Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnDodger

Legacy Member
Mezelf kadel zuipen bij kameraden, aan partnerruil doen
Om 23.59 aftellen natuurlijk :)
Rond 4 uur naar Groovy Tunes en daarna naar de ciname tot 's avonds en dan nog feesten.
dan gaan slapen en thuisgaan.

Hetwordt dus 2 dagen doorgaan :woohoo:

GenesisX

Legacy Member
Als er mensen zijn die suggesties hebben, anders gewoon thuisblijven :)

Fire-D

Legacy Member
Kheb de vroegen dus tzal ofwel rechtstreeks naar mijn werk gaan zijn ofwel ni veel doe nen vroeg slapen :p

nTFs

Legacy Member
Nen dag zoals nen andere en zeker geen reden om ergens te moeten zijn waar
het stikt van idioten die denken dat ze daar moeten zijn.

deyoeri

Legacy Member
Eerst apperitieven thuis met de familie, om dan met de maten op stap te gaan en weg te blijven tot we de weg naar huis niet meer weten.

Oblivion

Legacy Member
qua feest wordt het Heaven, nieuwjaarsevent van ID&T in Belgie

antwerp hilton, hopelijk feesten in stijl met eens muziek naar m'n smaak :) en ni overcrowded, max capacity

dus ik kijk ben benieuwd in alle geval

X1RON

Legacy Member
Wss thuis een feesje bouwen met een paar vrienden & vriendinnen-, ouders zijn er toch niet

SilentSpring

Legacy Member
gentille zei:
eerlijk gezegd heb ik nog geen flauw idee, nog tijd genoeg om te beslissen :p

². Normaal vieren we dat altijd met de halve familie in Oostenrijk, ma doordat ik en m'n nicht nu in januari examens hebben zallet de 1ste keer zijn dak kan uitgaan:D. Naar waar wetek nog niet. Nog tijd genoeg;)

Spliffsnatcher

Legacy Member
Same old same old.

Barbeque, tegen 12u richting brussel, leuven,antwerpen, tegen 3u richting discotheekje; tegen 7u terug thuis om met den hoop + volk leren kennen in het zwembad te springen en erna prive met mijn madam nieuwjaar vieren.


Al die seutjes met hun gedoe van oudjaar is niet leuk, correctie jij bent gewoon saai. Oudjaar is gewoon een dag waarop iedereen meestal tesamen vakantie heeft. Wat kan mij of de rest dat nu schelen dat er een nieuw jaar aanbreekt. Het is gewoon een prima excuus om te feesten. Van mij mag jij je elitair wanen en de rest van bevolking als domme schapen bekijken.


Er is slechts 1 ding wat ik nooit meer doe, van die overrated limited capacity feestjes zoals heaven van ID&T. Geen sfeer, veels te veel venten die dan op u lief zitten te gapen, en meestal volk dat door het jaar amper buitenkomt en met geen stokken in beweging is te krijgen.

Skizzy

Legacy Member
Jeugdhuis int dorp, eerst lekker diner en daarna dik feestje met nen hele hoop vrienden :).

Avondland

Legacy Member
Antwerpen waarschijnlijk, daar is altijd wel wat te doen. Dan zal ik op 1 januari uiteraard niet veel leren, maar 1 dagje is niet zo erg ...

Oblivion

Legacy Member
XoN`- zei:
hehe there goes oblivian's newyear :D

ni bepaald :) kom meer dan voldoende buiten en algemeen gesproken zit de sfeer op id&t events dik snor

wat het met ny zal zijn zien we nog wel :) steekt het tegen kan je nog steeds de stad in, tis niet alsof er niets te doen zal zijn :p

The_Pacifist

Legacy Member
Goe gaan feesten met mijn maten, mss kroegentocht in lier en in elk cafe nieuwjaar vieren :D goe wa drinken, wa flirten met de meiden, niet veel anders dan nen normale vrijdagavond wrs :p
en dan tegen de middag naar m'n grootvader fietse om dan champagne te drinken met de familie

SweetEmmaRose

Legacy Member
Als we gratis tickets krijgen naar Fever int sportpaleis.
Vooraf gaan we zoals elk nieuwjaar bij stieffamilie uitgebreid eten.

Hekje#

Legacy Member
hier in de buurt..
feesje met heel veel kameraden, gwoon inkomen hele avond zuipen voor nix
dus wss ladderzat zijn :D
:woohoo:
daar doen we het voor he :D

Avondland

Legacy Member
The_Pacifist zei:
Goe gaan feesten met mijn maten, mss kroegentocht in lier en in elk cafe nieuwjaar vieren :D goe wa drinken, wa flirten met de meiden, niet veel anders dan nen normale vrijdagavond wrs :p
en dan tegen de middag naar m'n grootvader fietse om dan champagne te drinken met de familie

1-2-3-4, boeren van Lier!

Lier kan ook wel aangenaam zijn met oudjaar, en voor mij zou het althans dichterbij zijn bij huis (Boechout), maar geef mij toch maar Antwerpen.

virtualdude

Legacy Member
Thuis blijven en maffen.

Oudejaar is een dag gelijk ander.
Net alsof het een verschil maakt.

Voor hetzelfde geld hadden ze ouderjaar ergens in de zomer geplaatst

The_Pacifist

Legacy Member
Avondland zei:
1-2-3-4, boeren van Lier!

Lier kan ook wel aangenaam zijn met oudjaar, en voor mij zou het althans dichterbij zijn bij huis (Boechout), maar geef mij toch maar Antwerpen.

Mjah, ik ben van Vremde, en kga altijd uit in Lier
Hier in Boechout valt nie veel te beleven vind ik :p
Ge hebt de California, oké, maar daar ligt de gemiddelde leeftijd soms wel iets ouder dan ons :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan