Archief - Monster van Loch Ness

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BAT] Hydra

Legacy Member
hatetn zei:
loch ness mond uit in de zee dus probeer maar
kunde meteen de atlantische, stille en wa wetek nog allemaal draineren

Wat voor een mislukte redenering :doh: Mijn toilet mondt ook in de zee en dat kan ik perfect draineren...

Gromme

Legacy Member
Ja maar dat meer is wel een paar keer groter dan qua inhoud dan uwe wc denk ik.

Pirate!

Legacy Member
Ik ga mij niet over mogelijkheid van het draineren uitspreken, maar wel dat er geen enkele reden toe is.
1. Het kost een bomvol geld indien mogelijk
2. Schotland verdient bommen geld met het toerisme en het 'zit het er nu wel of niet'

Stabby

Legacy Member
Een biotoop draineren zal sowieso nooit toegelaten worden denk ik.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik vind het vooral grappig dat al die foto's zo blurry, zwartwit, korrelig of whatever zijn getrokken. Alsof niemand het beest in nuchtere staat ziet en als ze het zien trekken ze het met de meest slechte camera's ooit gebouwd ^^

Musback

Legacy Member
heb ooit zo'n docu gezien, en amai, echt wel veel wereldwijde verklaringen van mensen die soort van draak-achtige wezens zagen in water... (zonder vleugels weliswaar :)

en in de jaren 80 is ooit een cadaver van een pleisiosaurus (just?) opgevist dat in staat van ontbinding was... waarvan ze dachten dat het al miljoooeenen jaren uitgestorven was... de foto is nooit als hoax beschouwd

we weten nog nie half watter allemaal in die oceanen zit van Atlantis-toestanden tot piratenschatten tot lochness

Stimpy

Legacy Member
wss is da een of andere verdwaalde dolfijn of steur geweest die nu al lang dood is

Thales

Legacy Member
Musback zei:
heb ooit zo'n docu gezien, en amai, echt wel veel wereldwijde verklaringen van mensen die soort van draak-achtige wezens zagen in water... (zonder vleugels weliswaar :)

en in de jaren 80 is ooit een cadaver van een pleisiosaurus (just?) opgevist dat in staat van ontbinding was... waarvan ze dachten dat het al miljoooeenen jaren uitgestorven was... de foto is nooit als hoax beschouwd

we weten nog nie half watter allemaal in die oceanen zit van Atlantis-toestanden tot piratenschatten tot lochness

foto? van die opgeviste dode pleisiosaurus?

Gentille

Legacy Member
Latinos zei:
Blijkbaar is het opnieuw gefilmd geweest.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_478743.html?wt.bron=homeArt2

Zou het weer een verzinsel zijn? Of leeft er toch wel echt iets in dat meer? Is dat meer dan zo groot dat ze da is ni kunnen uitkammen? :D

De mythe herleefd weer. Er kunnen genoeg andere waterdieren zijn die die man gefilmd heeft, hoe zeer ik ook wil geloven in het monster van Loch Ness :p. Het toerisme daar zal er wel bij varen.:D

EternalSilence

Legacy Member
gelezen in gazet.

njah...
waarom zou het niet kunnen he.
en waarom zou het wel kunnen?

de mens leert alle dagen nieuwe dingen bij, helft van onze kennis, veronderstellen we dat het zo is, maar zijn nooit echt bewezen met harde feiten.
niet raar als er dan plotseling iets verschijnt dat 'niet kan volgens onze wetten'.

en 'monster van loch ness' .. het kan alles zijn kwa gedierte die we niet kennen.
moet nie perse een dino zijn zoals velen willen geloven.

sarnath

Legacy Member
toch straf, de enige dino zit dan net daar en telkens weer heel onduidelijk gefilmd (meestal ook nog tijdens of net voor het toerisme op gang komt).

en als em ne lange nek heeft (zoals men m al lang wil voorstellen) dan zwemt m hier toch serieus krom als ik het zo zie in t filmke.

niets meer dan een hype dus :), heel hun verdiensten daar draaien er rond, zou zonde zijn als de aandacht wat zou verloren gaan...

EternalSilence

Legacy Member
de mensen moeten maar niet zo 'dom' zijn (tenzij het waar is natuurlijk) om het te geloven van dat 'monster'
en er dan allerlei dingen van te kopen.

als ik naar schotland ga, is het wel voor de natuur en rust, alsook voor de groene 'vlakte's'..
niet voor aan een rivierke te zitten op zoek naar iets dat zou bestaan.

sumoman_4

Legacy Member
'k Hoop maar 1 ding, en dat is dat ALS ze ooit ontdekken wat er nu zit/zwemt/leeft in Loch Ness, dat ze het gerust laten en niet gaan onderzoeken/proben/opensnijden/gevangen nemen :x

Gans Loch Ness afzetten en dat beest gewoon gerustlaten :)

L0k1-

Legacy Member
juist videobeelden gezien, nuja niet echt zo duidelijk ge ziet gewoon iets zwarts bewegen juist onder het water :)

kan evengoed een reuzeninktvis zijn of haai of whatever :p

HavaLinka zei:
ik denk niet dat ze dat hele meer zouden kunnen draineren, waar zouden ze al het water doen, en wie zou zich daar nu mee bezighouden eigluk...

is toch simpel, gewoon zoals in the simpsons doen :evil:

gewoon al het water van het meer dumpen in het nabij gelegen dorp :lol:

Gentille

Legacy Member
L0k1- zei:
juist videobeelden gezien, nuja niet echt zo duidelijk ge ziet gewoon iets zwarts bewegen juist onder het water :)

kan evengoed een reuzeninktvis zijn of haai of whatever :p

Het meer ligt niet in verbinding met de zee of whatever dus ik denk dat een inktvis of haai onwaarschijnlijk is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan