Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Adobe Macromedia Studio 8 (59,95 EUR)

Dit krijg ik als ik me wil aanmelden... dit is het enigste abonnenment van men school?

RaPmAn

Legacy Member
msn797204 zei:
als ik dus mijn gegevens enzo invul, zal de school dan moeten betalen of hoe zit dat, ik wil geen problemen krijgen :p

Ja dat wil ik ook wel is weten :p
Mijn unief staat ertussen alsook mijn faculteit maar wat gebeurt er nu juist als ik me daarop inschrijf. Ik zou dat vooral gebruiken voor die statistische softwarepakketten te downen.
Maar ik zou daar niet graag een factuur van in de bus krijgen achteraf of dat mijn faculteit daar iets van zegt ofzo ...

msn797204

Legacy Member
crap :( ik dacht nu van windows vista ultimate te kunnen krijgen voor niets :p

Mr. M

Legacy Member
nee da zal ook wel geen Vista Ultimate zijn he :p

en @ night ghost 128
ik hoop het voor u ook, maar het zal dan wel afhangen van het abo dat u school heeft genomen ofzo (al vind ik het raar dat ons school zo'n duur abo zou nemen, maar blijkbaar wel :p)

ng

Legacy Member
msn797204 zei:
Adobe Macromedia Studio 8 (59,95 EUR)

Dit krijg ik als ik me wil aanmelden... dit is het enigste abonnenment van men school?

Normaal staat er daar nog iets onder, bij mij was dat toch zo.

pieta

Legacy Member
ik heb vorig jaar mn studenten nummer van shcool enz moeten opgeven, en redlijk snel kreeg ik al een mail met goedkeuring en een key voro windows...
ik studeerde wle informatica, en denk dat ik toen visio heb gedownload...voor de rets nooit gebruikt

msn797204

Legacy Member
Ik heb hier de Trial van vista ultimate, daar zit spraakherkinning in.. Zit dit ook in de nederlandse vista home premium? Ik kan voor 20eur, dit hebben op men laptop (upgrade)

ng

Legacy Member
Mr. M zei:
nee da zal ook wel geen Vista Ultimate zijn he :p

en @ night ghost 128
ik hoop het voor u ook, maar het zal dan wel afhangen van het abo dat u school heeft genomen ofzo (al vind ik het raar dat ons school zo'n duur abo zou nemen, maar blijkbaar wel :p)

één van men docenten zegt dat het wel moet gaan. En aangezien hij daarvoor verantwoordelijk is, zal het wel kloppen.

Misschien dat ze het nu nog niet doen vanwege eerste jaar. Hopelijk dan volgend jaar.

msn797204

Legacy Member
Ik heb hier de Trial van vista ultimate, daar zit spraakherkinning in.. Zit dit ook in de nederlandse vista home premium? Ik kan voor 20eur, dit hebben op men laptop (upgrade)

Mr. M

Legacy Member
night ghost 128 zei:
één van men docenten zegt dat het wel moet gaan. En aangezien hij daarvoor verantwoordelijk is, zal het wel kloppen.

Misschien dat ze het nu nog niet doen vanwege eerste jaar. Hopelijk dan volgend jaar.
de OS'en staan onder Platformen/Platforms (waarom da soms int engels is en soms int ndl snap k wel ni :p)
mss dat je daar niet bent gaan zien ofzo

ik zie trouwens dat windows 3.11 en 95 er niet meer tussen staat nu, vorig jaar was dat nog wel (niet dat dat veel uitmaakt)

nu ja, screenshots van waar ik tussen kan kiezen en de OS'en

denkimi

Legacy Member
vroeger konden dacht ik alle scholieren en leerkrachten dat gratis aanmaken, maar als ik mij tegenwoordig wil inschrijven probeert hij mij een abonnement aan te smeren.

demon326

Legacy Member
msn797204 zei:
Adobe Macromedia Studio 8 (59,95 EUR)

Dit krijg ik als ik me wil aanmelden... dit is het enigste abonnenment van men school?

idd ik krijg dat dus ook:s

volgens mijn leerkracht zou ik windows enzo erop kunnen downloaden:D maarja maandag heb ik normaal toch examen en zal dan is navragen :)

edit: heb net een berichtje naar mijn leerkracht gestuurd en zal jullie op de hoogte houden :)

RaZoR be

Legacy Member
hmmm... vorig jaar kon ik als Uhasselt student ook een account voor MSDN AA aanvragen..

Dit jaar enkel een Macromedia studio voor 60€

Mr. M

Legacy Member
wat ik raar vind is dat ik de andere jaren elk jaar een account moest aanmaken
en ik dit jaar gewoon mijn account van vorig jaar blijf behouden (maar als ik dat hier zo hoor ben ik daar niet ambetant voor :p)
nu macromedia studio enzo kan ik volgens mij niet downloaden (wat spijtig is want wij krijgen ook flash bv als keuzevak)

zaffah

Legacy Member
Ik heb er eergisteren de nederlandse vista van gedownload.
Still waiting for my key :(
hopelijk mailen ze hem snel door.

ng

Legacy Member
Mr. M zei:
de OS'en staan onder Platformen/Platforms (waarom da soms int engels is en soms int ndl snap k wel ni :p)
mss dat je daar niet bent gaan zien ofzo

ik zie trouwens dat windows 3.11 en 95 er niet meer tussen staat nu, vorig jaar was dat nog wel (niet dat dat veel uitmaakt)

nu ja, screenshots van waar ik tussen kan kiezen en de OS'en

Nee, zie enkel maar diene spss. Bij platformen staat niks.

P|tt@

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Strange, bij mij staan die daar zo niet. Bij ne maat van mij ook niet.

Zitten nogtans allebei op erasmus, toegepaste informatica.

Want ja, zou het wel handig vinden, office 2007, vista.

Kzit er nog voor 3 jaar in die richting, dus wat ik uitspaar is goed meegenomen.

Toen ik vorig jaar op Erasmus zat (1e jaar) kon'k da wel downloaden eigenlijk.

ng

Legacy Member
P|tt@ zei:
Toen ik vorig jaar op Erasmus zat (1e jaar) kon'k da wel downloaden eigenlijk.

En toen ge uw account daar hebt gemaakt, hebt ge dan ook diene gepakt waar ge 0 euro voor moest betalen?

presario

Legacy Member
zaffah zei:
Ik heb er eergisteren de nederlandse vista van gedownload.
Still waiting for my key :(
hopelijk mailen ze hem snel door.

Hoe hebt gij dat gedaan? Ik ben ook geabonneerd maar staat enkel XP tussen :/.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan