Frykt Sclavak
Legacy Member
Ik kan ook nog mijn account van vorig jaar gebruiken en ik kan alles van MSDNAA downloaden. Maar naar het schijnt heeft Koen Hostyn (die communist van comac) in de studentenraad het voor elkaar gekregen dat de UGent zou overstappen naar Campus Agreement Home Use. Waardoor het minder kost voor de UGent, maar wij als student hebben dan ook bijna niets.killgore zei:De onze (ingenieurswetenschappen) heeft zeker het volledige pakket, heb daarjuist nog gekeken.
Die kerel zou op alle UGent-PC's linux willen zetten. Vrij onrealistisch als je kijkt naar alle software die nu op windows draait waar niet zomaar een linux-alternatief voor bestaat. Al zal ik zelf hier ook wel overstappen naar Linux ooit, met dual-boot dan.
Ik heb onlangs alles van ma3d gehaald wat ik kon gebruiken, moest mijn account ineens worden stopgezet na dit academiejaar.
.
Dus wanneer de account stopt werken de activatiecodes voor windows xp en windows 2003 niet meer?
, of moet ik nog enkele dagen wachten op een vervolgmailtje? Heb al een mailtje gestuurd naar signpost, maar reageren inderdaad niet.