Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShoveS

Legacy Member
jama pathfinder, Btw, gerti christoffels sucks ! lol lol lol kzen kei grappig en al :D :D :woohoo: :D

holycrus

Legacy Member
KEIHARDEN DOPE da heb ik daar op te zeggen, en voor diegenen dat da ni kennen, ge zou het moeten leren kennen. Dan kan je die stokjes uit jullie aarsjes wegnemen.

nTFs

Legacy Member
holycrus zei:
KEIHARDEN DOPE da heb ik daar op te zeggen, en voor diegenen dat da ni kennen, ge zou het moeten leren kennen. Dan kan je die stokjes uit jullie aarsjes wegnemen.

Nen doper is neergedaald op het forum.
Leer het ons eens kennen..wat hebben we al gemist ?

Yenneman

Legacy Member
Naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde scenario als vorig jaar: al mijn beste vrienden verzamelen, beslissen in wiens huis we dit jaar gaan dineren, een hele hoop dvd's en gezelschapsspelen meebrengen, eten en ons ondertussen amuseren, en om een uur of 2 's nachts even in het lokale jeugdhuis gaan piepen om iedereen die we kennen en nog niet stomdronken is een gelukkig nieuwjaar te wensen :). Daarna rustig in 't bedje kruipen.

Toch tof als men een vriendenkring heeft waarin bijna niemand drinkt of rookt :applause:. Niet dat ik me er aan zou ergeren moest dat wel zo zijn, maar 't is een pluspunt.

Destroyer

Legacy Member
Yenneman zei:
Naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde scenario als vorig jaar: al mijn beste vrienden verzamelen, beslissen in wiens huis we dit jaar gaan dineren, een hele hoop dvd's en gezelschapsspelen meebrengen, eten en ons ondertussen amuseren, en om een uur of 2 's nachts even in het lokale jeugdhuis gaan piepen om iedereen die we kennen en nog niet stomdronken is een gelukkig nieuwjaar te wensen :). Daarna rustig in 't bedje kruipen.

Toch tof als men een vriendenkring heeft waarin bijna niemand drinkt of rookt :applause:. Niet dat ik me er aan zou ergeren moest dat wel zo zijn, maar 't is een pluspunt.

ge zou ook ne lan kunnen doen:ironic:

holycrus

Legacy Member
nTFs zei:
Nen doper is neergedaald op het forum.
Leer het ons eens kennen..wat hebben we al gemist ?

Ik ben hier al lang neergedaald mijn waarde vriend.
En wat gij mist in uw leven bepaalt gijzelf niet waar. Aan uw vraag te lezen maak ik al op dat gelijk wat ik ook zou zeggen niet doeltreffend zou zijn. Dus doe ik het maar niet.

Hmgrwngd

Legacy Member
holycrus zei:
KEIHARDEN DOPE da heb ik daar op te zeggen, en voor diegenen dat da ni kennen, ge zou het moeten leren kennen. Dan kan je die stokjes uit jullie aarsjes wegnemen.

brrr...

Een wereld vol cokeheads? brrr :s

holycrus

Legacy Member
ik zal het anders formuleren voor u speciaal (*KLETS*)
Als iedereen eens wa dope zou pakken zouden de meeste mensen hun uptight attitude verliezen.

Hmgrwngd

Legacy Member
holycrus zei:
ik zal het anders formuleren voor u speciaal (*KLETS*)
Als iedereen eens wa dope zou pakken zouden de meeste mensen hun uptight attitude verliezen.

Ben je daar zeker van ?

Ik niet hoor.

Je kunt toch moeilijk iedereen een shot morfine geven? :)

Quilombo

Legacy Member
Skizzy zei:
Maar wat me toch wel stoort is dat verjaardagen je zelfs niets meer zeggen? Kvindet gwn spijtig dat er hier enkelen een nogal vrij pessimistische mening hebben over die feestjes? Alles wat de massa viert is niet goed? Feesten mag geen reden hebben?

Lol, verjaardagen springen er bij mij juist bovenuit qua irrelevantie. Wat doet het ertoe dat de aarde een exact aantal keer rond de zon is gedraaid sinds de dag dat je geboren bent? Who cares? Waarom zou je dat moeten vieren? In wat verschilt die dag dan van de dagen ervoor en erna?

Al helemaal vreemd wordt het al mensen je ervoor feliciteren. Hoezo, proficiat? Ik kan er toch zelf niks aan doen (behalve dan door jezelf het leven te ontnemen)? Eigenlijk wensen ze je proficiat omdat je al x aantal jaar geen zelfmoord hebt gepleegd dus :woohoo:.

Ik heb liever geluk op lange termijn, een consequent geluk, zodat ik geen drogredenen hoef te bedenken om kortstondig gelukkig te zijn (want wie is er nu ongelukkig op z'n verjaardag?).

XoN`-

Legacy Member
Goh nog geen id, mss happy 6 of annes gwoon met de lokale vriendenkring/vriendin het vieren. maar sta nog nix vast :)

holycrus

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ben je daar zeker van ?

Ik niet hoor.

Je kunt toch moeilijk iedereen een shot morfine geven? :)

wajow kerel eerlijk nou krijgk echt goesting ver ou ies de kletsen van ou leven te komen geven. Morphine nee, coke nee, ik heb het eerder over XTC da ze da eens amml pakken. (de rest zie ik ni in hoe ge daar mee uw attitude zult verliezen :p)

Hmgrwngd

Legacy Member
Quilombo zei:
Ik heb liever geluk op lange termijn, een consequent geluk, zodat ik geen drogredenen hoef te bedenken om kortstondig gelukkig te zijn

Dit is eigenlijk een perfecte samenvatting van wat ik al heel de tijd probeer duidelijk te maken.
Dat je als mens ECHT gelukkig moet zijn, en feesten volgt dan vanzelf; ongeacht welke datum het ook is.

En dat heeft NIETS , maar dan ook NIETS met tegendraads zijn te maken, dat is volgens mij gewoon een goede visie om tegen het leven aan te kijken.

Des te meer voel ik m'n recht om te discussiëren opsteken omdat veel mensen blijkbaar een 'speciaal' soort sfeer aan oudejaar toeschrijven; maar aan andere dagen dan niet ? Dat begrijp ik totaal niet !
In diezelfde logica zou ik elk uur moeten een 'uurs-overgang' vieren; aja; elk uur is er een overgang naar een nieuw uur! FEEST ! VUURWERK !
Een jaargang is een afgebakende tijdsperiode; waarom moet daar persé een 'sfeer' aanhangen ?


@holycrus: xtc ? Je kunt daarmee systematisch je serotonine-niveau (meer bepaald de kliertjes die die neurotransmitters maken) doen afbrokkelen waardoor je op lange termijn ongelukkiger wordt.
Volgens mij heb je 0,0 drugs nodig om de gehele bevolking gelukkiger en minder uptight te maken; het enige wa nodig is, is een intellectuele revolutie ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan