Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Misschien is deze threadtitel een beetje vulgair, maar ik vond geen andere woorden om het te beschrijven.

Iedereen zal het wel kennen. Meisjes die bij elkaar op schoot zitten, elkaar omhelzen, hand in hand lopen, kussen geven, ed... Dit zijn we zo gewoon dat we er niets van zeggen. Als ze dit doen, zijn ze niet lesbisch.
Stel dat twee jongens bij elkaar op schoot zitten of zo'n dinges als hierboven staan doen, dan zijn het direct homo's.

Vandaar dat ik het wel raar vind, dat we zo'n dingen van meisjes wel aanvaarden, en we ze niet als lesbisch beschouwen, terwijl we dat met jongens wel doen.
Toch raar. Hoe zou dit eigenlijk komen?

hybrid

Legacy Member
omdat meisjes aangenomen worden van gevoelig te zijn, hun gevoelens te laten zien enz

^MystiQ

Legacy Member
Omdat de maatschappij de dag van vandaag ons dit zo oplegt, het moet allemaal maar door de beugel kunnen en we leggen ons daar beter bij neer dan te gaan rebelleren maar het zullen allezins mijn kinderen later niet zijn die aan dit idioot gedrag zullen meedoen.

Ik kan het niet na-apen maar dat gedrag noem ik breezer gedrag en dan noemen ze mekaar waarschijnlijk nog friendjeuhss :doh:

Owja, ne knuffel enzo, da kan er toch door maar der zijn dingen die eigenlijk totaal overdreven zijn IMO.

User_BELGIUM

Legacy Member
aléh.. kzal mij mor opofferen.. kzal kik wel es op u schoot komen zitten dan.. *zucht*

Kr|stof

Legacy Member
he, voor mij ni gelaten ze , laat ze maar doen !

heb vraag die beetje aansluit mss?
Zien meiskes op dezelfde manier naar homos als gasten naar lesbiennes?

SweetEmmaRose

Legacy Member
nee zeker ni :)
de meeste meisjes hebben homo's als vrienden. die hebben er (meestal) echt geen probleem mee.
en ik denk da gasten meer een probleem hebbe met homo's als met lesbiennes :p

Ali_

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
nee zeker ni :)
de meeste meisjes hebben homo's als vrienden. die hebben er (meestal) echt geen probleem mee.
en ik denk da gasten meer een probleem hebbe met homo's als met lesbiennes :p

Een van mijn beste maten is homo en ik heb daar helemaal niets tegen, toch kan ik niet ontkennen dat als hij zulke dingen zou doen ik er toch een vreemd gevoel bij krijg en als meisjes dat doen helemaal niet. :$

metaphore

Legacy Member
Op de leeftijd dat da begint, zijn ze uitgespeeld met de poppen.
Ze gebruiken dan elkaar als levende poppen om kusjes te geven, met het haar te prullen, kleertjes te bekijken etc.
En tegen dat ze weer wa ouder worden verdwijnt da ook weer. En dan gaan ze hun echte kindjes zo behandelen.

das mijnen theorie ;)

sneax

Legacy Member
wat bedoelt ge met kussen, op de mond? of tongkussen? haha zalig

elke dag show op de speelkoer

Kr|stof

Legacy Member
Op welke school moeten we ons allemaal inschrijven volgend jaar? :applause:

R-evolution™'

Legacy Member
Ik vind et eigelijk ook wel fijn dat al die meisjes zo zijn, als je een goeie vriendin tegekomt op fuif ofzo dan kome ze op je af gelope en krijg je een dikke knuffel. Ik heb der zeker niks op tege, alhoewel een jonge het nie moest probere want dan had em ruzie.

