1 tip: sta nie te dicht met je gsm bij de rand
ik liet hem al meerdere malen vallen, gelukkig smeten ze hem terug :D

Op optredens van the setup/flatcat geweest stagedivede men daarvan :)
Op fuif zouekt wel nie proberen :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Parnakra zei:
Het is al geen goed idee in het jaar, laat staan met oudejaar.

Komkom, zo erg is het niet.

Als je de 100 cafés vergeet die allemaal hetzelfde zijn. :p

Lonewolf_69

Legacy Member
Eerst een etentje int jeugdhuis met de vaste leden.
Daarna fuif vant jeugdhuis
Daarna... who knows? :p

tgc_9012

Legacy Member
ofwel feesten in de surfclub, ofwel naar ne local fuif me een paar maten :p

Kowlier

Legacy Member
Parnakra zei:
Het is al geen goed idee in het jaar, laat staan met oudejaar.

hoe durf je mijn grootste tijdverdrijf tijdens de lessen een slecht idee te noemen :naughty:
iemand een idee of er in gent iets te doen is op nieuwjaar? anders daar naar toe gaan en mij lens zuipe.

Parnakra

Legacy Member
doom]guard be;7918224 zei:
hoe durf je mijn grootste tijdverdrijf tijdens de lessen een slecht idee te noemen :naughty:
Overdag uitgaan in de Overpoortstraat. :wtf:

En ik die dacht dat het niet meer slechter kon.

Kowlier

Legacy Member
mja, als ge springure ebt, wa moeje doen.
maar savons nog ni veel geweest. zuipen op kot is goedkoper :p

edit : wat studeert gij parnakra?

Parnakra

Legacy Member
doom]guard be;7918282 zei:
en waar precies?
zit vaak in overpoort ik, om te ete.
Hogeschool Gent, campus BME-CTL. Ik eet vooral op school, aangezien ik daar m'n enige bron van dagelijkse groenten binnenkrijg, aan de goedkoopste prijs. (àls ze de broodjes beleggen met groenten, wat de laatste tijd minder en minder gebeurt :sop: )

Omg, teh off-topicness!

ElBramo

Legacy Member
Ja, kga wss toch wel iets doen met oudejaar (om on topic te blijven). Feestje in de Vooruit, ben naam vergeten. Heeft iemand er ervaring mee?

edit: vorige pagina bekeken en gezien dat het Kozzmozz is :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Er is trouwens ook een feestje in ICC Gent, nie te doen.
65€ ADD !!!

High class ! :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ElBramo zei:
Ja, kga wss toch wel iets doen met oudejaar (om on topic te blijven). Feestje in de Vooruit, ben naam vergeten. Heeft iemand er ervaring mee?

edit: vorige pagina bekeken en gezien dat het Kozzmozz is :p


kozzmozz is ni mer in de vooruit dacht ik, is nieuwe locatie volgens mij

Kowlier

Legacy Member
Parnakra zei:
Hogeschool Gent, campus BME-CTL. Ik eet vooral op school, aangezien ik daar m'n enige bron van dagelijkse groenten binnenkrijg, aan de goedkoopste prijs. (àls ze de broodjes beleggen met groenten, wat de laatste tijd minder en minder gebeurt :sop: )

Omg, teh off-topicness!

ik heb al in 4 weken geen deftige groenten meer gegete :( hetgeen ze serveren die restos is meestal een thriller voor de smaakpapille, vooral de groenten dan. vlees valt meestal mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan