killgore
Legacy Member
Hellrabbit zei:koudbloedig wilt juist zeggen dat uw lichaamstemperatuur zich aanpast aan die van de omgeving![]()
mja, weet niet meer wat exacte verklaring was hoor, maar had alleszins iets met koudbloedigheid te maken
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:koudbloedig wilt juist zeggen dat uw lichaamstemperatuur zich aanpast aan die van de omgeving![]()
.HavaLinka zei:Kan het niet zo zijn dat de skeletten naar de bodem zinken en dan bedekt worden door het teer die van de bergen naar beneden zinkt?
. Ook zouden er dan veel meer spottings moeten zijn
.
.FroFro zei:kvind al die speculaties zaligzoals heel de affaire rond area 51 fzo ^^
?
rammsein zei:area51 houdt zich wel met zo'n dingen bezig mat als ze zelf dingen hebben dat weetk nie. Maar heb ooit op national geographic een reportage gezien waar dan soms zo brieven van area 51 getoont werden en daar stonden dan zo waarnemingen in van bv dat een kerel iets vreemd heeft waargenomen op dat uur en op die plaats enzo. Dus kdenk dat ze eerder wat onderzoek doen naar zo een dingen dan dat ze zelf ufo's enal hebbe ligge![]()
.killgore zei:nee, ik verwarde met iets anders.
Dr.White widow zei:ja da meer draineren is wel ff praktisch onmogelijk é![]()
maar het zou idd wel de beste oplossing zijn voor mensen te overtuigen
kdeel mijn mening volledig met jormund
boostah zei:area 51 zou de plaats zijn waar amerikaanse spionage vliegtuigen ontwikkeld + getest worden, waaronder bv de SR71 blackbird, en nu de aurora (is zo een veronderstelling, ook vooral omdat de SR ni meer gemaakt word, wat toch wel zeer kort is voor een vliegtuig waar zolang over gedaan is)
en tis daar maar iets vreemd, op reportage, de ene week konden ze gewoon tot op de zogezegde area 51 rijdne, geen enkel probleem, andere week zitten ze der nog 10 km van en moeten ze stoppen van een soldaat
daar is iets, ma tzal wel millitair wezen
zo me die waterskiër daar
of vanop dien bocht in die weg op nen berg
En daar beweert er zelfs ene dattem zijne kop uit 't water heeft gestoke en op zijnen auto heeft gelegd da aan de kade stond. Nujah, 't is allemaal straf
Maar vet! ^^rammsein zei:area51 houdt zich wel met zo'n dingen bezig mat als ze zelf dingen hebben dat weetk nie. Maar heb ooit op national geographic een reportage gezien waar dan soms zo brieven van area 51 getoont werden en daar stonden dan zo waarnemingen in van bv dat een kerel iets vreemd heeft waargenomen op dat uur en op die plaats enzo. Dus kdenk dat ze eerder wat onderzoek doen naar zo een dingen dan dat ze zelf ufo's enal hebbe ligge![]()
Gromme zei:En als ik me niet vergis ligt het grootste gedeelte van Area 51 onder de grond.

FroFro zei:dat is dan alweer een roddel![]()
het is maar te zien wat je prehistorisch noemt ... . Ikzelf geloof er niet omdat het gewoon nog niet onomstotelijk ontdekt is, maar acht het niet onmogelijk, eerder onwaarschijnlijk.jormund zei:Er is altijd die onmogenlijk kleine kans dat daar zich een prehistorisch dier in schuilhoudt, laat de folkklore maar erop leven.
HavaLinka zei:ik denk niet dat ze dat hele meer zouden kunnen draineren, waar zouden ze al het water doen, en wie zou zich daar nu mee bezighouden eigluk...
.killgore zei:damn man, jormund zei dat wel maar ironisch hoor, juist omdat het niet mogelijk is.
