Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pol

Legacy Member
Firion zei:
mja ik zeg da uit ondervindinge en gesprekke me meiskes dak daarover al eb gehad. meiskes ebbe overt algemeen gwn ni zo'n probleem me een ander meiske te kusse (op de mond dan e). ik zou nooooit ne kerel op de mond wille kusse ze, daar zouje al véél geld vo op tafel moete legge. meisjes kijke ok naar elkaar lichaam en zegge dinge als 'wow die eeft een mooi kontje, en die eeft mooie bene en sie en sa'. wij manne gaan zo nooit naar elkaar zitte kijke en zulke dinge zegge ze :x. tenzij chocos mss

Ik kan gerust zeggen, das een mooie gast of die ziet er goe uit. Tegen mijn vriendin bijvoorbeeld. En ik ben helemaal niet homo whatsoever.
Kvind het maar narrow minded als ge dan direct ne choco zijt ze.

deyoeri

Legacy Member
Kussen bij begroeting, onder vrienden, nooit van mijn leven. Een hand geven is imo meer dan genoeg.

Cat_Organs

Legacy Member
hang ook af van de streekgewoonte die begroetingen. Hier bij ons is een hand geven ook de gewoonte, maar kheb al anders geweten

VinceFeet

Legacy Member
Poltje zei:
Ik kan gerust zeggen, das een mooie gast of die ziet er goe uit. Tegen mijn vriendin bijvoorbeeld. En ik ben helemaal niet homo whatsoever.
Kvind het maar narrow minded als ge dan direct ne choco zijt ze.

Idd, als mijn vriendin vroeger zei van 'Amai, knappe kerel seg!' dan zei ik ook eerlijk mijn mening daarover, of dat nu negatief of positief was. Onder maten doen we dat natuurlijk wel niet. Ik ga niet zeggen van 'Hey Gregory, ziet daar wat voor nen lekkeren brok!'. Ik denk dat hij nogal zou kijken... :wtf:

_DKsissor_

Legacy Member
Mja kzie me toch niet snel complimenten over jonges geven of mijn toekomstige vriendin zou me mijn mening ofzo moeten vragen over iem. dan zou ik daar wel iets over zeggen:p . Ma tussen maten praten wij ook nie constant over meiskes welk schoon is en welk niet enzo. Enkel als we op café zitten dan is een van de snelst ter sprake komende onderwerpen meiskes en dan komen er zo'n discussies tot stand :d

Pol

Legacy Member
VinceFeet zei:
Idd, als mijn vriendin vroeger zei van 'Amai, knappe kerel seg!' dan zei ik ook eerlijk mijn mening daarover, of dat nu negatief of positief was. Onder maten doen we dat natuurlijk wel niet. Ik ga niet zeggen van 'Hey Gregory, ziet daar wat voor nen lekkeren brok!'. Ik denk dat hij nogal zou kijken... :wtf:


hehe zo hard een feit

VinceFeet

Legacy Member
Poltje zei:
hehe zo hard een feit

Moet toch kunnen hé? Als ik op straat een meisje zag en ik zei van 'Amai schat, die heeft echt wel mooie borsten precies' of 'Schoon jeansbroekske dat die aanheeft!' dan zei mijn vriendin ook gewoon haar idee daarover ze. En nee dat was niet van 'Amai, precies een slet!', dat kon ook even vrolijk zijn van 'Ja idd, echt schoon figuur ofzo!'. Soms kan ik echt het schijt krijgen van koppels die elkaar op dat vlak écht niks meer gunnen hé... 'Amai, die mag er wel wezen seg!' 'Wa dist? Zen ik niet meer goed genoeg ofwa?'. Jongens, jongens... sommige mensen moeten toch is wat zelfvertrouwen kweken hoor! :lol:

fragrag

Legacy Member
Op zich heb ik er niest tegen, maar soms erger ik het feit dat een meisje meer actie krijgt met meisjes dan mij!

