hoe geruchten toch zo hardnekkig kunnen zijn he

ze hebben heel dat meer al met een radar gescand, resultaat niks, er zit ook nog eens verschrikkelijk weinig leven in dat meer, want het zit vol met turf, iedereen die beweert dat dat een prehistorisch dier is, zoals een plesiosaurus moet toch eens een beetje biologie gaan leren, dat is theoretisch onmogenlijk, die prehistorische haaien zijn enkel ontdekt omdat die beesten duizend en nog meter onder de zeespiegel leven, endus nog niet ontdekt zijn, trouwens die kunnen ook niet overleven ondiepe meren want dan gaan die dood, in het ergste geval ontploffen die, ze zijn extreme druk gewoon. Van wat je in de diepten van de zee kan vinden zou je wrs wel een paar als monster kunnen klasificeren, maar die kunnen dus niet naar de oppervlakte komen, sommige inkvissen zijn met tentakels, omdat die geen skelet hebben, op wateroppervlakteniveau 70 tot 80 meter lang, theoretisch wel te verstaan, want ze zijn dan dood en uitgerekt. Maarja de enige manier om iedereen te overtuigen is om heel dat meer te draineren, en dat zie ik nog niet direct gebeuren, het blijft een toeristische trekplijster.