Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Hey,

Als ik me inschrijf op ma3d, wat kost dat? ik vind daar niets van terug.. :s Heb je als student daar gratis een account of hoe zit dat? Ik vraag het eerst liever voor ik al men gegevens geef...

zoutvat

Legacy Member
Hangt ervanaf wat voor abbonement je school heeft afgesloten en in welke richting je zit. Op welke school zit je?

ng

Legacy Member
Dan betwijfel ik het.

meer iets voor de informatica studenten.

msn797204

Legacy Member
in kantoor moeten we veel gebruik maken vazn boekhoudprogramma's, excel,word, access enzo...

msn797204

Legacy Member
ma moest ik da nu invullen, kan ik dan niet zien als ik in aanmerking kom?

ng

Legacy Member
Hangt zeer sterk af van de school.

Meeste mensen zullen ook wel office hebben zeker?


ja, ge moet uw school enzo opgeven. Als het kan zulde wel mail krijgen.

Al kan dit wel duren, bij mij duurde het toch verdomd lang.

russian

Legacy Member
Ja, je studentennr. wordt gecontroleerd enzow. Zo was het toch vroeger...

RaPmAn

Legacy Member
Heeft de KULeuven dat ? en kan je daar als student economie toegang tot krijgen of is dat enkel weggelegd voor informaticastudenten zoals hierboven gezegd wordt ?

Mr. M

Legacy Member
bij mij was dit gratis, maar dat ligt wsl idd aan mijn school (REGA instituut in Leuven, KHLeuven)
nu ja, ik studeer ook wel toegepaste informatica

gewoon is vragen aan het secretariaat ofzo he, of waar ge info kunt halen of ze er aan meedoen of niet zou ik zeggen
want het is zeker wel de moeite, heb een gratis legale XP versie + key daarvan

ng

Legacy Member
KUleuven zal dat denk ik wel hebben, stonden denk ik in de lijst.

gewoon checken

Burgun

Legacy Member
je gegevens worden idd gechecked. er wordt gekeken of je effectief ingeschreven bent waar je beweert. middelbare scholen hebben volgens mij geen abonnement op ma3d (te duur). ik ben dit jaar ook ingeschreven op ma3d via UGent. tegenover vorige jaar is alles wel dik teruggeschroefd, wat ik kan downloaden is op 1 hand te tellen :(

ng

Legacy Member
Werkelijk? Goed, dacht dat het aan mij lag :p

kan enkel zo spss13 (of iets in die aard) downloaden. Had toch gehoopt op meer.

msn797204

Legacy Member
Mijn school staat in de lijst, bij het registreren,wil dat zeggen dat ze zo'n abonnement hebben?

Mr. M

Legacy Member
ik kan nog altijd met mijn oud account inloggen :s
het jaar ervoor heb ik een nieuw moete aanmaken, maar dit jaar werkt blijkbaar mijn oud account nog

nu hoop ik wel dat ze een engelse versie van vista erop gaan zetten voor ik dit jaar afstudeer (+ office natuurlijk)
niet dat ik persee vista wil installen, maar is altijd handig om te hebbe liggen imo (zoveel mogelijk profiteren he)
ik mag met mijn account 12 gig downloaden (maar dit jaar telt dus mee met vorig jaar)

en @ msn797204
kortweg: ja
dus ik denk dat jij wel in aanmerking komt voor zo'n account

ng

Legacy Member
Mr. M zei:
ik kan nog altijd met mijn oud account inloggen :s
het jaar ervoor heb ik een nieuw moete aanmaken, maar dit jaar werkt blijkbaar mijn oud account nog

nu hoop ik wel dat ze een engelse versie van vista erop gaan zetten voor ik dit jaar afstudeer (+ office natuurlijk)
niet dat ik persee vista wil installen, maar is altijd handig om te hebbe liggen imo (zoveel mogelijk profiteren he)
ik mag met mijn account 12 gig downloaden (maar dit jaar telt dus mee met vorig jaar)

en @ msn797204
kortweg: ja
dus ik denk dat jij wel in aanmerking komt voor zo'n account

Kunt gij windows enzo downloaden?

msn797204

Legacy Member
als ik dus mijn gegevens enzo invul, zal de school dan moeten betalen of hoe zit dat, ik wil geen problemen krijgen :p

Mr. M

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Kunt gij windows enzo downloaden?
zoals ik al zei: ja
alle versies van windows vanaf windows 3.11 ofzo
ook al de NL versie van Vista

maar dit is mss wel omdat in informatica studeer ofzo, want ze checken idd wel of u gegevens kloppen enzo
zal wsl van school tot school (abo tot abo) afhangen wat je mag downloaden ofzo

ng

Legacy Member
Strange, bij mij staan die daar zo niet. Bij ne maat van mij ook niet.

Zitten nogtans allebei op erasmus, toegepaste informatica.

Want ja, zou het wel handig vinden, office 2007, vista.

Kzit er nog voor 3 jaar in die richting, dus wat ik uitspaar is goed meegenomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan