Archief - Monster van Loch Ness

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HavaLinka

Legacy Member
Ik ben al vanaf ik van het bestaan/de legende van het monster van Loch Ness afweet, erdoor aangetrokken geweest en altijd heb ik me afgevraagd of het wel bestaat... Wat denken jullie hierover?

Equino

Legacy Member
Overlaatst ergens tegengekomen:

Monster van Loch Ness was een olifant onder water met z'n slurf omhoog om te kunnen ademen.
Hoe raar het ook mag klinken hoe een olifant daar kan graken, het is voor mij nog het meest normaalste van allemaal ^_^

alexii

Legacy Member
Equino zei:
Overlaatst ergens tegengekomen:

Monster van Loch Ness was een olifant onder water met z'n slurf omhoog om te kunnen ademen.
Hoe raar het ook mag klinken hoe een olifant daar kan graken, het is voor mij nog het meest normaalste van allemaal ^_^
Hoorde bij rondreizend circus.

Massis

Legacy Member
elke keer weer?

der zijn vele sightings geweest he :p

anyway: onlangs was nop NGC een reportage waarin ze 't monster van loch ness nagemaakt hadden als animated robot, en ze dan met 5 man die bestuurden (4 zwemmen en 1 bewegingen besturen) en keken of mensen er echt intrapten.

Bleek vrij goed te werken :D

viewer

Legacy Member
das volgens mij het domste verhaal dak ooit gehoord heb...

het vermeende monster van loch ness is eigenlijk een olifant die daar al keilang rondzwerft, die daarenboven ook nog eens de neiging heeft om geweldig goed te kunnen zwemmen en af en toe eens lekker gaat baden in loch ness met zen slurf boven water.

het is eigenlijk een zee-olifant, want hij is op land nog nooit gezien. familie van de zeehond en zeekoe enzo

Ali_

Legacy Member
viewer zei:
das volgens mij het domste verhaal dak ooit gehoord heb...

het vermeende monster van loch ness is eigenlijk een olifant die daar al keilang rondzwerft, die daarenboven ook nog eens de neiging heeft om geweldig goed te kunnen zwemmen en af en toe eens lekker gaat baden in loch ness met zen slurf boven water.

het is eigenlijk een zee-olifant, want hij is op land nog nooit gezien. familie van de zeehond en zeekoe enzo

wordt het niet tijd da da beest dan eens sterft?

bernardo

Legacy Member
Volgens mij is het gewoon een of andere kerel die daar een soort bootje op water gelaten heeft met soort kop achtig slurf achtig ding. Die fotos van da beets zijn ook zo onduidelijk altijd

viewer

Legacy Member
van die meest bekende foto heeft de maker al bekend dat ie getruckeerd is trouwens, ge kunt da zelf ook vrij goed zien (ge ziet zo die water-lijntjes doorlopen in de nek :lol: )

Mako

Legacy Member
viewer zei:
das volgens mij het domste verhaal dak ooit gehoord heb...

het vermeende monster van loch ness is eigenlijk een olifant die daar al keilang rondzwerft, die daarenboven ook nog eens de neiging heeft om geweldig goed te kunnen zwemmen en af en toe eens lekker gaat baden in loch ness met zen slurf boven water.

het is eigenlijk een zee-olifant, want hij is op land nog nooit gezien. familie van de zeehond en zeekoe enzo

maar nee, het is gewoon ontdekt dat de bekendste foto van nessie (de deze) een foto was van een olifant zijn slurf terwijl die was aan het 'baden'. Er stond nl een circus in de buurt van loch ness, en een bepaalde dokter uit die geburen heeft die foto getrokken en naar kranten opgestuurd met het verhaal van een monster in het meer van loch ness...

Raukaris

Legacy Member
Mako zei:
maar nee, het is gewoon ontdekt dat de bekendste foto van nessie (de deze) een foto was van een olifant zijn slurf terwijl die was aan het 'baden'. Er stond nl een circus in de buurt van loch ness, en een bepaalde dokter uit die geburen heeft die foto getrokken en naar kranten opgestuurd met het verhaal van een monster in het meer van loch ness...

Bullshit, die foto is getruceerd. Dat heeft de maker op zijn sterfbed zelf gezegd. Geen idee waar dat onzin verhaaltje is gekomen van die olifant want het is de eerste keer dat ik daar van hoor..

_DKsissor_

Legacy Member
ik zeg nie dat er een monster in loch ness woont :p maar ik ben er wel van overtuigd dat er monsters levne op de diepste plaatsen van de oceaan :)

Ali_

Legacy Member
die foto kan evengoed in een vijver genomen met een speelgoedbeest ofzo :)

EagleEye

Legacy Member
rammsein zei:
ik zeg nie dat er een monster in loch ness woont :p maar ik ben er wel van overtuigd dat er monsters levne op de diepste plaatsen van de oceaan :)
die lelijke haai bijv.

Siana

Legacy Member
Timmos zei:
Monsters bestaan niet, punt uit... wat een thread :p

Nochtans, er was daar een thread met een prehistorisch dier , die voor de eerste keer op camera was vastgelegd (ze hadden 'm gevangen en ie is dan maar gesotrven, ocharme:()
volgens mij is dat ook een monster zenne :p

edit: sry khad nie gelezen dat eagle eye ook al zoiets gezegd had...

killgore

Legacy Member
Raukaris zei:
Bullshit, die foto is getruceerd. Dat heeft de maker op zijn sterfbed zelf gezegd. Geen idee waar dat onzin verhaaltje is gekomen van die olifant want het is de eerste keer dat ik daar van hoor..

Ge kunt mssch allebei met bronnen afkomen...

MilM

Legacy Member
Beetje off-topic, maar iemand overlaatst op tv die haai gezien die zeer diep in de oceaan zou geleefd hebben ?

Zag er prehistorisch uit (het was ook een prehistorische soort volgens wetenschappers) en heeft maar paar uur meer geleefd eenmaal hij aan oppervlak kwam.

Wel nog intressant wat er allemaal onder water leeft.
Veel weten we daar in feite nog niet van wat voor dieren er nog allemaal zijn.
Niemand wist iets van die prehistorische haai en dan komt dat plots bovendrijven.

Of gewoon de blauwe vinvis, als je daar ooit naast zwemt, hoe indrukwekkend dat niet moet zijn.

Nu, In Loch Ness geloof ik toch nie :p
En welke theoriën nu precies kloppen ...
Tussen die theoriën kunnen al evengrote verzinsels zitten

EDIT: eens op google gezocht naar link van die kleine haai -> http://communication.skynet.be/inde...s&l3=homepage&l4=detail&id=204978&new_lang=nl

Boukreev

Legacy Member
viewer zei:
das volgens mij het domste verhaal dak ooit gehoord heb...

het vermeende monster van loch ness is eigenlijk een olifant die daar al keilang rondzwerft, die daarenboven ook nog eens de neiging heeft om geweldig goed te kunnen zwemmen en af en toe eens lekker gaat baden in loch ness met zen slurf boven water.

het is eigenlijk een zee-olifant, want hij is op land nog nooit gezien. familie van de zeehond en zeekoe enzo

kidding, rigth?

!manticore!

Legacy Member
Raukaris zei:
Bullshit, die foto is getruceerd. Dat heeft de maker op zijn sterfbed zelf gezegd. Geen idee waar dat onzin verhaaltje is gekomen van die olifant want het is de eerste keer dat ik daar van hoor..

Het is inderdaad op tv geweest. Man bijt hond geloof ik? Als je die olifant in het water zag was die bijna identiek aan die foto.
Wel grappig dat het zoiets simpel kan zijn.

ps. en zeg nie zomaar dat het onzin is als je er niets van weet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan