Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kvraag me eiglyk af welke versie dat zal zijn,slash zei:Heb vista maar gedownload alleen kmoet es email sturen voor een key te krijgen
In mijn richting (Elektronica-ICT) blijven de keys geldig, staat toch zo in de overeenkomst.killgore zei:meeste van de msdnaa keys zijn time-bombs geworden blijkbaar, dus als je account stopt ben je keys ook kwijt.
J-Style zei:Ja.
Da's weer typisch. Na enkele dagen zet ik da hier op 't forum, en een paar uur krijg ik de mail.![]()
Geduld wordt dus toch beloond.
@FLT: Zeker da't ultimate is? Heb gehoord dat ze enkel de business-editie geven. Nu ja, zoveel te beter natuurlijk.
Dr_pimpie zei:ik heb mij 5 januari ingeschreven, maar nog altijd niks terug gekregen (email adres geactiveerd)

J-Style zei:@FLT: Zeker da't ultimate is? Heb gehoord dat ze enkel de business-editie geven. Nu ja, zoveel te beter natuurlijk.

FLT zei:Ik weet dat ik een ultimate key ga krijgen. Dusja![]()
J-Style zei:Hopelijk werkt die ultimate key dan ook op je business-versie..![]()
J-Style zei:Ik heb een mailtje naar signpost gestuurd, en een paar uur later kreeg ik de mail.

jep, der zijn er hier een paar serieus uit hunne nek aan het lallen.FLT zei:Wat een geluk dat alle versies op 1 DVD staan en de key bepaald welke versie geïnstalleerd wordt :doh:

FLT zei:Wat een geluk dat alle versies op 1 DVD staan en de key bepaald welke versie geïnstalleerd wordt :doh:
.J-Style zei:Ik had een mail gestuurd naar [email protected]
Die mail in het Nederlands.
Mails naar ma3d stuur ik in het Engels.
(Hoewel die misschien ook wel ontvangen worden door een Belg)
Dr_pimpie zei:ok, ik heb mijn mail dan ook eens naar dat adres gestuurd. Als ik het goed heb had jij binnen een paar uur antwoord. Dus ik kan morgen in de loop van de dag een mail verwachten?

J-Style zei:Ik heb een mailtje naar signpost gestuurd, en een paar uur later kreeg ik de mail.

-etienne- zei:idd, ik had me de 4e jan al geregistreerd maar ik kreeg maar geen reactie. Nu mailtje gestuurd en direct geregeld
Probleem is dat ik nu wel kan inloggen en de downloads zien, maar het downloaden zelf lukt niet . Bij dat kleine venstertje waar je moet klikken om de .rar file te downloaden krijg ik ofwel "pagina kan niet worden weergegeven" ofwel blijft het maar duren ( langer dan de aangegeven 1 minuut dus).
Weet iemand raad?