Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Ik snap niet dat mensen -hoe ambetant het ook is- niet kunnen begrijpen dat sommige stakingen van bepaalde firma's anderen kunnen belemmeren... Dat is toch maar normaal zeker?
. russian zei:Ik vind dat niet normaal. En in veel landen is het gewoon niet mogelijk ook. Is het dan te veel gevraagd om een economisch minder schadelijke staking door te voeren? Het is nog steeds de boodschap dat telt... En de boodschap gaat reeds verloren: het nieuws gaat over vertragingen en reacties van de mensen. De reden van de staking wordt m.a.w. reeds op de achtergrond geschoven. Hoe infantiel.
Neen, we geven zo een verkeerde boodschap.
Ik kan mij overigens perfect inbeelden dat gefrustreerde werkmensen hun agressie op de treinbegeleiders uitwerken. En dan is het helemaal een maat voor niets geweest natuurlijk.


ComputerVISTA zei:Aja, omdat dat in andere landen zo is moet dat hier ook maar zo... En natuurlijk, de treinbegeleiders lokken het zelf uit, dat was ook weer te verwachten zo een antwoord. Die mensen hebben het recht als stront behandeld te worden zeker?
Medukt dat er hier ook wel klagers zitten die nu ook niet meer klagen omdat ze thuis konden blijven
Ik ben eens curieus wat gij gat doen als ge onheus behandeld wordt, ik denk dat ge zou willen dat de bazen en of anderen naar u luisteren, en door muisstil aan uwen bureau met een vlagske te zitten gade nie veel luisteren oren krijgen medunkt.
en voor sommige treinreizigers kan dat wel beginnen irriteren, heb was nog maar een paar weken geleden dat ze nog maar gestaakt hebben en nu weer.Time^- zei:Dan zoekt hij een manier waarop hij zijn bazen kan kloten, zonder onschuldige mensen er de dupe van te laten zijn. Iets wat die treinbestuurders en -begeleiders perfect kunnen, maar blijkbaar niet willen. Dát is een schande.
Op voorhand aankondigen dat iedereen vandaag niet zal gecontroleerd worden.ComputerVISTA zei:Ge gaat altijd derden op den een of andere manier kloten. Of geef mij eens een situatie waar er geen derden de dupe gaan zijn of gaan delen in de schade?
Nee serieus ik kan op geen komen, zeg maar.
Time^- zei:Op voorhand aankondigen dat iedereen vandaag niet zal gecontroleerd worden.
Méér reizigers op de trein, allemaal voor 1 keer gratis, allemaal content. Gedupeerden: de werkgevers van de treinbegeleiders die moeten uitleggen waarom ze inkomsten mislopen. En bij mijn weten is het bij een staking de bedoeling je werkgever te pakken, niet je klanten.
ComputerVISTA zei:'t Is ook vooral de bedoeling om hun te laten gelden... dat ze het spel kunnen plat leggen als ze willen. En met veel lawaai wordt dat dan ook gedaan.
De reizigers zouden ook gekloot zijn hoor door veel te veel volk op den trein die er anders niet zouden zijn.
En het was toch van voor af aangekondigd? Zij het wel wat kort.
Dat ze het spel plat kunnen leggen hebben ze al meer dan 1 keer bewezen, waarom moeten ze het elke keer opnieuw bewijzen? De redenen lijken me wel duidelijk hoor: een verlengd weekend met veel zon.ComputerVISTA zei:'t Is ook vooral de bedoeling om hun te laten gelden... dat ze het spel kunnen plat leggen als ze willen. En met veel lawaai wordt dat dan ook gedaan.
Vraag eens aan al die mensen hier wat ze zouden kiezen: gratis met meer volk, of zelf op hun school/werk geraken.ComputerVISTA zei:De reizigers zouden ook gekloot zijn hoor door veel te veel volk op den trein die er anders niet zouden zijn.
Alleen Brussel was aangekondigd.ComputerVISTA zei:En het was toch van voor af aangekondigd? Zij het wel wat kort.
marcel zei:t was een staking omwille van de aggressiviteit van de reizigers...
maw, het was de bedoeling om de reizigers te laten voelen dat ze der niet mee akkoord zijn

En de beste manier om die reizigers te kalmeren is hen voorbijvlammen (of gewoon niet komen opdagen) terwijl ze op jouw trein staan te wachten.marcel zei:t was een staking omwille van de aggressiviteit van de reizigers...
maw, het was de bedoeling om de reizigers te laten voelen dat ze der niet mee akkoord zijn

Time^- zei:En de beste manier om die reizigers te kalmeren is hen voorbijvlammen (of gewoon niet komen opdagen) terwijl ze op jouw trein staan te wachten.
Ik ben eens benieuwd hoeveel van dat personeel dat wel kwam werken te maken kreeg met gefrustreerde reizigers.
Time^- zei:Het enige wat met deze staking bereikt is, is een bevestiging van het stakingsimago, een zoveelste blaam voor de nmbs en nog wat meer frustratie bij de reizigers.
Maatregelen zullen nooit van de reizigers uitgaan, maar van de werkgevers. Vandaag zijn de reizigers geviseerd, de verkeerde groep.
Doom Dragon zei:GVD
ik begrijp wel dat ze willen staken, maar dan verwacht ik wel van de leiding van de nmbs dat ze de mensen die de trein nemen, voldoende inlichten over welke lijnen zijn afgeschat
ik stond daar int station
les gedaan om 12.45, ik rap naar het station, expres broodjes kopen zoda ik den trein van mechelen - gent st pieters IR om 13.19 kon nemen, voor in waregem af te stappen, en da ik dan thuis ben om 13.45.
maar neen, ommekeer om 13.22, (zag de bui al hangen :doh: ) :: de trein is afgelast.
miljaar.
d8 oke, binnen een uur is er weer ene die stopt in waregem.
wacht een uur in de zon.
sta daar dan met enkele klasgenoten die wa waren gaan eten in het restaurant en de trein dus, net als ik nu, om 14.19 gingen nemen
anyway :: staat da zo mooi op de display's dat die afkomt
en plotseling om 14.15 hup ... die letters weg, nie aangekondigd, niets
ja .. trein dus ook al afgelast
dan gelukkig nog ne bus kunne vinden , zoda ik om 15.30 thuis stond, ipv van dus het normale 13.45
ze mogen eens leren mensen informeren en maatregelen nemen, voor de bestuurders.