^^pathfinder^^
Legacy Member
Quilombo zei:wat is buffelen?
goed en veel eten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Quilombo zei:wat is buffelen?
Flipkikker zei:is er iets mis met die excuses?
er is een reden waarom niet iedereen op een willekeurige dag begint de feesten omdat hij goesting daarin heeft...
denk niet dat ge de enige bent die het zo zou wensen, maar spijtig genoeg is onze hele maatschappij afhankelijk van elkaar, bepaalde regels en ongeschreven wetten... (en maar goed ook, tenzij je pro anarchie bent?)
en moet er hier echt in elke thread offtopic gegaan worden?
men vroeg gewoon WAT je doet op oudejaar, niet WAAROM...
ff vraagje tussendoor btw: weet er iemand wat er al te doen is in Londen, iemand die al eens op oudejaar is geweest voor een nacht, hoe/wat/prijs/... ?
Hmgrwngd zei:Och pathfinder is zo'n lege module van een mens hoor.
Als iemand flamet op mij is hij de eerste om die gast aan te moedigen, maar zelf gaat hij geen woord kunnen uitbrengen. (buiten "seconded" of "spot on" )
=Dujosh= zei:Kvind gewoon dat je aandacht wilt zoeken door anders te doen( anders doen is best mogelijk, maar als je op alles, maar ook echt alles van de maatschappij kritiek kan hebben, ben je aan het overdrijven ) . En dat stoort me.
^^pathfinder^^ zei:goed en veel eten


=Dujosh= zei:bij deze laat ik het, blijf maar lekker leven in je droomwereld
)Eagle` zei:Serieus Susse, ni voor teen of tander ma wa zijde van zin, gade u katten bestijgen ofzo op oudjaar ??![]()
Gewoon thuisblijven, en zogezegd iets speciaals eten. Er is feitelijk niks speciaals aan, 't is gewoon anders dan gewoonlijk.Reddyfreddy zei:Oudejaar 2006 ....
Wat doen jullie ?
Wat is er te doen ?
enz ..........![]()
bij mij is dat op kerstavond, tzou goe kunnen da'k keer chinees bestel, t'is verdomd goe, kost weinig, en t'is speciaal omdat ik het maar ene keer in't jaar eetHuasheng zei:zogezegd iets speciaals eten

Quilombo zei:het ironische van je post is natuurlijk dat je zelf offtopic gaat, op je laatste zin na.
en als er alleen maar ontopic mag gepraat worden zal het hier al snel saai worden. da's net het leuke aan een discussie, dat je kan ingaan op elkaars posts en zo op een gerelateerd onderwerp overgaan.

-Helld0g- zei:als er 1 iemand back to reality moet komen ben ik wel zeker dat het diegene is die gelooft dat zijn katten afzien van wat vuurwerk... N/O
night ghost 128 zei:ze zien er misschien niet van af maar ze hebben er wel degelijk schrik van.
Denk niet dat mijn kat voor de grap wegkruipt onder de zetel.
Wat heeft dat met randdebielen te maken.Hmgrwngd zei:Hyperactief rondkijken, snelle bewegingen, schuilen...
Dan kijken waar de knal vandaan kwam en of te zien of het alweer veilig is,
dan terug hetzelfde: een luide knal, terug enorme angst...
EN WAAROM ?
Omdat een deel randdebielen graag luide knallen hebben en kleurtjes in de lucht zien.![]()