Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeoGeo

Legacy Member
Firion zei:
da doet mij denke aan et boek dré steemans (aka felicé). ket ni geleze ma hij kwam erover vertelle in de laatste show en da ging over zijn tijd in et college en da ware dus alleen jonges op een internaat en daar werd blijkbaar uitvoerig met elkaar geëxperimenteerd. later zijn de meeste dan wel getrouwd en volledig hetero gebleke, maja as ge same opgroeit en er zijn geen meiskes... hoewel ik mijzelf totaal ni me ne vent kan zien, kan ik daar wel erges inkome, ma das nen andere tijd, andere situatie, enz...

Zoals ik al zei gebeurt het nu nog steeds hoor, en niet enkel op internaat. Al heb ik wel weet van iemand die toen hij op internaat zat (moet zo'n 8 jaar geleden zijn dat hij in het eerste zat) wel vaker met hetero's het bed deelde omdat er dan meer aanleiding voor is, onder andere dat er geen meisjes zaten.

Anderen zeggen dat het soms gebeurde wanneer er een hetero bij hun bleef slapen na een fuif en ze over seks praatten geil werden => mutual masturbation. Een kanttekening die ik wel wil plaatsen is dat het vooral in dronken toestand gebeurde en dat de homo in kwestie zich toen nog niet had geout, het zal dus waarschijnlijk evengoed tussen twee hetero's gebeuren.

En ik heb het hier niet over één iemand die dat vertelde hoor...

Fir3wulf

Legacy Member
Avondland zei:
2 mannen die liggen te gibberen en hand in hand liggen te huppelen bekijk ik ook maar met een scheef oog hoor. Vrouwen zijn gevoeliger en affectiever dan mannen. Mannen uiten hun gevoelens op andere manieren.

hangt er vanaf waarom ze ligge te gibberen he :p En over die gevoelens, wa denkte van niet, of heel moeilijk..
ik denk da wij gewoon meer voor onszelf houden, al dan niet om geen andere mensen verdriet aan te doen, dus zijn we weer wel gevelig op een manier he :p

EternalSilence

Legacy Member
NeoGeo zei:
Volgens mij zou hij niet teveel tegenspartelen :p

2nd that :D

Thallyos zei:
Merkte dat toen wel dat niet veel jongens ertegen kunnen ook van veel aangeraakt te worden, geen idee waarom feitelijk, niets leuker of goeie knuffel :)
.

idd.. hier kan ik mij zelf wel in herkennen

ze moen ook nie te veel aan mij komen... zeker geen mannen natuurlijk

maar bijna ieder meiske da ik ken, of mij kent van iemand anders, willen ALTIJD in mijn haar wrijfen en strelen ... tot vervelens toe
altijd zo van ::: woow zo schone krullekop da gij zijt,...
da steekt zo tegen, die vrouwen handen in mijn haar :doh:
kprobeer mij dan altijd weg te trekken, maar thelpt nooit

en ook mijn pa kant nie laten ... miss ook mede omda die zijn haar verliest :D

dit gaat hier natuurlijk over het haar op mijn hoofd

cura

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat denk ik niet, iedereen heeft wel fantasieën die die niet in het echt wil meemaken
om maar de bekendste weer van onder het stof te halen, al die vrouwen die fantaseren over verkracht worden, willen niet verkracht worden
(ze willen wel seks hebben met iemand die ze wel zien zitten onder gespeelde lichte dwang alsof ze niets te zeggen hebben, maar ze hebben natuurlijk vanalles te zeggen)

vindek btw vrij vreemde fantasiën.. mijn fantasiën ebbek geen probleem mee om ze mee te maken ze :P
is da zo iets typisch vrouwelijks ofzo? (allez nie persé et verkracht worden eh.. alhoewel, ma fantasiën ebben die ze nie willen meemaken)
is zo echt nie weten wa ze willen ofzo :unsure:

Avondland

Legacy Member
Vrouwen hebben meer de neiging graag fors onder handen genomen te wille worden terwijl mannen net het omgekeerde willen. Staat in m'n handboek psychologische antropologie.

Fir3wulf

Legacy Member
lol kzou der niks mee inzitte DOOM, kheb graag da ze aan mn haar zitte eigenlijk :p

VinceFeet

Legacy Member
firewulf1 zei:
lol kzou der niks mee inzitte DOOM, kheb graag da ze aan mn haar zitte eigenlijk :p

Ik kan wel verstaan dat hij dat niet leuk vind hoor, Doom is genen hond hé! Ikzelf heb dat probleem niet, ik ben kaal. MAAR bij mij wrijven ze ook vaak over m'n bolleke want die stoppeltjes voelen toch oh zo leuk aan... Ik zit daar niets mee in maar ons ma maakt daar echt een dagelijkse gewoonte van. :p

_DKsissor_

Legacy Member
Seg maar een pagina terug waren jullie bezig over samen anar toilet gaan maar als ik met kamerade op café zit zeg ik ook soms es moet er nog iemand ffe pisse en meestal gaan we dan ook gewoon met twee ofzo aan die pisbakke staan en wa klappe en ondertusse ons piske doen alé bij mij in de vriendengroep wordt met 2 ofzo naar de wc's gaan als normaal aanvaard. Dus dat enkel meiskes samen gaan klopt nie :) En vaak kunt ge zo ook ffe tegoei praten om uit het lawaai van de muziek ofzo te zijn zo is tegnewoordig bij ons de pisbakke als een ideale plaats gepromoveert om een goei mop te vertellen :d alleen ben ik ze alsk zat ben al vergete tege da ik aankom :(

Kowlier

Legacy Member
idd, ik doe da ook, same met mate gan pisse, en als ge dronke zijt is da meestal een amusante uitdaging mede door de groteske zever dat ge uitslaat en de moeilijkheid om recht te pisse. daarom dat wij sindsdien naar buiten gaan...

Avondland

Legacy Member
Ik heb niemand nodig om naar't wc te gaan, maar bij zatte omstandigheden kan zo'n banale actie wel tot iets hilarisch leiden ...

_DKsissor_

Legacy Member
zo banaal zeker dat ge plots vast komt te zitten in iemand zijn kont ^^
Ik spreek niet uit eigen ondervinding. Enige wat ik ooit heb ondervonden is dat mijn hand opeens warm werd en dat er plots ne maat strontbezopen half op mijn hand stond te pissen. Diee heeft het geweten ^^

a242050

Legacy Member
Als een man veel neukt met meisjes, dan is dat normaal.
Als een meisje met veel mannen neukt, noemt men haar een slet.
Da's toch net hetzelfde ? :p

viewer

Legacy Member
buiten dan het feit dat mannen en vrouwen biologisch en emotioneel volledig anders in elkaar zitten geef ik je overschot van gelijk :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan