Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pr0ph3t

Legacy Member
eerst eten bij ouders met gans familie (broer, zussen en haar lief en kinderen, peter meter ... yada yada) daarna wss nog stapke in wereld zetten. wel nuchter want me drives

JackM

Legacy Member
of

kozzmozz

of

fuse

of

happy6

:)

of niks :( ma da zal wel nie gebeuren :p

edit: cocoon in frankfurt is ook een mogelijkheid :p

Doggiedog

Legacy Member
2 mogelijkheden tot nu toe:
- met vrienden nieuwjaar doorbrengen (een heel weekend dan wel ...)
of
-met de ouders nieuwjaar doorbrengen (wat eigenlijk gunstiger zou zijn voor het studeren van mn examens ... en mn ma kan lekkere vissoep maken :p)

Quilombo

Legacy Member
Skizzy zei:
Ja dunno, maar om verjaardag nu in verband te brengen met "x aantal jaren geen zelfmoord te plegen", da klinkt wel direct heel negatief. Mja, tzal wel aan mij liggen zeker, dat ik me graag amuseer met oudjaar/nieuwjaar :D.

het ging er dus over dat mensen je daarvoor proficiat wensen. how's that? je kan er zoals ik al zei toch niks aan doen dat je al zo lang leeft (tenzij dus door zelfmoord te plegen).

en als iets "negatief klinkt" betekent dat niet meteen dat het een pessimistische visie is.

MitCh

Legacy Member
metaphore zei:
waarschijnlijk antwerpen, ofwel gewoon hier int dorp (westmalle)
maar aangezien der tegenwoordig nimeer veel te zien is, betwijfel ik of er nog sfeer gaat zijn. Dus ik ben voorstander van antwerpen :p
Eerst hier thuis met wat maten lekker eten, gourmet ofzo. Dan richting westmalle :D

Kakaku

Legacy Member
waarschijnlijk 'Fever' int sportpaleis, maar dit kan nog altijd veranderen :)

fixer187

Legacy Member
spray-bunny zei:
Je kan ook een lege wijnfles gebruiken.:unsure:

what's the fun in that???? :p


ShoveS zei:
ja LAP, daar gaat de rustige avond van alle katten in uw buurt

heb je dan helemaal geen geweten man !?????????


????

de honden worden er wel wat zotter van....anyway die maken het ganse jaar lawaai. That day is my time to be loud :evil:

Killer Queen

Legacy Member
wss hier een (verklede thema-)avond gaan stappen met vriendinnen
op 2 jan terug les -_-"

Jack Malibu zei:
of fuse of...

kvond fuse vorig jaar ni bepaald sfeervol tbh

Eagle`

Legacy Member
ShoveS zei:
ja LAP, daar gaat de rustige avond van alle katten in uw buurt

heb je dan helemaal geen geweten man !?????????


????

PUTTEN shovve is da nu echt nodig om nog is het woord katten nog is te gebruiken, 3/4 van dezen thread gaat al over katten, big deal da die beesten daar gestresseerd van worden, voor ene keer opt jaar da ze is vuurwerk afschieten ...

Parnakra

Legacy Member
Eagle` zei:
PUTTEN shovve is da nu echt nodig om nog is het woord katten nog is te gebruiken, 3/4 van dezen thread gaat al over katten, big deal da die beesten daar gestresseerd van worden, voor ene keer opt jaar da ze is vuurwerk afschieten ...
Iemand snapt 'em niet!

Eagle`

Legacy Member
Parnakra zei:
Iemand snapt 'em niet!

ik weet ook wel da da ne steek was van de shovve na yhrjuito, zen ni achterlijk : ))))))))))))))

Soit da rechtvaardigt nog steeds ni om die rotbeesten nog is te vermelden, jooooooooooeeeez

^^pathfinder^^

Legacy Member
Eagle` zei:
ik weet ook wel da da ne steek was van de shovve na yhrjuito, zen ni achterlijk : ))))))))))))))

Soit da rechtvaardigt nog steeds ni om die rotbeesten nog is te vermelden, jooooooooooeeeez

Aansteller.

fixer187

Legacy Member
virtualdude zei:
steek eens een mortier erin ipv een lame fuséken

was een pijl van 10€ ;) probeer jij maar eens een foto te trekken op het juiste moment dat het wegschiet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan