Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gregn zei:zeg nu osjeblief nie dak e gernoazevisscher zien é



MarG zei:Ik vind het ongelooflijk geil klinken bij het vrouwelijk geslacht.
alst dan zo'n knappe stoot is

Candyman66 zei:Ik doe ondertussen al 4 jaar weekend/vakantie werk in maastricht en ik moet zeggen dat er zee van verschil is met ons belgië. Als ik daar ben dan praat ik gewoon maastrichts omdat dat niet fel verschilt met het dialect in lanaken. De meeste weten dan niet eens dat ik van hier ben
De mensen daar zijn ook veel feller geneigd om iets tegen u te komen zeggen dan bij ons. Zolang ge daar niet met 'gij' en 'u' praat, dan zijn ze al tevreden
Het grappigste wat ik er ooit heb meegemaakt is dat toen ik naar huis wilde gaan zei ik: 'Ik ben ketsen'
Iedereen toen keihard aan het lachen.
Blijkbaar betekent ketsen bij hun sexen![]()
.Gregn zei:zeg nu osjeblief nie dak e gernoazevisscher zien é
Firestyler zei:²alst dan zo'n knappe stoot is
![]()
![]()


Gregn zei:k'preferéérn ton toch liever d'ostèèns dan de wukken en de wokken va kortriek wè
zeg nu osjeblief nie dak e gernoazevisscher zien é
on topic:
nou nederlands is best wel gaaf![]()
)
distinct zei:n/o maar ik vind het enorm irritant om naar te luisterenen de uitspraken van sommigen. En altijd vernoemen naar die 1ne ziekte
meestal meer problemen met de mensen zelf dan met het accent![]()
, zeker mensen die meer uit het noorden komen 
MarG zei:Ik vind het ongelooflijk geil klinken bij het vrouwelijk geslacht.


captain asshole zei:Ik krijg het vliegend schijt van de manier waarop we plots de 'a' zouden moeten uitspreken. Tank wordt tenk; tram wordt trem. En woorden zoals dossier worden ook al op z'n Engels gebruikt. :doh: