Archief - Monster van Loch Ness

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
koudbloedig wilt juist zeggen dat uw lichaamstemperatuur zich aanpast aan die van de omgeving :)

mja, weet niet meer wat exacte verklaring was hoor, maar had alleszins iets met koudbloedigheid te maken :p.

killgore

Legacy Member
HavaLinka zei:
Kan het niet zo zijn dat de skeletten naar de bodem zinken en dan bedekt worden door het teer die van de bergen naar beneden zinkt :p?

als die plesiosaurus theorie waar zou zijn zou er een kleine kudde/school (hoe noem je zoiets) moeten zijn, en dan geen skelet vinden is vrij onwaarschijnlijk he :p. Ook zouden er dan veel meer spottings moeten zijn :).

Volgens mij zit er nog steeds niet, hoewel het fascinerend is als ge wat van die expedities opzoekt. De ene zegt dat er niets is, de andere vindt onverklaarbare fenomenen, ... :).

FroFro

Legacy Member
kvind al die speculaties zalig :p zoals heel de affaire rond area 51 fzo ^^

FroFro

Legacy Member
Gewoon, alles wa ze daar doen, het freakerig gedoe me die gevaarsborden en verbod op filmen enz :p Gewoon een stukje acteertalent van de Amerikaanse staat die er een spelleke van maakt op zit er echt iets? ^^

_DKsissor_

Legacy Member
area51 houdt zich wel met zo'n dingen bezig mat als ze zelf dingen hebben dat weetk nie. Maar heb ooit op national geographic een reportage gezien waar dan soms zo brieven van area 51 getoont werden en daar stonden dan zo waarnemingen in van bv dat een kerel iets vreemd heeft waargenomen op dat uur en op die plaats enzo. Dus kdenk dat ze eerder wat onderzoek doen naar zo een dingen dan dat ze zelf ufo's enal hebbe ligge:p

killgore

Legacy Member
rammsein zei:
area51 houdt zich wel met zo'n dingen bezig mat als ze zelf dingen hebben dat weetk nie. Maar heb ooit op national geographic een reportage gezien waar dan soms zo brieven van area 51 getoont werden en daar stonden dan zo waarnemingen in van bv dat een kerel iets vreemd heeft waargenomen op dat uur en op die plaats enzo. Dus kdenk dat ze eerder wat onderzoek doen naar zo een dingen dan dat ze zelf ufo's enal hebbe ligge:p

nee, ik verwarde met iets anders ;).

boostah

Legacy Member
killgore zei:
nee, ik verwarde met iets anders ;).

area 51 zou de plaats zijn waar amerikaanse spionage vliegtuigen ontwikkeld + getest worden, waaronder bv de SR71 blackbird, en nu de aurora (is zo een veronderstelling, ook vooral omdat de SR ni meer gemaakt word, wat toch wel zeer kort is voor een vliegtuig waar zolang over gedaan is)

en tis daar maar iets vreemd, op reportage, de ene week konden ze gewoon tot op de zogezegde area 51 rijdne, geen enkel probleem, andere week zitten ze der nog 10 km van en moeten ze stoppen van een soldaat

daar is iets, ma tzal wel millitair wezen

FroFro

Legacy Member
mja, 't is daar vooral veel aan vliegtuigtesten da ze doen ze :) meeste stealth vliegers passere daar enz.

hatetn

Legacy Member
Dr.White widow zei:
ja da meer draineren is wel ff praktisch onmogelijk é :)
maar het zou idd wel de beste oplossing zijn voor mensen te overtuigen

kdeel mijn mening volledig met jormund


loch ness mond uit in de zee dus probeer maar
kunde meteen de atlantische, stille en wa wetek nog allemaal draineren
praktisch onmogelijk:ironic: ge kunt et in de ruimte blazen kzou anders nie weten hoe ge ander zoveel water gaat wegkrijgen

er zijn trouwens nog meren waar ze er al gezien zouden hebben e
zelfs aan de golden gate bridge
meeste daarvan waren wel seaserpents dachtek
waarom spoelt er nooit geen zoeen aan is toch sjieker dan ne dolfijn of ne stinkende potvis


boostah zei:
area 51 zou de plaats zijn waar amerikaanse spionage vliegtuigen ontwikkeld + getest worden, waaronder bv de SR71 blackbird, en nu de aurora (is zo een veronderstelling, ook vooral omdat de SR ni meer gemaakt word, wat toch wel zeer kort is voor een vliegtuig waar zolang over gedaan is)

en tis daar maar iets vreemd, op reportage, de ene week konden ze gewoon tot op de zogezegde area 51 rijdne, geen enkel probleem, andere week zitten ze der nog 10 km van en moeten ze stoppen van een soldaat

daar is iets, ma tzal wel millitair wezen


de ene week testen ze iets geheim de andere week nie zo simpel als da imo

FroFro

Legacy Member
Is da ni Ogopogo? Anyway, daar hadde ze toch al freaky beelde van ze :p zo me die waterskiër daar :p of vanop dien bocht in die weg op nen berg :) En daar beweert er zelfs ene dattem zijne kop uit 't water heeft gestoke en op zijnen auto heeft gelegd da aan de kade stond. Nujah, 't is allemaal straf :unsure: Maar vet! ^^

Gromme

Legacy Member
rammsein zei:
area51 houdt zich wel met zo'n dingen bezig mat als ze zelf dingen hebben dat weetk nie. Maar heb ooit op national geographic een reportage gezien waar dan soms zo brieven van area 51 getoont werden en daar stonden dan zo waarnemingen in van bv dat een kerel iets vreemd heeft waargenomen op dat uur en op die plaats enzo. Dus kdenk dat ze eerder wat onderzoek doen naar zo een dingen dan dat ze zelf ufo's enal hebbe ligge:p

En als ik me niet vergis ligt het grootste gedeelte van Area 51 onder de grond.

Conqie

Legacy Member
ik dacht dat Area 51 al afgeschreven was hoor, iedereen kent die plaats nu, de échte geheimen testen zouden nog ergens anders worden gedaan

Gromme

Legacy Member
FroFro zei:
dat is dan alweer een roddel :)

Mja, maar als je weet hoeveel mensen er tewerk gesteld zijn en hoe klein de basis is, in vergelijking tot de omgeving of andere basissen, kan ik het best wel geloven.

FroFro

Legacy Member
mja, maar die mense zitte ni allemaal op groom lake e, 't grootste werk is verhuisd naar andere facilities :)

jormund

Legacy Member
een paar verbeteringen op mijn post, heel dat meer is idd niet gescand heb ooit eens reportage gezien waar ze beweerden dat te hebben gedaan, maar dat bleek dus niet te kloppen, sommige diepwaterdieren kunnen inderdaad overleven aan de oppervlakte voor geruime tijd, zoals sommige pijlinkvissoorten, maar die gaan wel degenlijk dood als je die opvist en in een aquarium zet, het vergt veel tijd voor zo'n dier om zich aan de extreme drukverschillen aan te passen, maar dit was een redelijk irrelevant thema door mij aangekaart. Ik heb nooit gezegd dat een plesiosaurus een diepwaterdier is, het is een reptiel, dat weet iedereen en het Loch ness meer is indirect verbonden met de oceaan door een rivier, het meer zelf ligt 17 meter boven de zeespiegel. Persoonlijk vindt ik al die onderzoeken ernaar nogal veel verkwisting van tijd en geld, om onomstotelijk te bewijzen dat het loch ness monster niet bestaat, moet je extreme dingen doen, zoals drainage bvb. Er is altijd die onmogenlijk kleine kans dat daar zich een prehistorisch dier in schuilhoudt, laat de folkklore maar erop leven.

HavaLinka

Legacy Member
ik denk niet dat ze dat hele meer zouden kunnen draineren, waar zouden ze al het water doen, en wie zou zich daar nu mee bezighouden eigluk...

killgore

Legacy Member
jormund zei:
Er is altijd die onmogenlijk kleine kans dat daar zich een prehistorisch dier in schuilhoudt, laat de folkklore maar erop leven.
het is maar te zien wat je prehistorisch noemt ... . Ikzelf geloof er niet omdat het gewoon nog niet onomstotelijk ontdekt is, maar acht het niet onmogelijk, eerder onwaarschijnlijk.
HavaLinka zei:
ik denk niet dat ze dat hele meer zouden kunnen draineren, waar zouden ze al het water doen, en wie zou zich daar nu mee bezighouden eigluk...

damn man, jormund zei dat wel maar ironisch hoor, juist omdat het niet mogelijk is :x.

HavaLinka

Legacy Member
killgore zei:
damn man, jormund zei dat wel maar ironisch hoor, juist omdat het niet mogelijk is :x.

andere mensen hadden het draineren al eens aangehaald, ik wou maar even zeggen dat dat niet echt mogelijk is :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan