Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men goede vriend ICQ2356 heeft dat gedaan op Ma4d en dat was niet goedkoop hoor!msn797204 zei:Hey,
Als ik me inschrijf op ma3d, wat kost dat? ik vind daar niets van terug..Heb je als student daar gratis een account of hoe zit dat? Ik vraag het eerst liever voor ik al men gegevens geef...
msn797204 zei:Hey,
Als ik me inschrijf op ma3d, wat kost dat? ik vind daar niets van terug..Heb je als student daar gratis een account of hoe zit dat? Ik vraag het eerst liever voor ik al men gegevens geef...
presario zei:Hoe hebt gij dat gedaan? Ik ben ook geabonneerd maar staat enkel XP tussen :/.

^^VooDoo^^ zei:Best mee oppassen, het is niet goedkoop die stuff. Een kennis van me (aim9958), heeft het ooit gedaan en dacht dat het gratis was .... DAT HEEFT IE ZICH BEKLAAGD!
...
idd, gij hebt dus een ander aboMessias. zei:Neen, ik heb dat toch ook niet hoor ze Swaef. Ik zit wel op dezelfe school als presario, en ik heb alleen toegang tot Campus Agreement Home Use, wat enkel
* Microsoft Office 2003
* Visual Studio .NET 2003
* Windows XP
* Microsoft Frontpage 2003
omvat. Als ge op MSDNAA link klikt, krijgt ge een grote knop Snel Abonneren, maar die heb ik al 'ns geprobeerd, en dat levert niets op. Dan krijgde eerst een hoopvolle vermelding "Zijn deze gegevens juist?" en dan wordt er gewoon een nieuwe account geregistreerd met hetzelfde effect.
)^^VooDoo^^ zei:Best mee oppassen, het is niet goedkoop die stuff. Een kennis van me (aim9958), heeft het ooit gedaan en dacht dat het gratis was .... DAT HEEFT IE ZICH BEKLAAGD!
.Sja, zowel Bedrijfsinformatie (TI) en Toegepaste Ingenieurswetenschappen (III) beide niets. Ik denk eigenlijk dat het probleem zich situeert bij de mensen van Signpost.killgore zei:ma3d == gratis, enkel moet je er natuurlijk recht op hebben.
@hierboven: zou goed kunnen dat de agreements van ugent niet dezelfde zijn voor alle faculteiten. De onze (ingenieurswetenschappen) heeft zeker het volledige pakket (wat vrij wiedes is, meest computer-gerichte faculteit).
Messias. zei:Sja, zowel Bedrijfsinformatie (TI) en Toegepaste Ingenieurswetenschappen (III) beide niets. Ik denk eigenlijk dat het probleem zich situeert bij de mensen van Signpost.
.
EagleEye zei:Ja hoop maar niet te hard
Ik heb hier ook een MSDNAA account op MA3D, maar daar (Vista RTM) zit nogaltijd geen key bij (die moet je vanuit je instellling krijgen of mailen naar info@ of key@ ma3d.com en hopen)

zaffah zei:Idd ik wacht al 3 dagen op mijn key![]()