Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Eigenlijk, wat ik mij afvraag.
Aangezien ze in Brussel niet rijden, rijden de internationale toch ook niet?

Math'ke zei:Beste Tnet members,
Het is maar weer eens zover, de NMBS staakt morgen in Brussel Zuid, vooral de treinen die vetrekken vanuit Brussel Zuid zullen afgeschaft worden ( dit zijn er dus heel wat )
( bron : vtm nieuws )
Dit bevat ook mijn lijn, namelijk de lijn sint niklaas - poperinge die langs brussel rijdt en dan oudenaarde-kortrijk op zijn traject neemt.
Nu, eerlijk gezegd ik ben die spelletjes van de nmbs kotsbeu aan het worden, ik heb morgen namelijk verplichtingen op school en ik kan daar niet op een andere manier geraken, net zoals vele andere studenten die treinhinder zullen ondervinden.
Moeten ze nu altijd staken op een manier waarbij ze de klanten moeten klooten. Als ik morgen int station sta mijn trein is idd afgeschaft ga ik mijn geld voor die dag terug eisen. Ik heb betaald en ik wil op mijn bestemming geraken.
Wat vinden jullie hier nu van ?
@ Moderators, laat deze thread aub staan in algemene discussies want veel mensen die met de trein rijden hebben geen toegang tot actua.

zarathustra zei:Wel, ik ben blij dat ik er niet tussen zit. Maar bon, het was weer een tijdje geleden dat de NMBS staakte. het zat er aan te komen natuurlijk, goed weer dus DE moment voor een verlengd weekend.
En weetig afwezig of niet, als je met heel uw groep een presentatie moet geven en je bent er niet eg. dan ben je screwed.
FusioN zei:Of anders moet ge eens compleet naast de kwestie lullen. Wat heeft een betaalstaking nu te maken met de NMBS staking van vandaag?
De staking van vandaag is een protest tegen geweld dat de treinbegeleiders moeten ondervinden van passagiers die zonodig aggressief moeten doen, en het ontbreken van enige bescherming hiertegen etc...
FusioN zei:Pas op: ik ben hélemaal geen fan van stakingen hé, verre van... maar ge moet u maar eens nekeer inleven in die mensen hun job. Als ge soms ziet wat voor asociaal gedrag die mensen moeten ondervinden, ge zou het voor minder beu worden.
FusioN zei:Om dergelijke problemen aan te kaarten moet ge soms hard zijn, en ALLE passagiers straffen voor het debiele gedrag van die pipo's die geen respect hebben voor de treinbegeleiders.
russian zei:Ik denk dat het omgekeerde nog meer geldt. Treinbegeleiders moeten eens proberen om respect te tonen voor de eerlijke werkmens. En dan is de staking nog bijna onaangekondigd (op Brussel na). Laten we een kat een kat noemen; het goede weer en een verlengd weekeinde spelen op verschillende plaatsen een belangrijkere rol dan de solidariteit. We kunnen dat niet langer meer tolereren.
, eigenlijk heb ik er persoonlijk helemaal gene last van dat ze gestaakt hebben, integendeel, k heb wat buiten geblokt op men ligzetel 
DekadeZ zei:Vreselijk die staking, ronduit vreselijk. Eerste leshelft gemist en nu uit Gent vertrokken met nog maar liefst een halfuur vertraging.
Daarenboven zijn er zelfs mensen die moesten blijven staan (!!) op het perron en zeker een uur moesten wachten op de volgende trein.
Hallucinant misselijkmakend.

, ommekeer om 13.22, (zag de bui al hangen :doh: ) :: de trein is afgelast.
Arifiene zei:Euh nouja, ik persoonlijk vond dat lang weekend ook niet zo erg hoor, eigenlijk heb ik er persoonlijk helemaal gene last van dat ze gestaakt hebben, integendeel, k heb wat buiten geblokt op men ligzetel
![]()