Massis

Legacy Member
don't care zenne, als ik ne maat tegenkom die ik lang niemeer gezien heb (nie alle maten, want sommigen denken er wél zo over) krijgt die ne knuffel...

kreeg zo ooit ne knuffel van ne kameraad met lang blond haar op clanmeeting toen em aankwam aan't station en 's avonds vroeg mn ma (die mij had afgezet aan't station) wie da blond meiske was :D

t038682

Legacy Member
Zo zijn er 1000 en 1 dingen die voor de een wel en voor de ander niet acceptabel is:

Neem nu 'een buikje hebben'

Als een man een buikje heeft, dan is het een levensgenieter, een bourgondier, ja zelfs een teken van 'rijk' zijn tot enkele jaren

Maar een vrouw met een buikje is gewoon vet

let's face it... Zieleg? Onjuist? tjah, ergens wel hé

metaphore

Legacy Member
punkrockdude zei:
don't care zenne, als ik ne maat tegenkom die ik lang niemeer gezien heb (nie alle maten, want sommigen denken er wél zo over) krijgt die ne knuffel...

kreeg zo ooit ne knuffel van ne kameraad met lang blond haar op clanmeeting toen em aankwam aan't station en 's avonds vroeg mn ma (die mij had afgezet aan't station) wie da blond meiske was :D

Ik geef enkel knuffels weg als ik dronken ben :p

KoenDK

Legacy Member
hoe dit komt?
de maatschappij tiens


als de maatschappij het aanvaardt, gaan wij als individu dat overnemen



vroeger waren dikke vrouwen de meest begeerde,
nu de magere,
en wij accepteren het met veel plezier :)


misschien dat de metrosexuelen ook voor een revolutie zorgen, en dat we binnen 20jaar ook zo gaan doen, als mannen dan onder mekaar :p
en zalfjes voor de gevoelige huid enzo :D

Re@V0r

Legacy Member
ik ken redelijk wa franstalige mensen uit brussel & wallonië en blijkbaar is da daar ook 'normaal' da ze iedereen ne 'kus' geven als ge die tegenkomt (zoals ge hier ne hand geeft dus)

int begin was da ook wel zo van :wtf: wa doet dien hier nu... :p
na nen tijd wordt ge da wel gewoon i suppose... zolang ze ni te dicht bij de mond komen :p

metaphore

Legacy Member
Re@V0r zei:
ik ken redelijk wa franstalige mensen uit brussel & wallonië en blijkbaar is da daar ook 'normaal' da ze iedereen ne 'kus' geven als ge die tegenkomt (zoals ge hier ne hand geeft dus)

int begin was da ook wel zo van :wtf: wa doet dien hier nu... :p
na nen tijd wordt ge da wel gewoon i suppose... zolang ze ni te dicht bij de mond komen :p

tegenwoordig komt da meer en meer op zenne. Kzie da zo wel hier en daar eens.
Ik doe daar in elk geval nie aan mee.

Ne goeie schouderklop en een hand erbij is toch perfect :p

Genius

Legacy Member
Re@V0r zei:
ik ken redelijk wa franstalige mensen uit brussel & wallonië en blijkbaar is da daar ook 'normaal' da ze iedereen ne 'kus' geven als ge die tegenkomt (zoals ge hier ne hand geeft dus)

int begin was da ook wel zo van :wtf: wa doet dien hier nu... :p
na nen tijd wordt ge da wel gewoon i suppose... zolang ze ni te dicht bij de mond komen :p

Tegenwoordig kussen veel mannen/jongens elkaar. Ik geef al men goei vrienden toch ook wel ne kus.

Zelfs vrienden van vrienden die ik amper ken geef ik ne kus...vind persoonlijk dat da moet kunnen.

metaphore

Legacy Member
GeneH zei:
Tegenwoordig kussen veel mannen/jongens elkaar. Ik geef al men goei vrienden toch ook wel ne kus.

Zelfs vrienden van vrienden die ik amper ken geef ik ne kus...vind persoonlijk dat da moet kunnen.

Waarom is een klassiek hand niet goed genoeg meer?
Ik zie da nog nie gebeuren dat ik men vrienden als verwelkoming ne kus geef.

Vriendinnen natuurlijk wel ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan