Aja, omdat dat in andere landen zo is moet dat hier ook maar zo... En natuurlijk, de treinbegeleiders lokken het zelf uit, dat was ook weer te verwachten zo een antwoord. Die mensen hebben het recht als stront behandeld te worden zeker?
Medukt dat er hier ook wel klagers zitten die nu ook niet meer klagen omdat ze thuis konden blijven
Ik ben eens curieus wat gij gat doen als ge onheus behandeld wordt, ik denk dat ge zou willen dat de bazen en of anderen naar u luisteren, en door muisstil aan uwen bureau met een vlagske te zitten gade nie veel luisteren oren krijgen medunkt.