Archief - Monster van Loch Ness

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Equino zei:
Overlaatst ergens tegengekomen:

Monster van Loch Ness was een olifant onder water met z'n slurf omhoog om te kunnen ademen.
Hoe raar het ook mag klinken hoe een olifant daar kan graken, het is voor mij nog het meest normaalste van allemaal ^_^

da was omdat er een circus optrad naast het meer
en die avond was hunne olifant gaan lopen

wilde blijkbaar gaan spelen int water

infeitelijk gaan we het maar weten, als ze het loch ness meer volledig leegpompen

Ali_

Legacy Member
In feite weten we nu allemaal al dat daar niks van monsters in leeft :p
mochten er mensen dat denken, veel plezier met hun fantasietjes :p

Gromme

Legacy Member
Hoe zit het met dat meer eigenlijk? Kan dat eigenlijk wel een 'beest' van zo'n grootte herbergen?

Ali_

Legacy Member
Loch Ness is een groot, diep meer in Schotland. Het is 37 kilometer lang en op het breedste deel 1,6 kilometer breed. De grootste diepte van het meer is 226 meter. Het ligt in een heuvelachtig terrein. Doordat vanaf deze heuvels doorlopend veen en turf in het meer terechtkomt, is het water erg troebel.

Enorm meer dus

Gromme

Legacy Member
^^ woot, idd, vrij groot blijkbaar. Maar zijn ze er al niet met soort van scanners overgeweest enz.

HavaLinka

Legacy Member
jep, zoals ik daarnet al zei zijn ze erover geweest met sonarscanners en hadden ze dus iets gemerkt van ongeveer 5 meter lang met de vormen van Nessie, als ze er later weer overgingen was het weg

Ali_

Legacy Member
HavaLinka zei:
jep, zoals ik daarnet al zei zijn ze erover geweest met sonarscanners en hadden ze dus iets gemerkt van ongeveer 5 meter lang met de vormen van Nessie, als ze er later weer overgingen was het weg

ahwe, bewijst dat da machien ff flipte ;)

HavaLinka

Legacy Member
ja die foto had ik ook gezien,
is dat een beeld of hebben mensen het nagemaakt ofzo?

Ali_

Legacy Member
ik zou het niet weten, in ieder geval is het een goeie mop. :D

edit: ik vermoed dat het een beeld is.

Parnakra

Legacy Member
Dat lijkt me het monster te zijn dat gemaakt werd voor een reportage van NGC.

Ali_

Legacy Member
zeg nu zelf, een beest van 5 meter da ze maar 1 keer kunnen scannen en daarna verdwijnt da en vinden ze da nooit meer terug, da is pas een :ironic: waard

HavaLinka

Legacy Member
maar er zijn ook vele gangen en tunnels onder het land die naar daar leiden, misschien is er in een van deze vele gangen zijn nest ofzo, da zou wel tof zijn om te ontdekken :p

Ali_

Legacy Member
maybe, maar hoelang leeft zo een beest denkte?
zelfs indien het ooit bestaan zou hebben, zal da al lang dood zijn :p
(viewer, dees was dus de gedachtegang achter mijn volgens u vreemde post:p)

HavaLinka

Legacy Member
(ja vreemde post, maar da was iets da me bezighield :p)
maar misschien planten ze zich voort ofzo, kweetnie mr ze zien toch soms dingen in het water die er op lijken, sommige kan je wel verklaren maar er zijn dan toch ook foto's van een grote vin enzo...

Ali_

Legacy Member
HavaLinka zei:
(ja vreemde post, maar da was iets da me bezighield :p)
maar misschien planten ze zich voort ofzo, kweetnie mr ze zien toch soms dingen in het water die er op lijken, sommige kan je wel verklaren maar er zijn dan toch ook foto's van een grote vin enzo...

als ze zich zouden voortplanten dan zouden ze met meer dan 1 zijn hé ;)
en als ze met meer dan 1 zijn zou er toch eens een koppeke boven water moete komen, niet?
Die scanners zouden dan toch meer dan 1 keer iets meten, niet?

Mensen zien zoveel :p, zolang dat ik da beest niet met eigen ogen zie, of een deftige reportage waar ge da beest ziet en nie alleen schaduwen of vreemde foto's dan pas ga ik erin geloven.

HavaLinka

Legacy Member
maar het meer staat ook in verbinding met de volle zee, misschien zijn ze van in volle zee naar het meer gegaan (als vakantie ofzo :p) en 'wonen' ze misschien in volle zee maar zijn ze gezien door die dokter bij toeval

_DKsissor_

Legacy Member
Liever een reportage met schaduwfoto's die mogelijk van een monster zijn dan een boek zonder ook maar enige foto( de bijbel ) En dan nog wetende dat laatstgenoemde veel meer geloofwaardigheid opwekt bij de mensen dan het monster van loch ness.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan