Archief - Monster van Loch Ness

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
HavaLinka zei:
maar het meer staat ook in verbinding met de volle zee, misschien zijn ze van in volle zee naar het meer gegaan (als vakantie ofzo :p) en 'wonen' ze misschien in volle zee maar zijn ze gezien door die dokter bij toeval

oké, MISSCHIEN kan dat zijn :p
maar ik heb het niet zo voor 'mss' en 'als' dusja :p

Raukaris

Legacy Member
rammsein zei:
Liever een reportage met schaduwfoto's die mogelijk van een monster zijn dan een boek zonder ook maar enige foto( de bijbel ) En dan nog wetende dat laatstgenoemde veel meer geloofwaardigheid opwekt bij de mensen dan het monster van loch ness.

De geloofwaardigheid van de bijbel zou ook dalen als ze er foto'kes bijzetten van Jezus é :unsure:

Anders moet ge eens 2 discussies vergelijken die niet verder van elkaar kunnen staan :rofl:

Gromme

Legacy Member
HavaLinka zei:
maar er zijn ook vele gangen en tunnels onder het land die naar daar leiden, misschien is er in een van deze vele gangen zijn nest ofzo, da zou wel tof zijn om te ontdekken :p

Is dat waar?

enj0i^

Legacy Member
ik heb uit pure verveling een boek erover gelezen (:p) en daarin verklaarden ze dat het Duitse wetenschappers ofzo waren die de foto getrukeerd hadden door met een soort constructie in het water te zwemmen,

niets te olifant dus :p

jormund

Legacy Member
hoe geruchten toch zo hardnekkig kunnen zijn he:) ze hebben heel dat meer al met een radar gescand, resultaat niks, er zit ook nog eens verschrikkelijk weinig leven in dat meer, want het zit vol met turf, iedereen die beweert dat dat een prehistorisch dier is, zoals een plesiosaurus moet toch eens een beetje biologie gaan leren, dat is theoretisch onmogenlijk, die prehistorische haaien zijn enkel ontdekt omdat die beesten duizend en nog meter onder de zeespiegel leven, endus nog niet ontdekt zijn, trouwens die kunnen ook niet overleven ondiepe meren want dan gaan die dood, in het ergste geval ontploffen die, ze zijn extreme druk gewoon. Van wat je in de diepten van de zee kan vinden zou je wrs wel een paar als monster kunnen klasificeren, maar die kunnen dus niet naar de oppervlakte komen, sommige inkvissen zijn met tentakels, omdat die geen skelet hebben, op wateroppervlakteniveau 70 tot 80 meter lang, theoretisch wel te verstaan, want ze zijn dan dood en uitgerekt. Maarja de enige manier om iedereen te overtuigen is om heel dat meer te draineren, en dat zie ik nog niet direct gebeuren, het blijft een toeristische trekplijster.

Dr.White widow

Legacy Member
ja da meer draineren is wel ff praktisch onmogelijk é :)
maar het zou idd wel de beste oplossing zijn voor mensen te overtuigen

kdeel mijn mening volledig met jormund

killgore

Legacy Member
jormund zei:
hoe geruchten toch zo hardnekkig kunnen zijn he:) ze hebben heel dat meer al met een radar gescand, resultaat niks, er zit ook nog eens verschrikkelijk weinig leven in dat meer, want het zit vol met turf, iedereen die beweert dat dat een prehistorisch dier is, zoals een plesiosaurus moet toch eens een beetje biologie gaan leren, dat is theoretisch onmogenlijk, die prehistorische haaien zijn enkel ontdekt omdat die beesten duizend en nog meter onder de zeespiegel leven, endus nog niet ontdekt zijn, trouwens die kunnen ook niet overleven ondiepe meren want dan gaan die dood, in het ergste geval ontploffen die, ze zijn extreme druk gewoon. Van wat je in de diepten van de zee kan vinden zou je wrs wel een paar als monster kunnen klasificeren, maar die kunnen dus niet naar de oppervlakte komen, sommige inkvissen zijn met tentakels, omdat die geen skelet hebben, op wateroppervlakteniveau 70 tot 80 meter lang, theoretisch wel te verstaan, want ze zijn dan dood en uitgerekt. Maarja de enige manier om iedereen te overtuigen is om heel dat meer te draineren, en dat zie ik nog niet direct gebeuren, het blijft een toeristische trekplijster.

N/o, maar hier staat ook wat bs in hoor. Gans dat meer gescand? Ze hebben inderdaad scans gedaan, waarvan enkele vreemde resultaten opleverden. Maar HEEEEEL dat meer in 1x scannen, weet ge wel hoe groot dat ding is :p? Das geen meertje gelijk we hier in België kennen hoor.

Over dit ben ik niet 100% zeker, maar de plesiosaurus leefde bij mijn weten niet op 1000en meters diep, het probleem bij deze theorie is de volgende: 1) door zijn normale lichaamstemperatuur (koudbloedig) zou hij niet kunnen overleven in het loch. 2) er is niets van skeletten gevonden.

Dr.White widow

Legacy Member
enigste oplossing: Massaal met met al onzo forumwhores al ginder gaan en ons duikgerief meepakken :p

Huasheng

Legacy Member
viewer zei:
het is eigenlijk een zee-olifant, want hij is op land nog nooit gezien. familie van de zeehond en zeekoe enzo
Alsof een zeeolifant nooit aan land komt :ironic:

killgore

Legacy Member
Dr.White widow zei:
enigste oplossing: Massaal met met al onzo forumwhores al ginder gaan en ons duikgerief meepakken :p

zou nog niet gaan, de zichtbaarheid in da meer is miniem en het is ook nog eens vrij diep op sommige plaatse :D.

Dr.White widow

Legacy Member
killgore zei:
zou nog niet gaan, de zichtbaarheid in da meer is miniem en het is ook nog eens vrij diep op sommige plaatse :D.

wie zegt dat wij als beste TNG'ers niet beter zien ? :p en diepte, daarom da ge duikflesse moe meepakken é :D en desnoods vragen we aan de "mod"sectie om ons een duikbootje te frabriceren :p

Gromme

Legacy Member
jormund zei:
hoe geruchten toch zo hardnekkig kunnen zijn he:) ze hebben heel dat meer al met een radar gescand, resultaat niks, er zit ook nog eens verschrikkelijk weinig leven in dat meer, want het zit vol met turf, iedereen die beweert dat dat een prehistorisch dier is, zoals een plesiosaurus moet toch eens een beetje biologie gaan leren, dat is theoretisch onmogenlijk, die prehistorische haaien zijn enkel ontdekt omdat die beesten duizend en nog meter onder de zeespiegel leven, endus nog niet ontdekt zijn, trouwens die kunnen ook niet overleven ondiepe meren want dan gaan die dood, in het ergste geval ontploffen die, ze zijn extreme druk gewoon. Van wat je in de diepten van de zee kan vinden zou je wrs wel een paar als monster kunnen klasificeren, maar die kunnen dus niet naar de oppervlakte komen, sommige inkvissen zijn met tentakels, omdat die geen skelet hebben, op wateroppervlakteniveau 70 tot 80 meter lang, theoretisch wel te verstaan, want ze zijn dan dood en uitgerekt. Maarja de enige manier om iedereen te overtuigen is om heel dat meer te draineren, en dat zie ik nog niet direct gebeuren, het blijft een toeristische trekplijster.


Als ik me niet vergis kunnen diepzee-dieren zich wel naar de oppervlakte begeven daar ze zich kunnen aanpassen aan de druk.

HavaLinka

Legacy Member
killgore zei:
het probleem bij deze theorie is de volgende: 1) door zijn normale lichaamstemperatuur (koudbloedig) zou hij niet kunnen overleven in het loch. 2) er is niets van skeletten gevonden.

Kan het niet zo zijn dat de skeletten naar de bodem zinken en dan bedekt worden door het teer die van de bergen naar beneden zinkt :p?

Hellrabbit

Legacy Member
killgore zei:
Over dit ben ik niet 100% zeker, maar de plesiosaurus leefde bij mijn weten niet op 1000en meters diep, het probleem bij deze theorie is de volgende: 1) door zijn normale lichaamstemperatuur (koudbloedig) zou hij niet kunnen overleven in het loch

koudbloedig wilt juist zeggen dat uw lichaamstemperatuur zich aanpast aan die van de omgeving :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan