Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
Leviathan zei:
Anywayz het 'lesbienne' gedrag (al vind ik dit woord veeel te zwaar :)) stopt zeker en vast op 16-18 jarige leeftijd. Denk niet dat je op de hogeschool of universiteit meisjes hand in hand over de speelplaats ziet dwarrelen. Al bij al zal het bij sommige meisjes deel uitmaken van de evolutie van lichaam en geest (bij de een al wat sneller dan de andere)

bwah ik denk dat dat vooral het geval is voor het puberachtige gedoe van kijk ik heb zoveel vriendinnen en we zien elkaar toch zo graag en we zijn zo goeie vriendinnen en jada jada jada
misschien dat het er bij mij wel nog uitgroeit(kan zijn dat mijn evolutie later begint:p) maar ik weet van mijn eigen dat ik enorm lichamelijk ben:p en als ik da in bepaalde situaties minder toon is dat vooral omdat veel mensen daar nogal negatief op reageren

Thallyos

Legacy Member
Ge hebt er gewoon in soorten é. Ik had vroeger goeie vriendin die enorm aantastelijk was naar jongens toe. Die kwam nooit aan meisjes ofzo maar kwam telkens naast mij zitten of staan en zo haar hand op mijn been leggen en van die dingen (tot mijn toenmalig lief er niet meer tegen kon :)). Merkte dat toen wel dat niet veel jongens ertegen kunnen ook van veel aangeraakt te worden, geen idee waarom feitelijk, niets leuker of goeie knuffel :)

Dat dat meer is bij meisjes is gewoon sociaal bepaald, we zijn zo opgevoed. Mij ga je in ieder geval nooit zien klagen.

Boukreev

Legacy Member
mja, van jonges da mij beze geve, kzen daar ok ni echt voor. me nieuwjaar wask nu strondzat en ek da wel veel gedaan, ma dan gaat da zo nog.

de rede is gwn opvoeding, kijk gwn naar red van that 70's show en daar is u verklaring

The_Pacifist

Legacy Member
Ik geef mijn maten altijd een hand als ik ze zie, puur uit gewoonte. En meisjes krijgen van mij altijd ne kus.
En dat "lesbisch" gedoe van jonge vrouwen, daar merk ik toch niet veel van eigenlijk. Of ik let er gewoon niet op. Maar een echt lesbisch koppel die het niet in kannen of kruiken steken is wel eens leuk om te zien :p Zeker op nen TD en die hebben wat gedronken..

ComputerVISTA

Legacy Member
Shellshock zei:
Misschien is deze threadtitel een beetje vulgair, maar ik vond geen andere woorden om het te beschrijven.

Iedereen zal het wel kennen. Meisjes die bij elkaar op schoot zitten, elkaar omhelzen, hand in hand lopen, kussen geven, ed... Dit zijn we zo gewoon dat we er niets van zeggen. Als ze dit doen, zijn ze niet lesbisch.
Stel dat twee jongens bij elkaar op schoot zitten of zo'n dinges als hierboven staan doen, dan zijn het direct homo's.

Vandaar dat ik het wel raar vind, dat we zo'n dingen van meisjes wel aanvaarden, en we ze niet als lesbisch beschouwen, terwijl we dat met jongens wel doen.
Toch raar. Hoe zou dit eigenlijk komen?

Ik noem dat aanstellerij en giecheltrutten (gaat meestal toch tesamen) Een beetje normale vrouw doet zo iets niet, of niet meer.

_DKsissor_

Legacy Member
maten krijgen ofwel hand en sommige knuffel.Maar die knuffel is meer iets dat gewoon uit het flauwe ontstaan is en we nu altijd doen zonder reden :p
Niet echt met emotie ofzo maar gewoon een alternatief voor het handshaken.
En meisjes krijgen sommige kus en anderen gewoon een goedendag :p

SMa

Legacy Member
zo'n dingen zijn meerr een fase in hun leven
bij +16 zul je dat al véél minder zien dan bij 14-jarigen

fordjah

Legacy Member
paar maten van mij doen da ook zo 3 kussen geven aan elkaar. Maar ik houd het toch liever bij de klassieke handshake :unsure:

Zeta Reticula

Legacy Member
In sommige Arabische landen is het vrij normaal dat mannelijke vrienden hand in hand lopen...

Dus dat is vooral iets cultuursgebonden.

Sir. K

Legacy Member
goh, maten geef ik ook altijd een hand en meiskes een kus.
maar bv met nieuwjaar heb ik mijn beste maten ook 3 kussen gegeven... gay? nee totaal nie vind ik, kzou zelf nie weten wa der mis me is.
Ge kunt toch andere jongens ook graag hebben, als maten?

ComputerVISTA

Legacy Member
SMa zei:
zo'n dingen zijn meerr een fase in hun leven
bij +16 zul je dat al véél minder zien dan bij 14-jarigen

Idd, tot het verstand het wat overneemt van de onnozelheid... Ge ziet gij dat ietwat volwassen vrouwen niet doen (ok jawel maar die hadden gezopen :p)

^MystiQ

Legacy Member
mari zei:
waarom gaan meisjes altijd samen naar het wc? da al is afgevraagd

Iets zegt mij dat jij dit als een grap bedoeld ofzo maar ik kan er echt niet om lachen :help:

Boukreev

Legacy Member
mari zei:
waarom gaan meisjes altijd samen naar het wc? da al is afgevraagd

wel ik heb is op een meisjeswc gezete (don't ask) en de gesprekke gehoord die zich buiten afspeelde en toen leek et toch gwn om wa te roddele, en aan elkaar zitte vrage of zer wel goed uitzien.. heel cliché allemaal

JackM

Legacy Member
is dees eig een topic voor op tngames? :x
doe da dan in de heb je een lief topic é

Angelke1986

Legacy Member
Meisjes laten meer hun gevoelens zien dan jongens:) En meisjes kunnen ook intiemer met personen omgaan zonder er verliefdheidsgevoelens voor te krijgen
Wat ook een oorzaak kan zijn is dat 50 % van de vrouwelijk bevolking biseksueel is maar het ni wil aanvaarden.Spreek van ondervinding voor diegene die het niet doorhadden, ben zelf een vrouw
-x-

ComputerVISTA

Legacy Member
Angelke1986 zei:
Meisjes laten meer hun gevoelens zien dan jongens:) En meisjes kunnen ook intiemer met personen omgaan zonder er verliefdheidsgevoelens voor te krijgen
Wat ook een oorzaak kan zijn is dat 50 % van de vrouwelijk bevolking biseksueel is maar het ni wil aanvaarden.Spreek van ondervinding voor diegene die het niet doorhadden, ben zelf een vrouw
-x-
Da laatste hadde niet moeten zeggen, bekijk u pm box maar binnen 10 minuten ^^

^MystiQ

Legacy Member
Angelke1986 zei:
Meisjes laten meer hun gevoelens zien dan jongens:) En meisjes kunnen ook intiemer met personen omgaan zonder er verliefdheidsgevoelens voor te krijgen
Wat ook een oorzaak kan zijn is dat 50 % van de vrouwelijk bevolking biseksueel is maar het ni wil aanvaarden.Spreek van ondervinding voor diegene die het niet doorhadden, ben zelf een vrouw
-x-

So true, mijn eerste lief ( heeft nen dag geduurd ) stond voor mijne neus te zoenen met een ander meiske, kstond daar van :wtf:


Nooit meer iets tegen gezegd :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan