Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quilombo

Legacy Member
Flipkikker zei:
is er iets mis met die excuses?
er is een reden waarom niet iedereen op een willekeurige dag begint de feesten omdat hij goesting daarin heeft...

denk niet dat ge de enige bent die het zo zou wensen, maar spijtig genoeg is onze hele maatschappij afhankelijk van elkaar, bepaalde regels en ongeschreven wetten... (en maar goed ook, tenzij je pro anarchie bent?)

en moet er hier echt in elke thread offtopic gegaan worden?
men vroeg gewoon WAT je doet op oudejaar, niet WAAROM...


ff vraagje tussendoor btw: weet er iemand wat er al te doen is in Londen, iemand die al eens op oudejaar is geweest voor een nacht, hoe/wat/prijs/... ?

het ironische van je post is natuurlijk dat je zelf offtopic gaat, op je laatste zin na.
en als er alleen maar ontopic mag gepraat worden zal het hier al snel saai worden. da's net het leuke aan een discussie, dat je kan ingaan op elkaars posts en zo op een gerelateerd onderwerp overgaan.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Och pathfinder is zo'n lege module van een mens hoor.
Als iemand flamet op mij is hij de eerste om die gast aan te moedigen, maar zelf gaat hij geen woord kunnen uitbrengen. (buiten "seconded" of "spot on" )

tuurlijk, ik heb al genoeg warnings gehad omdat ik op u "flamede"(nuja, sommige mensen zijn sociaal normaal en kunnen wel tegen een virtuele opmerking)-->oops flame???????????????

dus als iemand anders een omschrijving van u geeft, vat gij da altijd negatief op en dus second ik die omschrijving zodat de verantwoordelijkheid niet bij mij ligt bij een warning.


@ den shovve :

spot on, second ² !



op den topic: parfois happy 6, calibre en marcuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus !!

holycrus

Legacy Member
=Dujosh= zei:
Kvind gewoon dat je aandacht wilt zoeken door anders te doen( anders doen is best mogelijk, maar als je op alles, maar ook echt alles van de maatschappij kritiek kan hebben, ben je aan het overdrijven ) . En dat stoort me.

Mij storen mensen die zo zwaar vastgeroest zitten in hun denkpatronen da ze totaal niet meer openstaan voor andere mensen hun inbreng. En nee ik bedoel niet hmgrwngd

Hmgrwngd

Legacy Member
=Dujosh= zei:
bij deze laat ik het, blijf maar lekker leven in je droomwereld

En de pure ironie van alles is natuurlijk dat het net JIJ is die in de droomwereld gelooft. Niet ik. :)

Blijf maar ego-bashen trouwens, kvind het wel grappig om te lezen. (omdat het uit een zo'n achterlijk verkeerd standpunt komt. :p )

Bontus

Legacy Member
Waarschijnlijk een etentje met vrienden en vriendinnen (4+4 in totaal ongeveer) bij iemand thuis.
Dan om 12 uur champagne, en efkes buiten met de buren socializen.
Dan fuifke vanaf 1 uur ongeveer zeker, tot 's morgens.

Eigenlijk heel hard stereotiep maar zó gezellig ook :p

Jaws

Legacy Member
eerst eten met vrienden, al goe zuipen tijdens en na het eten, dan richting schraal fuifke vertrekken en daar verder bezatten

helemaal geen speciale verwachtingen ofzo, naar goede feesjes ga ik wel op een andere keer

-Helld0g-

Legacy Member
Eagle` zei:
Serieus Susse, ni voor teen of tander ma wa zijde van zin, gade u katten bestijgen ofzo op oudjaar ?? :x

dierensex is niet verboden hoor... zolang je er geen filmpje van maakt en het op iinternet zet :naughty:

als er 1 iemand back to reality moet komen ben ik wel zeker dat het diegene is die gelooft dat zijn katten afzien van wat vuurwerk... N/O


volgens mij zit er gewoon een kronkel in uw denkpatroon als ge nooit of te nimmer meer buiten wilt komen, oudejaar moet niet persé gevierd worden op de dansvloer hé! denk bvb aan een goe etenke met de familie waarna je aftelt tot het nieuwe jaar en feestelijk een glaasje champagne consumeert...
en als jij anti-alcohol bent, drink dan wat alcoholvrije champagne, maar de alcohol is niet de reden die zo'n avonden tof maakt vind ik...

Huasheng

Legacy Member
Reddyfreddy zei:
Oudejaar 2006 ....

Wat doen jullie ?
Wat is er te doen ?
enz .......... :D
Gewoon thuisblijven, en zogezegd iets speciaals eten. Er is feitelijk niks speciaals aan, 't is gewoon anders dan gewoonlijk.
't Zal redelijk zoals vorig jaar zijn: voornamelijk voor de pc zitten (tenzij er iets goeds op tv is) ... en wachten op die uiterst ambetante countdown, pfff.

Het is in feite wel degelijk een dag zoals een ander, maar omdat het de laatste dag is van het jaar wordt dat in een ietwat speciaal kleedje gezet.

sink

Legacy Member
Huasheng zei:
zogezegd iets speciaals eten
bij mij is dat op kerstavond, tzou goe kunnen da'k keer chinees bestel, t'is verdomd goe, kost weinig, en t'is speciaal omdat ik het maar ene keer in't jaar eet :D

spray-bunny

Legacy Member
Ik ga eerst thuis eten, vuurwerk afsteken en dan naar A'pen denk ik. Er zou een evenement zijn ( 'six rooms' ) en onder andere Marcus Intalex draait. Ik heb er wel nog niks officieel over teruggevonden. Iemand een idee?

nixie

Legacy Member
zit met broer alleen thuis, wsl wel zwaar feesten ergens int land :)
volgende morgen op de trein naar de kust om ons bij ons ouders te voegen op vakantie /cheer

en studeren

WolCoM

Legacy Member
Geen idee nog, iemand die iets weet in het Kortrijkse? Ix met sfeer maar ook iets waar je niet volgepropt zit please. ;p

Flipkikker

Legacy Member
Quilombo zei:
het ironische van je post is natuurlijk dat je zelf offtopic gaat, op je laatste zin na.
en als er alleen maar ontopic mag gepraat worden zal het hier al snel saai worden. da's net het leuke aan een discussie, dat je kan ingaan op elkaars posts en zo op een gerelateerd onderwerp overgaan.

kwas er nog op aant denken,

ik bedoelde op een NEGATIEVE wijze offtopic gaan ;)

ingaan op elkaars posts door op de man ipv op de bal te spelen?

gezonde vorm van discussie idd :ironic:
(en mijn hypocrisie kan me nix schelen, zeveraars)

vjcube

Legacy Member
1st erges eten me het lief en paar mate enz en dan gaan feesten tot 12u ofzo)..
toch is nieuwjaar iets anders dan elke week te gaan feesten, de sfeer is totaal anders en iedereen blijft wel lang doorfeesten en het afroepen naar het nieuwe jaar me gans die zaal alleen al ..

ng

Legacy Member
-Helld0g- zei:
als er 1 iemand back to reality moet komen ben ik wel zeker dat het diegene is die gelooft dat zijn katten afzien van wat vuurwerk... N/O

ze zien er misschien niet van af maar ze hebben er wel degelijk schrik van.

Denk niet dat mijn kat voor de grap wegkruipt onder de zetel.


ontopic

bwou, kzal wel nog zien. Valt te zien waar ik dan zit eigenlijk, locaal fuifje doen. En daarna het nieuwe jaar eens goed beginnen.

Hmgrwngd

Legacy Member
night ghost 128 zei:
ze zien er misschien niet van af maar ze hebben er wel degelijk schrik van.

Denk niet dat mijn kat voor de grap wegkruipt onder de zetel.

Hyperactief rondkijken, snelle bewegingen, schuilen...
Dan kijken waar de knal vandaan kwam en of te zien of het alweer veilig is,
dan terug hetzelfde: een luide knal, terug enorme angst...

EN WAAROM ?

Omdat een deel randdebielen graag luide knallen hebben en kleurtjes in de lucht zien. :niceone:

bludgeoned

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Hyperactief rondkijken, snelle bewegingen, schuilen...
Dan kijken waar de knal vandaan kwam en of te zien of het alweer veilig is,
dan terug hetzelfde: een luide knal, terug enorme angst...

EN WAAROM ?

Omdat een deel randdebielen graag luide knallen hebben en kleurtjes in de lucht zien. :niceone:
Wat heeft dat met randdebielen te maken.
mensen die vuurwerk opsteken= randbielen = veralgemening = in hokjes steken= labels plakken.

Quilombo

Legacy Member
nog zoiets hilarisch, vuurwerk >_<
edit: wat heeft het NIET met randdebielen te maken, wat is er zo mooi/speciaal/.. aan wat knalletjes en kleurtjes?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan