Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_pimpie

Legacy Member
ik heb mij 5 januari ingeschreven, maar nog altijd niks terug gekregen (email adres geactiveerd)

slash

Legacy Member
had me vorige week woensdag ingeschreven (rond de middag) en om 16u had ik al mail terug da ik geactiveerd was
Heb vista maar gedownload alleen kmoet es email sturen voor een key te krijgen

SMa

Legacy Member
slash zei:
Heb vista maar gedownload alleen kmoet es email sturen voor een key te krijgen
kvraag me eiglyk af welke versie dat zal zijn,
hopen op de ultimate... hangt mss ook af van de studies

ik heb hier zowat alle MS OS'n liggen dankzij MA3D :D
enkel nog de key van Vista nodig om de collectie te vervolledigen

killgore zei:
meeste van de msdnaa keys zijn time-bombs geworden blijkbaar, dus als je account stopt ben je keys ook kwijt.
In mijn richting (Elektronica-ICT) blijven de keys geldig, staat toch zo in de overeenkomst.
Als je account stopt kun je gewoon geen nieuwe keys meer aanvragen en geen software meer downloaden.

Sander H

Legacy Member
J-Style zei:
Ja.
Da's weer typisch. Na enkele dagen zet ik da hier op 't forum, en een paar uur krijg ik de mail.:p
Geduld wordt dus toch beloond.


@FLT: Zeker da't ultimate is? Heb gehoord dat ze enkel de business-editie geven. Nu ja, zoveel te beter natuurlijk.

Dr_pimpie zei:
ik heb mij 5 januari ingeschreven, maar nog altijd niks terug gekregen (email adres geactiveerd)

ik heb mij den 4e ingeschreven, ook nog geen reactie gehad, op activatiemail na :(

J-Style

Legacy Member
Ik heb een mailtje naar signpost gestuurd, en een paar uur later kreeg ik de mail.

FLT

Legacy Member
J-Style zei:
@FLT: Zeker da't ultimate is? Heb gehoord dat ze enkel de business-editie geven. Nu ja, zoveel te beter natuurlijk.

Ik weet dat ik een ultimate key ga krijgen. Dusja :)

J-Style

Legacy Member
FLT zei:
Ik weet dat ik een ultimate key ga krijgen. Dusja :)

Hopelijk werkt die ultimate key dan ook op je business-versie..:p



Nee, zoveel te beter natuurlijk. Zal binnenkort mijn legitieme versie dan ook maar eens afhalen.

FLT

Legacy Member
J-Style zei:
Hopelijk werkt die ultimate key dan ook op je business-versie..:p

Wat een geluk dat alle versies op 1 DVD staan en de key bepaalt welke versie geïnstalleerd wordt :doh:

J-Style

Legacy Member
Ik had een mail gestuurd naar [email protected]
Die mail in het Nederlands.

Mails naar ma3d stuur ik in het Engels.
(Hoewel die misschien ook wel ontvangen worden door een Belg)

Handsome Hermit

Legacy Member
FLT zei:
Wat een geluk dat alle versies op 1 DVD staan en de key bepaald welke versie geïnstalleerd wordt :doh:
jep, der zijn er hier een paar serieus uit hunne nek aan het lallen. :p

killgore

Legacy Member
FLT zei:
Wat een geluk dat alle versies op 1 DVD staan en de key bepaald welke versie geïnstalleerd wordt :doh:

bepaalT

maar voor de rest volledig gelijk.

Ik ben nog altijd naar de manier aan het zoeken om een gratis utlimate key zonder timebomb te krijgen :p.

Dr_pimpie

Legacy Member
J-Style zei:
Ik had een mail gestuurd naar [email protected]
Die mail in het Nederlands.

Mails naar ma3d stuur ik in het Engels.
(Hoewel die misschien ook wel ontvangen worden door een Belg)

ok, ik heb mijn mail dan ook eens naar dat adres gestuurd. Als ik het goed heb had jij binnen een paar uur antwoord. Dus ik kan morgen in de loop van de dag een mail verwachten?

J-Style

Legacy Member
Dr_pimpie zei:
ok, ik heb mijn mail dan ook eens naar dat adres gestuurd. Als ik het goed heb had jij binnen een paar uur antwoord. Dus ik kan morgen in de loop van de dag een mail verwachten?

Bij mij was dat het geval, ja.:)

-etienne-

Legacy Member
J-Style zei:
Ik heb een mailtje naar signpost gestuurd, en een paar uur later kreeg ik de mail.

idd, ik had me de 4e jan al geregistreerd maar ik kreeg maar geen reactie. Nu mailtje gestuurd en direct geregeld :-)

Probleem is dat ik nu wel kan inloggen en de downloads zien, maar het downloaden zelf lukt niet . Bij dat kleine venstertje waar je moet klikken om de .rar file te downloaden krijg ik ofwel "pagina kan niet worden weergegeven" ofwel blijft het maar duren ( langer dan de aangegeven 1 minuut dus).

Weet iemand raad?

mauron

Legacy Member
-etienne- zei:
idd, ik had me de 4e jan al geregistreerd maar ik kreeg maar geen reactie. Nu mailtje gestuurd en direct geregeld :-)

Probleem is dat ik nu wel kan inloggen en de downloads zien, maar het downloaden zelf lukt niet . Bij dat kleine venstertje waar je moet klikken om de .rar file te downloaden krijg ik ofwel "pagina kan niet worden weergegeven" ofwel blijft het maar duren ( langer dan de aangegeven 1 minuut dus).

Weet iemand raad?

Die Vista downloads werken bij mij ook niet. XP en dergelijke echter wel... Misschien zijn de servers gewoon overbelast ofzo.

Hoe zit het trouwens met die keys? Worden die naar u gemaild, zitten die in de .rar?

GvR

Legacy Member
Die download van vista gaat al 2 weken ofzo niet. Eerste rar gaat niet, de andere wel meestal..

-etienne-

Legacy Member
iemand die hem al heeft en op rapidshare of zo smijt? Of gaat dat niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan