Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
holycrus zei:KEIHARDEN DOPE da heb ik daar op te zeggen, en voor diegenen dat da ni kennen, ge zou het moeten leren kennen. Dan kan je die stokjes uit jullie aarsjes wegnemen.
. Daarna rustig in 't bedje kruipen.Yenneman zei:Naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde scenario als vorig jaar: al mijn beste vrienden verzamelen, beslissen in wiens huis we dit jaar gaan dineren, een hele hoop dvd's en gezelschapsspelen meebrengen, eten en ons ondertussen amuseren, en om een uur of 2 's nachts even in het lokale jeugdhuis gaan piepen om iedereen die we kennen en nog niet stomdronken is een gelukkig nieuwjaar te wensen. Daarna rustig in 't bedje kruipen.
Toch tof als men een vriendenkring heeft waarin bijna niemand drinkt of rookt :applause:. Niet dat ik me er aan zou ergeren moest dat wel zo zijn, maar 't is een pluspunt.
nTFs zei:Nen doper is neergedaald op het forum.
Leer het ons eens kennen..wat hebben we al gemist ?
Destroyer zei:ge zou ook ne lan kunnen doen:ironic:
holycrus zei:KEIHARDEN DOPE da heb ik daar op te zeggen, en voor diegenen dat da ni kennen, ge zou het moeten leren kennen. Dan kan je die stokjes uit jullie aarsjes wegnemen.

holycrus zei:ik zal het anders formuleren voor u speciaal (*KLETS*)
Als iedereen eens wa dope zou pakken zouden de meeste mensen hun uptight attitude verliezen.

Skizzy zei:Maar wat me toch wel stoort is dat verjaardagen je zelfs niets meer zeggen? Kvindet gwn spijtig dat er hier enkelen een nogal vrij pessimistische mening hebben over die feestjes? Alles wat de massa viert is niet goed? Feesten mag geen reden hebben?
.Hmgrwngd zei:Ben je daar zeker van ?
Ik niet hoor.
Je kunt toch moeilijk iedereen een shot morfine geven?![]()
)Quilombo zei:Ik heb liever geluk op lange termijn, een consequent geluk, zodat ik geen drogredenen hoef te bedenken om kortstondig gelukkig te zijn
Hmgrwngd zei:aja; elk uur is er een overgang naar een nieuw uur! FEEST ! VUURWERK !

Stimpy zei:
komt grappig over
