^MystiQ
Legacy Member
Beste Tnet members,
Het is maar weer eens zover, de NMBS staakt morgen in Brussel Zuid, vooral de treinen die vetrekken vanuit Brussel Zuid zullen afgeschaft worden ( dit zijn er dus heel wat )
( bron : vtm nieuws )
Dit bevat ook mijn lijn, namelijk de lijn sint niklaas - poperinge die langs brussel rijdt en dan oudenaarde-kortrijk op zijn traject neemt.
Nu, eerlijk gezegd ik ben die spelletjes van de nmbs kotsbeu aan het worden, ik heb morgen namelijk verplichtingen op school en ik kan daar niet op een andere manier geraken, net zoals vele andere studenten die treinhinder zullen ondervinden.
Moeten ze nu altijd staken op een manier waarbij ze de klanten moeten klooten. Als ik morgen int station sta mijn trein is idd afgeschaft ga ik mijn geld voor die dag terug eisen. Ik heb betaald en ik wil op mijn bestemming geraken.
Wat vinden jullie hier nu van ?
@ Moderators, laat deze thread aub staan in algemene discussies want veel mensen die met de trein rijden hebben geen toegang tot actua.
Het is maar weer eens zover, de NMBS staakt morgen in Brussel Zuid, vooral de treinen die vetrekken vanuit Brussel Zuid zullen afgeschaft worden ( dit zijn er dus heel wat )
Maandag staking in Brussel-Zuid
De treinbegeleiders van Brussel-Zuid gaan maandag staken. Aanleiding zijn 4 nieuwe gevallen van agressie dit weekend. 3 treinbegeleiders moesten daardoor naar het ziekenhuis. De staking zal van half 4 's ochtends tot 12 uur 's middags duren, en zal wellicht heel wat hinder veroorzaken. Volgens de NMBS zullen vooral treinen die vanuit Brussel vertrekken, afgeschaft worden.
( bron : vtm nieuws )
Dit bevat ook mijn lijn, namelijk de lijn sint niklaas - poperinge die langs brussel rijdt en dan oudenaarde-kortrijk op zijn traject neemt.
Nu, eerlijk gezegd ik ben die spelletjes van de nmbs kotsbeu aan het worden, ik heb morgen namelijk verplichtingen op school en ik kan daar niet op een andere manier geraken, net zoals vele andere studenten die treinhinder zullen ondervinden.
Moeten ze nu altijd staken op een manier waarbij ze de klanten moeten klooten. Als ik morgen int station sta mijn trein is idd afgeschaft ga ik mijn geld voor die dag terug eisen. Ik heb betaald en ik wil op mijn bestemming geraken.
Wat vinden jullie hier nu van ?
@ Moderators, laat deze thread aub staan in algemene discussies want veel mensen die met de trein rijden hebben geen toegang tot actua.


Ook goed zot zeker 