Kill0rBee
Legacy Member
Rivers zei:Ik woon nog geen 5km af van Maastricht, met als resultaat dat werkelijk 3/4 van mijn klas van over de grens komthelemaal geen problemen mee! Ik heb mezelf al betrapt dat als ik met mijn Nederlandse klasgenootjes aan het praten ben, dat ik i.p.v. 'gij' 'jij' zeg
.
Da is bij de meeste Vlamingen zo, wij passen ons gemakkelijker aan aan iemand anders hun taal, dan zij aan de onze...*kijkt boos naar de Walen
*
helemaal geen problemen mee! Ik heb mezelf al betrapt dat als ik met mijn Nederlandse klasgenootjes aan het praten ben, dat ik i.p.v. 'gij' 'jij' zeg
.
.

ja man..