|) ][ |V| ][
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Ik eerder totaal vort
N/O maar dat Nederlands gebrabbel vind ik echt niks, ge verstaat er maar den helft van omdat ze 3/4de van hun klinkers en medeklinkers herkauwen en opnieuw inslikken en als ge zo naar nen uitleg moet luisteren :/
Idd
Er is zo'n show op ned 2 of 3 met een kleine man zonder haar, tschijnt dat het enorm grappig is, alleen weet ik niet wat hij vertelt.

nee echt 






)