viewer

Legacy Member
VinceFeet zei:
Mijn vorige vriendin had vaak (lees, op regelmatige basis) seksuele contacten met haar beste vriendin en om héél eerlijk te zijn, ik had daar totaal geen problemen mee. Ze vroeg vaak of ik daar problemen mee had (want dan zou ze daar meteen mee gestopt zijn) maar om één of andere reden zag ik daar echt geen graten in. Als het met een andere kerel zou zijn geweest, dan zou de relatie meteen op zijn einde gelopen zijn (mss hypocriet maar hey, it's a feeling!). Ze heeft me zelf een keertje gevraagd of ik wou meedoen maar ook daar had ik geen behoefte aan. Met twee 'vreemde' vrouwen kan ik dat wel, maar niet als ik verliefd ben op één van de twee. Ik zou niet met een vrouw kunnen vrijen terwijl mijn grote liefde naast me ligt.

wow :eek:

every guys dream :cool: :applause:

ik kan er u eigenlijk wel in volgen hoor :p. Als da nu twee meiskes zijn die ge 's nachts ergens op cafe opscharrelt, en die willen perce allebei meedoen, ligt de situatie natuurlijk helemaal anders (daarom niet beter of slechter :) )

Dieleman_F

Legacy Member
metaphore zei:
Waarom is een klassiek hand niet goed genoeg meer?
Ik zie da nog nie gebeuren dat ik men vrienden als verwelkoming ne kus geef.

Vriendinnen natuurlijk wel ^^

En mijn ouders vragen zich dan weer af waarom een klassieke hallo niet meer genoeg is :p

VinceFeet

Legacy Member
viewer zei:
wow :eek:

every guys dream :cool: :applause:

ik kan er u eigenlijk wel in volgen hoor :p. Als da nu twee meiskes zijn die ge 's nachts ergens op cafe opscharrelt, en die willen perce allebei meedoen, ligt de situatie natuurlijk helemaal anders (daarom niet beter of slechter :) )

Bwa, ik weet dat dat voor véél gasten de ultieme fantasie is maar ik kick daar toch niet zo hard op hoor. En ja, raar maar waar, ik had het echt niet gekunnen (met mijn vriendin en een andere vrouw). Volgens mij kan de inslag van zo'n trio ook harder zijn dat je denkt. Iedereen denkt 'als je allebei instemt is er geen probleem' maar volgens mij zijn er veel mensen die de emotionele inslag achteraf onderschatten... denk ik hé. :unsure:

spray-bunny

Legacy Member
Ik heb vorig jaar de kans gehad om een trio te doen met 2 meisjes. Beide strontzat en maar lekken. Ik heb dat geweigerd. Dat lijkt allemaal erg fijn op het eerste zich, maar als het zover is doet dat veel te raar.

viewer

Legacy Member
ik bedoelde dan ook met twee quasi onbekende dames ;)

in een vaste relatie zou (denk ik) vooral de dame er problemen mee krijgen op den duur (vrouwen zijn nog jaloerser dan mannen :p).

VinceFeet

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik heb vorig jaar de kans gehad om een trio te doen met 2 meisjes. Beide strontzat en maar lekken. Ik heb dat geweigerd. Dat lijkt allemaal erg fijn op het eerste zich, maar als het zover is doet dat veel te raar.

Ik heb het ooit al wel gedaan en ik kan u verzekeren, conditioneel is dat niet te onderschatten ze! :lol:

GhO$T

Legacy Member
PussyDuster zei:
In mijn vriendenkring is't vree normaal dat ge nen kus geeft op de wang, en dit voor alle meisjes en de meeste jongens. Toch niks mis mee als je je beste vriend bij het groeten een kus geeft.
Nee niks mis mee hoor, ik stel het mij gewoon voor in mijn vriendenkring en dan zou het gewoon heel raar zijn omdat dat nooit gebeurt.


VinceFeet zei:
Zij was trouwens niet biseksueel (hangt er vanaf hoe dat in de woordenboek staat?!?).
Volges mijne woordenboek zou ik mijn vriendin toch als redelijk biseksueel beschouwen moest ze dikwijls op een ander vriendin kruipen ;) .

Nja kheb het nog niet meegemaakt maar denk dat ik toch ook jaloers zou worden als mijn grote liefde met ander meisjes in bed kruipt... ma mss is da inderdaad wel anders dan met ander venten in bed kruipen, kan het mij moeilijk inbeelden :)

Blanco

Legacy Member
Ik heb ook 3 maten die als begroeting ne kus op de wang geven en beide zijn geen homo.
Het is eigenlijk ne kus op de wang en tegelijkertijd met het geven van een hand.

Ik heb ze er nooit vragen over gesteld, het zijn ook de enige mensen waarbij ik het toelaat.
Alledrie komen ze oorspronkelijk uit Brussel stad en zijn ze vroeger veel uitgeweest daar.
Misschien is het iets van daar (van in de dancings odzo), I dunno.
Mij doet het altijd denken aan de Sopranos ofzo :p

Meisjes geven elkaar toch altijd ne kus, ik heb het nooit anders geweten eigenlijk.

spray-bunny

Legacy Member
In mijn familie is het ook de gewoonte dat mannen elkaar een kus geven (op de wang welliswaar). Het merendeel is wel afkomstig uit Frankrijk.

VinceFeet

Legacy Member
GhO$T zei:
Volges mijne woordenboek zou ik mijn vriendin toch als redelijk biseksueel beschouwen moest ze dikwijsl op een ander vriendin kruipen ;) .

Nja kheb het nog niet meegemaakt maar denk dat ik toch ook jaloers zou worden als mijn grote liefde met ander meisjes in bed kruipt... ma mss is da inderdaad wel anders dan met ander venten in bed kruipen, kan het mij moeilijk inbeelden :)

bi·sek·su·eel (bn.)
1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks


Je heb gelijk, mijn vriendin was inderdaad biseksueel. Maar ik zeg het, ik maakte daar geen probleem uit. Voor mijn maten was ook geen geheim en die vonden het ook allemaal raar dat mij dat niets deed. Soms kreeg ik zelfs de opmerking 'Komaan, dan ziet gij die toch niet zo graag ze!' en dat was wel kwetsend want ik zag die echt doodgraag hoor, gelukkig wist zij dat ook. Uw vriendin op seksueel gebied zo kort mogelijk houden is voor mij niet persé 'graag zien'. Er zijn oh zo veel gasten die willen dat hun vriendin in bed een pornoactrice is maar als ze is naar nen andere gast kijkt is het dikken ambras... Haantjesgedrag.

Boukreev

Legacy Member
:wtf:
Tha_nOn zei:
vrouwen hebben op zich gewoon een mooier lichaam naakt punt (algemeen beschouwd eh:p)

ik vind dat ook en al de hetero-manne met mij (denk ek toch). maar een vriendin van mij vindt een vrouwelichaam veel minder aantreklijk als een mannelichaam, moet er echt nix van wete. zij kust ok nooit andere meiskes op de mond ofzo en ziet et ok ni zitte van da te doen.

toch zegt gij dat ge als hetero-vrouw een vrouwelichaam mooier vindt als een mannelichaam (gebt et mijn wel nog ni gezien :cool: ). en zo zijn er nog vrouwe, dus da wilt toch iets zegge..


en @ die bove mij die mij kortzichtig noemde: ja, gebt wel gelijk, da doe ik ook, was wa slecht uitgedrukt. ma ik heb bv meisjes bezig gehoord over da ze paris hilton ni mooi vonde, wel et lichaam ma ni et gezicht, scarlet johansen was veel mooier enz, enz. ik denk ni da wij (heteromanne), als we me mate op café zitte bezig zijn: 'seg diene brad pitt, das toch ne schone vent e, azo een kas zeg'. 'ja, ma geef mij toch ma tom cruise ze, me zen mooie oge' :wtf:


en voor mense die et ni zoude vatte: ik ben wel ni serieus als ik zeg da alle meiskes bi zijn e
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan