Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
msn797204 zei:als ik dus mijn gegevens enzo invul, zal de school dan moeten betalen of hoe zit dat, ik wil geen problemen krijgen![]()
msn797204 zei:Adobe Macromedia Studio 8 (59,95 EUR)
Dit krijg ik als ik me wil aanmelden... dit is het enigste abonnenment van men school?
Mr. M zei:nee da zal ook wel geen Vista Ultimate zijn he
en @ night ghost 128
ik hoop het voor u ook, maar het zal dan wel afhangen van het abo dat u school heeft genomen ofzo (al vind ik het raar dat ons school zo'n duur abo zou nemen, maar blijkbaar wel)
de OS'en staan onder Platformen/Platforms (waarom da soms int engels is en soms int ndl snap k wel ninight ghost 128 zei:één van men docenten zegt dat het wel moet gaan. En aangezien hij daarvoor verantwoordelijk is, zal het wel kloppen.
Misschien dat ze het nu nog niet doen vanwege eerste jaar. Hopelijk dan volgend jaar.
)msn797204 zei:Adobe Macromedia Studio 8 (59,95 EUR)
Dit krijg ik als ik me wil aanmelden... dit is het enigste abonnenment van men school?
maarja maandag heb ik normaal toch examen en zal dan is navragen 

)Mr. M zei:de OS'en staan onder Platformen/Platforms (waarom da soms int engels is en soms int ndl snap k wel ni)
mss dat je daar niet bent gaan zien ofzo
ik zie trouwens dat windows 3.11 en 95 er niet meer tussen staat nu, vorig jaar was dat nog wel (niet dat dat veel uitmaakt)
nu ja, screenshots van waar ik tussen kan kiezen en de OS'en
night ghost 128 zei:Strange, bij mij staan die daar zo niet. Bij ne maat van mij ook niet.
Zitten nogtans allebei op erasmus, toegepaste informatica.
Want ja, zou het wel handig vinden, office 2007, vista.
Kzit er nog voor 3 jaar in die richting, dus wat ik uitspaar is goed meegenomen.
P|tt@ zei:Toen ik vorig jaar op Erasmus zat (1e jaar) kon'k da wel downloaden eigenlijk.
zaffah zei:Ik heb er eergisteren de nederlandse vista van gedownload.
Still waiting for my key
hopelijk mailen ze hem snel door.