Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EagleEye

Legacy Member
fordjah zei:
paar maten van mij doen da ook zo 3 kussen geven aan elkaar. Maar ik houd het toch liever bij de klassieke handshake :unsure:
Same here... Als ge een jongen zijt, en als ik niet jarig ben, don't kiss me. :]

Atrox

Legacy Member
Re@V0r zei:
ik ken redelijk wa franstalige mensen uit brussel & wallonië en blijkbaar is da daar ook 'normaal' da ze iedereen ne 'kus' geven als ge die tegenkomt (zoals ge hier ne hand geeft dus)

int begin was da ook wel zo van :wtf: wa doet dien hier nu... :p
na nen tijd wordt ge da wel gewoon i suppose... zolang ze ni te dicht bij de mond komen :p

Is gewoon een Waalse/Franse traditie. Niks "homo" aan.
Met nieuwjaar moest ik iedereen 3x kussen geven, ook de mannen. Wij hebben een vrij grote familie, heb toen mss 50 kussen moeten geven :(

Vreemde mannen geven ze dan weer eerder een hand, een vrouw een kus. :)

Over dat van lesbisch gedrag: lijkt me gewoon geaccepteerd omdat de meeste mannen op zoiets kicken.

Boukreev

Legacy Member
Angelke1986 zei:
Wat ook een oorzaak kan zijn is dat 50 % van de vrouwelijk bevolking biseksueel is maar het ni wil aanvaarden.
-x-

volges mij ist zelfs meer as 50%, maja wie ben ik :)


en keb nix tege lesbiennes, ben fan, eb al hun films

ComputerVISTA

Legacy Member
Math'ke zei:
So true, mijn eerste lief ( heeft nen dag geduurd ) stond voor mijne neus te zoenen met een ander meiske, kstond daar van :wtf:


Nooit meer iets tegen gezegd :x

Hahahaha, sorry :$

Ze zal haar gevoelens aan't uiten geweest zijn hé ^^

Angelke1986

Legacy Member
Math'ke zei:
So true, mijn eerste lief ( heeft nen dag geduurd ) stond voor mijne neus te zoenen met een ander meiske, kstond daar van :wtf:


Nooit meer iets tegen gezegd :x

Dat wil niet meteen zeggen dat ze daar ook echt gevoelens voor heeft
Je kan hun betekenis toch achterhalen via hun leeftijd hoor
Tot zo'n 16 jaar zijn meisjes heel speels op dat vlak en snappen eigenlijk niet goed wat ze doen.
Ik heb gelukkig genoeg nooit zo gedaan
-x-

Boukreev

Legacy Member
Math'ke zei:
So true, mijn eerste lief ( heeft nen dag geduurd ) stond voor mijne neus te zoenen met een ander meiske, kstond daar van :wtf:


Nooit meer iets tegen gezegd :x

alle jong, kzou daar geen probleem van make ze. aje dan later es een triooke ga doen, kunde tenminste overeenkome dat den 3de e maske wordt

Angelke1986

Legacy Member
Firion zei:
volges mij ist zelfs meer as 50%, maja wie ben ik :)


en keb nix tege lesbiennes, ben fan, eb al hun films

Hehe dat geloof ik maar al te goed;)
Ter verduidelijking ik ben geen lesbienne ben 100 % hetero!
-x-

Tha_nOn

Legacy Member
Angelke1986 zei:
Meisjes laten meer hun gevoelens zien dan jongens:) En meisjes kunnen ook intiemer met personen omgaan zonder er verliefdheidsgevoelens voor te krijgen
Wat ook een oorzaak kan zijn is dat 50 % van de vrouwelijk bevolking biseksueel is maar het ni wil aanvaarden.Spreek van ondervinding voor diegene die het niet doorhadden, ben zelf een vrouw
-x-


dat meer vrouwen als mannen biseksueel zijn, juist
maar om te gaan beweren vanuit ondervinding dat de helft van alle vrouwen biseksueel is maar dat de meeste het niet willen aanvaarden?
moest ge nu nog gaan beweren dat daar ergens studies over zijn, dan misschien

Karre

Legacy Member
Kr|stof zei:
he, voor mij ni gelaten ze , laat ze maar doen !

heb vraag die beetje aansluit mss?
Zien meiskes op dezelfde manier naar homos als gasten naar lesbiennes?

Nope, meisjes vinden het vulgair als 2 mannen zitten te tongzoenen en wij jongens vinden het heet dat 2 vrouwen zitten te tongzoenen. Heb het wat zitten rond vragen aan meisjes want ik was benieuwd over dat ook eigenlijk :p.

PussyDuster

Legacy Member
GhO$T zei:
Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomen :wtf: van waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.
Ik zie dat toch bijna nooit in mijn omgeving ook, tenzij in Frankrijk natuurlijk (en de Walen zullen dat ook wel overgenomen hebben zeker), daar doet iedereen iedereen binnen, degoutant :p

En zelfs al zou het 'normaal' zijn, ik moet daar echt nie van weten zulle, omhelzing van kerel is al wa meer normaal maar is ook niet iets wat ik zelf ga doen.

In mijn vriendenkring is't vree normaal dat ge nen kus geeft op de wang, en dit voor alle meisjes en de meeste jongens. Toch niks mis mee als je je beste vriend bij het groeten een kus geeft.

Boukreev

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat meer vrouwen als mannen biseksueel zijn, juist
maar om te gaan beweren vanuit ondervinding dat de helft van alle vrouwen biseksueel is maar dat de meeste het niet willen aanvaarden?
moest ge nu nog gaan beweren dat daar ergens studies over zijn, dan misschien

mja ik zeg da uit ondervindinge en gesprekke me meiskes dak daarover al eb gehad. meiskes ebbe overt algemeen gwn ni zo'n probleem me een ander meiske te kusse (op de mond dan e). ik zou nooooit ne kerel op de mond wille kusse ze, daar zouje al véél geld vo op tafel moete legge. meisjes kijke ok naar elkaar lichaam en zegge dinge als 'wow die eeft een mooi kontje, en die eeft mooie bene en sie en sa'. wij manne gaan zo nooit naar elkaar zitte kijke en zulke dinge zegge ze :x. tenzij chocos mss

Defkes

Legacy Member
PussyDuster zei:
In mijn vriendenkring is't vree normaal dat ge nen kus geeft op de wang, en dit voor alle meisjes en de meeste jongens. Toch niks mis mee als je je beste vriend bij het groeten een kus geeft.

Bij ons geven ze ook altij ne kus. De mannen soms, de vrouwen altijd :).

LeSec

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat meer vrouwen als mannen biseksueel zijn, juist
maar om te gaan beweren vanuit ondervinding dat de helft van alle vrouwen biseksueel is maar dat de meeste het niet willen aanvaarden?
moest ge nu nog gaan beweren dat daar ergens studies over zijn, dan misschien

Accepteer je geaardheid toch eens schatzie.

Tha_nOn

Legacy Member
Firion zei:
mja ik zeg da uit ondervindinge en gesprekke me meiskes dak daarover al eb gehad. meiskes ebbe overt algemeen gwn ni zo'n probleem me een ander meiske te kusse (op de mond dan e). ik zou nooooit ne kerel op de mond wille kusse ze, daar zouje al véél geld vo op tafel moete legge. meisjes kijke ok naar elkaar lichaam en zegge dinge als 'wow die eeft een mooi kontje, en die eeft mooie bene en sie en sa'. wij manne gaan zo nooit naar elkaar zitte kijke en zulke dinge zegge ze :x. tenzij chocos mss
en dat betekent dat meiskes stiekem biseksueel zijn?

vrouwen hebben op zich gewoon een mooier lichaam naakt punt (algemeen beschouwd eh:p), en meiskes geven nu eenmaal gewoon veel commentaar op andere meiskes, zegt niets over hun voorkeur eh
en eerlijk gezegd wordt er in mijn vriendenkring nooit gezegd 'die heeft ene mooi kontje' eerder over de kleren dan nog en dergelijke ze

en op de mond kussen, tjah, aangezien vrouwen lichamelijker zijn zullen ze daar al minder problemen mee hebben zeker + vaak komt daar extra aandacht van jongens bij, ziedaar soorten meiskes die een ander meiske wel is kussen
(langs den andere kant is bij sommige mensen ne kus op de mond gewoon een uiting van goede vriendschap, dat gedoe van aandacht krijgen geldt vooral voor hey laat ik eens even een vriendin binnendraaien)
(en misschien is het ook zo dat jongens direct de conotatie leggen van jong ik ben genen homo terwijl voor meiskes da gewoon wa gezever is)

anyway uit mijn ervaring, mijn vriendenkring dus zouk moeten zeggen dat er nogal weinig meisjes biseksueel zijn, bij ons wordt er nu ook niet echt elkaar afgekust en dergelijke, maarja


edit: en ja messenjah:p ik ben een enorme pot

VinceFeet

Legacy Member
Math'ke zei:
So true, mijn eerste lief ( heeft nen dag geduurd ) stond voor mijne neus te zoenen met een ander meiske, kstond daar van :wtf:

Mijn vorige vriendin had vaak (lees, op regelmatige basis) seksuele contacten met haar beste vriendin en om héél eerlijk te zijn, ik had daar totaal geen problemen mee. Ze vroeg vaak of ik daar problemen mee had (want dan zou ze daar meteen mee gestopt zijn) maar om één of andere reden zag ik daar echt geen graten in. Als het met een andere kerel zou zijn geweest, dan zou de relatie meteen op zijn einde gelopen zijn (mss hypocriet maar hey, it's a feeling!). Ze heeft me zelf een keertje gevraagd of ik wou meedoen maar ook daar had ik geen behoefte aan. Met twee 'vreemde' vrouwen kan ik dat wel, maar niet als ik verliefd ben op één van de twee. Ik zou niet met een vrouw kunnen vrijen terwijl mijn grote liefde naast me ligt. Dus het is niet dat ik ontrouw was/ben, ik ben zo ongeveer de meest trouwe vriend die een vrouw zich kan voorstellen. Als ik écht verliefd ben (en heb nog maar één keer een grote liefde gehad) dan ben ik om één of andere reden enkel en alleen geïnteresseerd in haar, believe it or not.

Maar mijn vriendin gedroeg zich in het openbaar niet 'lesbisch' ofzo, was een doodnormaal meisje hoor. Zij was trouwens niet biseksueel (hangt er vanaf hoe dat in de woordenboek staat?!?). Zij was, net zoals ik, een groot liefhebber van het vrouwenlichaam en dan kan ik mij wel voorstellen dat zij ook wel is graag intiem wou zijn met een vrouw.

LeSec

Legacy Member
Tha_nOn zei:
en dat betekent dat meiskes stiekem biseksueel zijn?

vrouwen hebben op zich gewoon een mooier lichaam naakt punt (algemeen beschouwd eh:p), en meiskes geven nu eenmaal gewoon veel commentaar op andere meiskes, zegt niets over hun voorkeur eh
en eerlijk gezegd wordt er in mijn vriendenkring nooit gezegd 'die heeft ene mooi kontje' eerder over de kleren dan nog en dergelijke ze

en op de mond kussen, tjah, aangezien vrouwen lichamelijker zijn zullen ze daar al minder problemen mee hebben zeker + vaak komt daar extra aandacht van jongens bij, ziedaar soorten meiskes die een ander meiske wel is kussen
(langs den andere kant is bij sommige mensen ne kus op de mond gewoon een uiting van goede vriendschap, dat gedoe van aandacht krijgen geldt vooral voor hey laat ik eens even een vriendin binnendraaien)
(en misschien is het ook zo dat jongens direct de conotatie leggen van jong ik ben genen homo terwijl voor meiskes da gewoon wa gezever is)

anyway uit mijn ervaring, mijn vriendenkring dus zouk moeten zeggen dat er nogal weinig meisjes biseksueel zijn, bij ons wordt er nu ook niet echt elkaar afgekust en dergelijke, maarja


edit: en ja messenjah:p ik ben een enorme pot

Een enorme pot miserie inderdaad, met uw grote leuter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan