Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:Er is geen dinosaurus die in het meer van loch ness zwemt ...

killgore zei:Ge kunt mssch allebei met bronnen afkomen...
Loch Lomond!Avondland zei:De Schotten verdienen alvast goed met hun legende van Loch Ness. Maar er zijn mooiere Lochs dan het bekendste van Schotland - ter informatie- .
MilM zei:Beetje off-topic, maar iemand overlaatst op tv die haai gezien die zeer diep in de oceaan zou geleefd hebben ?
Zag er prehistorisch uit (het was ook een prehistorische soort volgens wetenschappers) en heeft maar paar uur meer geleefd eenmaal hij aan oppervlak kwam.
^^pathfinder^^ zei:ALS er iets zat hadden we het allang wetenschappelijk bewezen, we zijn nog steeds mensen remember?
J3rry zei:eigenlijk stom van die mensen da hem gevangen genomen hebben
da beest leefde bijna in het diepste punt van de oceaan waar er weinig zuurstof in het water zit en de druk zo groot is dat er maar weinig duikboten zijn die zo diep geraken
dan halen ze da beest boven en verschieten ze dat het sterft
da beest moet enorm afgezien hebben als ge weet wat er gebeurt bij ne mens zonder decompressie (caissonziekte)
Mako zei:maar nee, het is gewoon ontdekt dat de bekendste foto van nessie (de deze) een foto was van een olifant zijn slurf terwijl die was aan het 'baden'. Er stond nl een circus in de buurt van loch ness, en een bepaalde dokter uit die geburen heeft die foto getrokken en naar kranten opgestuurd met het verhaal van een monster in het meer van loch ness...
Thorval zei:Loch Lomond!

J3rry zei:eigenlijk stom van die mensen da hem gevangen genomen hebben
da beest leefde bijna in het diepste punt van de oceaan waar er weinig zuurstof in het water zit en de druk zo groot is dat er maar weinig duikboten zijn die zo diep geraken
dan halen ze da beest boven en verschieten ze dat het sterft
da beest moet enorm afgezien hebben als ge weet wat er gebeurt bij ne mens zonder decompressie (caissonziekte)
Dieleman_F zei:Een school vissen van 5 meter is onmogelijk zeker?