Akiraprise
Legacy Member
Hey ik ben een nederlander en zit hier al tijden op het forum, omdat de sfeer beter is dan de meeste nederlandse forums.
Ook vind ik het belgische taalgebruik leuker klinken
Was laatst in antwerpen en vroeg wat mensen de weg (gewoon om hun te horen praten) en oudere mannen hebben zon grappig/lief/cute accent
Vond samsom en gert altijd de max! (de max is ook zo typisch belgisch
)
Maar.. nu vraag ik mij af wat vinden jullie van het nederlandse accent?
Ook vind ik het belgische taalgebruik leuker klinken
Was laatst in antwerpen en vroeg wat mensen de weg (gewoon om hun te horen praten) en oudere mannen hebben zon grappig/lief/cute accent
Vond samsom en gert altijd de max! (de max is ook zo typisch belgisch
)Maar.. nu vraag ik mij af wat vinden jullie van het nederlandse accent?
en de uitspraken van sommigen. En altijd vernoemen naar die 1ne ziekte
Er zijn zoveel accenten.

(alst verstaanbaar is... 
