Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-etienne- zei:iemand die hem al heeft en op rapidshare of zo smijt? Of gaat dat niet?


-etienne- zei:idd, ik had me de 4e jan al geregistreerd maar ik kreeg maar geen reactie. Nu mailtje gestuurd en direct geregeld
Probleem is dat ik nu wel kan inloggen en de downloads zien, maar het downloaden zelf lukt niet . Bij dat kleine venstertje waar je moet klikken om de .rar file te downloaden krijg ik ofwel "pagina kan niet worden weergegeven" ofwel blijft het maar duren ( langer dan de aangegeven 1 minuut dus).
Weet iemand raad?
ge moet gewoon extreem lang wachten en hopen dat het begint te werken-etienne- zei:hier werkt niets, geen enkel deeltje van vista, nog XP.
Gebruik je FF of iexplorer?
Messias. zei:Tenzij ge een Technet Direct Plus 2-month trial account hebt natuurlijk.
't Is een soort van all-you-can-eat voor Microsoft software, een orgie van legale keys. Hahahaha. Té schandalig voor woorden.

Messias. zei:Tenzij ge een Technet Direct Plus 2-month trial account hebt natuurlijk.
't Is een soort van all-you-can-eat voor Microsoft software, een orgie van legale keys. Hahahaha. Té schandalig voor woorden.
-etienne- zei:al veel geprobeerd en al een uur laten openstaan maar zonder resultaat
Ne mens moet nogal zwoegen voor ne gratis vista te bemachtigen.
-etienne- zei:Joepie het gaat weer ! Gaan die downloads af van je kotnet-limieten?
epsilon zei:Ja, telt gewoon mee.
Iemand enig idee of Office 2007 er op komt?
lijkt me logisch dat het daarvan afgaat he, ik zou niet weten waarom het niet zou meetellen-etienne- zei:Joepie het gaat weer ! Gaan die downloads af van je kotnet-limieten?
En dan veel geduld hebben.Handsome Hermit zei:wat hier nog niet vermeld is trouwens: eigenlijk moette die mail sturen naar [email protected] volgens de FAQ van ma3d.com
