Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Annun

Legacy Member
Mijn school heeft zijn abbonnement niet vernieuwd dit jaar :(. Damn, just het jaar dat ik begin met hogeschool.

Conqie

Legacy Member
msn797204 zei:
Hey,

Als ik me inschrijf op ma3d, wat kost dat? ik vind daar niets van terug.. :s Heb je als student daar gratis een account of hoe zit dat? Ik vraag het eerst liever voor ik al men gegevens geef...
Men goede vriend ICQ2356 heeft dat gedaan op Ma4d en dat was niet goedkoop hoor!

^^VooDoo^^

Legacy Member
msn797204 zei:
Hey,

Als ik me inschrijf op ma3d, wat kost dat? ik vind daar niets van terug.. :s Heb je als student daar gratis een account of hoe zit dat? Ik vraag het eerst liever voor ik al men gegevens geef...

Best mee oppassen, het is niet goedkoop die stuff. Een kennis van me (aim9958), heeft het ooit gedaan en dacht dat het gratis was .... DAT HEEFT IE ZICH BEKLAAGD!

zaffah

Legacy Member
presario zei:
Hoe hebt gij dat gedaan? Ik ben ook geabonneerd maar staat enkel XP tussen :/.

msdna -> platformen -> vista staat er letterlijk tussen.

Groep: Windows Vista

* Windows Vista (x86) Nederlands CD
* Windows Vista (x86) Nederlands DVD

wss heb je dan een ander abo als je dit niet hebt staan :)

Messias.

Legacy Member
Neen, ik heb dat toch ook niet hoor ze Swaef. Ik zit wel op dezelfe school als presario, en ik heb alleen toegang tot Campus Agreement Home Use, wat enkel
* Microsoft Office 2003
* Visual Studio .NET 2003
* Windows XP
* Microsoft Frontpage 2003
omvat. Als ge op MSDNAA link klikt, krijgt ge een grote knop Snel Abonneren, maar die heb ik al 'ns geprobeerd, en dat levert niets op. Dan krijgde eerst een hoopvolle vermelding "Zijn deze gegevens juist?" en dan wordt er gewoon een nieuwe account geregistreerd met hetzelfde effect.

RaZoR be

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Best mee oppassen, het is niet goedkoop die stuff. Een kennis van me (aim9958), heeft het ooit gedaan en dacht dat het gratis was .... DAT HEEFT IE ZICH BEKLAAGD!

je kan gaan tot en met dat je een abbonnement moet kiezen :p...

Ik ben al vaak tot daar geweest met data ingeven... maar er stond enkel Macromedia studio :(

Mr. M

Legacy Member
Messias. zei:
Neen, ik heb dat toch ook niet hoor ze Swaef. Ik zit wel op dezelfe school als presario, en ik heb alleen toegang tot Campus Agreement Home Use, wat enkel
* Microsoft Office 2003
* Visual Studio .NET 2003
* Windows XP
* Microsoft Frontpage 2003
omvat. Als ge op MSDNAA link klikt, krijgt ge een grote knop Snel Abonneren, maar die heb ik al 'ns geprobeerd, en dat levert niets op. Dan krijgde eerst een hoopvolle vermelding "Zijn deze gegevens juist?" en dan wordt er gewoon een nieuwe account geregistreerd met hetzelfde effect.
idd, gij hebt dus een ander abo
gij hebt Campus Agreement Home Use en ik bv heb MSDNAA
daar zult ge dus andere progs bij krijgen wsl waardoor ge nen hoop dingen die bij mijn account zit bv ni hebt

KULeest

Legacy Member
Ik studeer informatica aan de KULeuven en krijg gratis toegang tot: (maar ik draai toch linux :p)

* Access
* Business Contact Manager
* InfoPath 2003
* Mappoint
* Office
* OneNote 2003
* Project
* Visio
* Access 2003 Developer Extensions
* DCOM
* Microsoft Electronic Learning Libraries
* eMbedded Visual C++ 4.0
* eMbedded Visual Tools 3.0 - 2002 Edition
* Visual FoxPro
* Macro Assembler 6.11
* MDAC
* ODBC Data Access Packs
* Visual J++ 6.0
* Visual Studio 2005
* Visual Basic
* Visual C++
* Visual J# .NET
* Visual SourceSafe
* Visual Sourcesafe 2005
* Visual Studio Tools for the Microsoft Office System 2003
* Visual Studio .NET
* Visual Studio .NET 2003
* Visual Studio 6.0
* Windows CE Tools
* MSDN Library Januari 2005
* MSDN Library April 2005
* MSDN Library January 2004
* MSDN Library Oktober 2004
* Office Live Communications Server 2005
* Application Center 2000
* BizTalk Server
* Commerce Server
* Content Management Server
* Exchange Server
* Host Integration Server
* Identity Integration Server
* Internet Security and Acceleration Server
* Mobile Information Server
* Office Live Communications Server 2003
* Microsoft Operations Manager
* SharePoint
* SNA Server
* Software Update Services
* Speech Server
* SQL server
* SQL Server 2005
* Systems Management Server
* Internet Explorer
* Windows Longhorn Client Preview
* Virtual PC
* Windows Server 2003
* Windows 2000
* Windows Server 2003 R2
* Windows Services for Unix
* Windows 98
* Windows Vista
* Windows ME
* Windows Vista
* Windows XP
* Academic Alliance Tools, SDK's, DDK's
* Application Tools, SDKs, DDKs
* Archive Tools, SDK's, DDK's
* Developer Tools, SDK's, DDK's
* Platform Tools, SDK's, DDK's
* Server Tools, SDK's, DDK's
* Volume Shadow Copy Service SDK

RippAH

Legacy Member
ik kan ook Windows Vista (x86) Nederlands van msndaa downloaden. Maar is dat nu de 32 of de 64 bit versie van vista?.

Messias.

Legacy Member
Oké, na een beetje onderzoek hebben studenten van UGent en HoGent last van 't zelfde probleem... Alleen maar Campus Home Agreement. Allez, 't is te zeggen, sommigen hebben er wel last van, anderen dan weer niet.

killgore

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Best mee oppassen, het is niet goedkoop die stuff. Een kennis van me (aim9958), heeft het ooit gedaan en dacht dat het gratis was .... DAT HEEFT IE ZICH BEKLAAGD!

ma3d == gratis, enkel moet je er natuurlijk recht op hebben. Het is onmogelijk dat je hiervoor moet betalen (allé, voor msdnaa dus, ma3D is belgisch zaakje ervan), het is een agreement van microsoft om jonge ontwikkelaars met professionele tools te laten werken. Onder strikte eisen (zoals daar zijn dat je bv. geen commerciële programma's mag maken in visual studio). Als je daarvoor moet betalen ben je opgelicht of heb je misbruik willen maken van het systeem.

@hierboven: zou goed kunnen dat de agreements van ugent niet dezelfde zijn voor alle faculteiten. De onze (ingenieurswetenschappen) heeft zeker het volledige pakket, heb daarjuist nog gekeken :).

Messias.

Legacy Member
killgore zei:
ma3d == gratis, enkel moet je er natuurlijk recht op hebben.

@hierboven: zou goed kunnen dat de agreements van ugent niet dezelfde zijn voor alle faculteiten. De onze (ingenieurswetenschappen) heeft zeker het volledige pakket (wat vrij wiedes is, meest computer-gerichte faculteit :p).
Sja, zowel Bedrijfsinformatie (TI) en Toegepaste Ingenieurswetenschappen (III) beide niets. Ik denk eigenlijk dat het probleem zich situeert bij de mensen van Signpost.

Mr. M

Legacy Member
als ik de lijst van KULeest zie kan ik er uit concluderen dat de mensen van de KHL (of toch zeker departement REGA waar ik zit) hetzelfde abo hebben als die van de KUL

killgore

Legacy Member
Messias. zei:
Sja, zowel Bedrijfsinformatie (TI) en Toegepaste Ingenieurswetenschappen (III) beide niets. Ik denk eigenlijk dat het probleem zich situeert bij de mensen van Signpost.

Vrij weird. Als ik tip mag geven: bel naar signpost, die kerels checken hun mails mssch om de 2 weken, maar als ge ze belt krijgde onmiddellijk alle info die ge nodig hebt :).

Sander H

Legacy Member
kheb mij ook ingeschreven, ik doe ingenieurswetenschappen aan de KUL en bij inschrijving stond MSDNAA Standard en Campus Agreement Home Use, beide gratis, kheb mij maar voor beide ingeschreven

prolly iets zekerder dak een key krijg voor Vista dan met die trail van Technet, hoewel ik daar ook voor ingeschreven ben :D

EagleEye

Legacy Member
Ja hoop maar niet te hard

Ik heb hier ook een MSDNAA account op MA3D, maar daar (Vista RTM) zit nogaltijd geen key bij (die moet je vanuit je instellling krijgen of mailen naar info@ of key@ ma3d.com en hopen)

Dr_pimpie

Legacy Member
ik studeer handelsingenieur aan de KUL maar als ik mij wil aanmelden kan ik enkel faculteit godsgeleerdheid kieze, niets anders. Weet iemand hoe dit komt?

zaffah

Legacy Member
EagleEye zei:
Ja hoop maar niet te hard

Ik heb hier ook een MSDNAA account op MA3D, maar daar (Vista RTM) zit nogaltijd geen key bij (die moet je vanuit je instellling krijgen of mailen naar info@ of key@ ma3d.com en hopen)

Idd ik wacht al 3 dagen op mijn key :p

RaZoR be

Legacy Member
zaffah zei:
Idd ik wacht al 3 dagen op mijn key :p

dat duurt effe , pak een week ofzo ^^

vorig jaar echt VEEL keer men XP key opnieuw aangevraagd, had er opt einde 30 ofzo ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan