Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gentille zei:eerlijk gezegd heb ik nog geen flauw idee, nog tijd genoeg om te beslissen![]()
. Naar waar wetek nog niet. Nog tijd genoeg
XoN`- zei:hehe there goes oblivian's newyear![]()
kom meer dan voldoende buiten en algemeen gesproken zit de sfeer op id&t events dik snor
steekt het tegen kan je nog steeds de stad in, tis niet alsof er niets te doen zal zijn 
goe wa drinken, wa flirten met de meiden, niet veel anders dan nen normale vrijdagavond wrs 
The_Pacifist zei:Goe gaan feesten met mijn maten, mss kroegentocht in lier en in elk cafe nieuwjaar vierengoe wa drinken, wa flirten met de meiden, niet veel anders dan nen normale vrijdagavond wrs
en dan tegen de middag naar m'n grootvader fietse om dan champagne te drinken met de familie
Avondland zei:1-2-3-4, boeren van Lier!
Lier kan ook wel aangenaam zijn met oudjaar, en voor mij zou het althans dichterbij zijn bij huis (Boechout), maar geef mij toch maar Antwerpen.

