Archief - Ma3d

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J-Style

Legacy Member
Ik heb de eerste 2 kunnen downloaden (na meermaals te proberen)
Bij de derde en de vierde geeft hij elke keer een time-out.

-etienne-

Legacy Member
hier werkt niets, geen enkel deeltje van vista, nog XP.

Gebruik je FF of iexplorer?

mauron

Legacy Member
-etienne- zei:
iemand die hem al heeft en op rapidshare of zo smijt? Of gaat dat niet?

Ben er vrij zeker van dat dat niet mag. :P

Hoe dan ook, daarnet nog eens geprobeerd en nu blijkt het wel min of meer te lukken. Helaas wil mijn Kotnet-limiet niet meewerken. :P

Dr_pimpie

Legacy Member
-etienne- zei:
idd, ik had me de 4e jan al geregistreerd maar ik kreeg maar geen reactie. Nu mailtje gestuurd en direct geregeld :-)

Probleem is dat ik nu wel kan inloggen en de downloads zien, maar het downloaden zelf lukt niet . Bij dat kleine venstertje waar je moet klikken om de .rar file te downloaden krijg ik ofwel "pagina kan niet worden weergegeven" ofwel blijft het maar duren ( langer dan de aangegeven 1 minuut dus).

Weet iemand raad?

check uwe pm!

Mr. M

Legacy Member
-etienne- zei:
hier werkt niets, geen enkel deeltje van vista, nog XP.

Gebruik je FF of iexplorer?
ge moet gewoon extreem lang wachten en hopen dat het begint te werken
zowel in FF, Opera als IE heb ik vorig jaar en 2 jaar geleden geprobeerd van te downloaden en altijd hetzelfde

gewoon opzetten en LANG LANG wachten eer da begint

das gewoon zeer crappy gemaakt

-etienne-

Legacy Member
al veel geprobeerd en al een uur laten openstaan maar zonder resultaat :)

Ne mens moet nogal zwoegen voor ne gratis vista te bemachtigen.

Messias.

Legacy Member
Tenzij ge een Technet Direct Plus 2-month trial account hebt natuurlijk. :D


't Is een soort van all-you-can-eat voor Microsoft software, een orgie van legale keys. Hahahaha. Té schandalig voor woorden.

demon326

Legacy Member
Messias. zei:
Tenzij ge een Technet Direct Plus 2-month trial account hebt natuurlijk. :D


't Is een soort van all-you-can-eat voor Microsoft software, een orgie van legale keys. Hahahaha. Té schandalig voor woorden.

idd... ge kunt aan alles van MS raaken maar dan ook echt alles vanwat ge maar kunt dromen:D

>P>Barney

Legacy Member
Messias. zei:
Tenzij ge een Technet Direct Plus 2-month trial account hebt natuurlijk. :D


't Is een soort van all-you-can-eat voor Microsoft software, een orgie van legale keys. Hahahaha. Té schandalig voor woorden.

YUP YUP YUP :applause: :applause: :applause:

Zalig gewoon, change dat ik die thread een paar maanden geleden gezien heb !!

-etienne-

Legacy Member
-etienne- zei:
al veel geprobeerd en al een uur laten openstaan maar zonder resultaat :)

Ne mens moet nogal zwoegen voor ne gratis vista te bemachtigen.


Joepie het gaat weer ! Gaan die downloads af van je kotnet-limieten?

Handsome Hermit

Legacy Member
epsilon zei:
Ja, telt gewoon mee.


Iemand enig idee of Office 2007 er op komt?

als ge een campus agreement hebt kunt ge office 2007 al downen in engels, duits en frans, op msdnaa staat hij echter nog niet op.
Is er eigenlijk iemand die al ne sleutel heeft gekregen voor Vista van signpost?

Mr. M

Legacy Member
-etienne- zei:
Joepie het gaat weer ! Gaan die downloads af van je kotnet-limieten?
lijkt me logisch dat het daarvan afgaat he, ik zou niet weten waarom het niet zou meetellen

-etienne-

Legacy Member
Kul downloads gaan er niet af, Belnet dacht ik ook niet. één deeltje binnengehaald en het gaat er blijkbaar wel vanaf :)

Handsome Hermit

Legacy Member
het enige wat niet meetelt voor uw krotnetlimiet is wat gedownload wordt van ftp.belnet.be volgens de kuleuven helpdesk.

feyeuh

Legacy Member
Kheb em ook ontvangen men vista key. Met een mailtje 2de poging;)

1-2weken wachten..

Volgens mij zit er veel mail in hun postvak, voor die gratis vista.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan