Archief - 'Lesbisch' gedrag van meisjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
kzie mij toch ook wel ni iedereen dak ken ne kus geven... meiskes tot daar aan toe, maar jongens :wtf:

bij die mannen vind k da nu nog ni zo erg aangezien dat da daar blijkbaar de gewoonte is, maar no way da k da bij iedereen ga beginnen doen :p

VinceFeet

Legacy Member
Ik kan daar persoonlijk ook niet zo goed tegen wanneer kerels mij kussen. Niet van 'Eikes vies, dat is voor janetten!' maar gewoon, kerels moeten gewoon van mijn lijf blijven! :p

enZiiime

Legacy Member
nja, in jumpdiscotheken ist normaal geworden: polle en dan kuske op kaak voor ne goeiedag te zegge :p

(kan alleen ni tege flashers die u inees knuffele :p)

VinceFeet

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
nja, in jumpdiscotheken ist normaal geworden: polle en dan kuske op kaak voor ne goeiedag te zegge :p

(kan alleen ni tege flashers die u inees knuffele :p)

In Jumpdiscotheken? :lol:

Nog een reden om daar... :unsure:

BaTTlelorD

Legacy Member
in marokko lopen ze zelf hand in hand over straat en 'k betwijfel dat et homo's zen :p

Stimpy

Legacy Member
zo in wallonie is da wel cool... tgeeft zo nog iets meer maten-gevoel/verbondenheid ma kzou t toch ma raar vinde hier om te doen

ma t heft wel iets : p

LeSec

Legacy Member
Re@V0r zei:
kzie mij toch ook wel ni iedereen dak ken ne kus geven... meiskes tot daar aan toe, maar jongens :wtf:

bij die mannen vind k da nu nog ni zo erg aangezien dat da daar blijkbaar de gewoonte is, maar no way da k da bij iedereen ga beginnen doen :p

Hangt er vanaf wie.
Mijn nonkels en ik geven elkaar ook ne kus op de wang als we mekaar zien, en terwijl het bijhorende klopje op de rug.
Met sommige mannelijke vrienden heb ik dat ook.
Praktisch met elke vriendin ook.

Bij ons is dat vrij normaal. Dat anderen het nichterig vinden kan me niet veel schelen, tis niet dat ik dat bij iedereen doe, enkel bij mensen die mijn respect hebben en die veel voor me betekenen. (familie en dichte vrienden dus).

Enfin ja, bij de meesten vind ik dat gekus allemaal maar zielig, vooral wanneer het zo voor de show is, ge kent da wel, ergerlijk.

Gothrek

Legacy Member
jep alle johnnen die kussen elkaar,ma bij mij moeten ze da toch ni proberen :)
ni dak zo direct zou reageren van,blablablabla,homo,blabla,ma kweni,kheb her gewoon geen goed gevoel bij
wrm meiskes dat eerder doen,kzou het ni weten,dont care
ik erger er mij ni in

boogje

Legacy Member
ja, dat meisjes dat doen is typisch ^^. op elkanders schoot zitten, kus geven aan iedereen, knuffelen..enzovoort. Is gewoonweg zo omdat dat algemeen aanvaard wordt dat meisjes ( en dan vooral de "populaire","knappere" meisjes) zo'n dingen doen.

viewer

Legacy Member
da vind ik altijd zo vervelend, mensen die als ze iemand tegenkomen meteen een hand moeten geven :p (om nog maar te zwijgen over kussen of knuffelen).

kga nie ontkennen dak soms ook een hand geef aan een kennis, maar di zijn dan meestal 40'ers ofzo..., en dan gebeurt dit nog praktisch nooit op mijn initiatief. Meisjes kussen heb ik dan wel weer nooit problemen mee :p (dikke tante's dan weer wel...)


quit the male bonding already :p (leaves more time for good old gaming 'n drinkin') :love:

Tha_nOn

Legacy Member
kus geven aan iedereen dus op de kaak? moet is proberen als meiske om gewoon een hand te geven, dus gewoon zo ingeburgerd dat meiskes ne kus geven aan iedereen en jongens een hand geven aan jongens en ne kus aan meiskes

(kheb al voorgehad dat ge zo met vrienden zit en der geeft u enen een hand dat ze raar zien van, eej das wel een meiske eh :p)

maar volgens mij overdrijft de threadstarter dat wel enorm ze, zoveel gewone vriendinnen zie ik niet hand in hand rondlopen en altijd knuffelen enzo, meiskes zullen wel meer lichamelijk contact maken dan jongens maa rnu ook zo niet
ik loop soms wel hand in hand met mijn beste vriendin, en dan dacht iedereen dat wij lesbisch waren (dus ook meiskes dachten da eh, vooral meiskes trouwens:p), of da mensen dat doen heeft veel meer te maken of die nogal aanhankelijk zijn of niet, ik kom snel aan mensen als ik iemand graag heb (nu bij jongens minder want die verstaan da nogal rap is verkeerd) maar ge hebt evengoed meiskes die amper aan anderen komen (tenzij de occasionele groetkus op de kaak)

Leviathan

Legacy Member
wel ja,akkoord met voorafgaande post.

Dit hangt af van de mentaliteit en leeftijd van deze meisjes. Neem nu mijn vriendin, haar 2 beste vriendinnen lijken 2 jaar achter te staan op haar qua mentaliteit. We hebben het er ook ooit is over gehad. Ze vroeg me of het wel 'normaal' was dat ze dit dom en siniel gedrag vond.

ahja,de maatschappij zal wel vinden dat vrouwen diegene zijn die het meeste affectie nodig hebben zeker? en mannen zich eerder 'stoer' geprofileerd hebben doorheen de jaren.

Anywayz het 'lesbienne' gedrag (al vind ik dit woord veeel te zwaar :)) stopt zeker en vast op 16-18 jarige leeftijd. Denk niet dat je op de hogeschool of universiteit meisjes hand in hand over de speelplaats ziet dwarrelen. Al bij al zal het bij sommige meisjes deel uitmaken van de evolutie van lichaam en geest (bij de een al wat sneller dan de andere)

GhO$T

Legacy Member
Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomen :wtf: van waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.
Ik zie dat toch bijna nooit in mijn omgeving ook, tenzij in Frankrijk natuurlijk (en de Walen zullen dat ook wel overgenomen hebben zeker), daar doet iedereen iedereen binnen, degoutant :p

En zelfs al zou het 'normaal' zijn, ik moet daar echt nie van weten zulle, omhelzing van kerel is al wa meer normaal maar is ook niet iets wat ik zelf ga doen.

Hand geven is al meer dan genoeg, en daarin zijn er ook zoveel die overdrijven, als ge vb vanavond iemand gezien hebt en uitgebreid goeiendag gezegd hebt, wa beginnen die pipo's dan een dag later weer handjes te schudden als ze toevallig dezelfde nog es tegenkomen :p
Alsof ze iets te bewijzen hebben aan de mensen rond hen zo van "kijk kijk hebdet allemaal gezien ik ken hier dus veel volk éh" :ironic:

maxdevis

Legacy Member
het grote probleem voor lesbische meisjes is dat het gedrag niet eenduidig te interpreteren valt.
als een 14 jarige jongen met een andere jongen van zijn leeftijd hand in hand wil lopen, dan weet deze laatste dat de kans groot is dat er amoureuze gevoelens zijn.
bij meisjes is dit vaak niet zo en is het dus moeilijker voor lesbische meisjes om andere lesbischen te onderscheiden.

het is maar een gedacht

Thales

Legacy Member
als ne meiske ne hand geeft aan ne jongen ipv een kus, heeft men direct het gedacht van " aaah die vind die kerel kiezig en wilt hem daarom geen kus geven"

het is gewoon ingeburgerd...
bij de vrouwen dan toch

maxdevis

Legacy Member
GhO$T zei:
Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomen :wtf: van waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.

tja tradities en gewoontes.
en ik drie soorten vrienden:
vrienden die ik ne kus geef
vrienden die ik een hand geef
en vrienden die ik praktisch nooit aanraak. maar mijn hand opsteek ofzo

hoe komt dat,
geen idee, dat is zo gegroeid. in die vriendenkringen

boozeke

Legacy Member
Thales zei:
als ne meiske ne hand geeft aan ne jongen ipv een kus, heeft men direct het gedacht van " aaah die vind die kerel kiezig en wilt hem daarom geen kus geven"

het is gewoon ingeburgerd...
bij de vrouwen dan toch
say what now?

russian

Legacy Member
GhO$T zei:
Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomen :wtf: van waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.
Ik zie dat toch bijna nooit in mijn omgeving ook, tenzij in Frankrijk natuurlijk (en de Walen zullen dat ook wel overgenomen hebben zeker), daar doet iedereen iedereen binnen, degoutant :p

En zelfs al zou het 'normaal' zijn, ik moet daar echt nie van weten zulle, omhelzing van kerel is al wa meer normaal maar is ook niet iets wat ik zelf ga doen.

Hand geven is al meer dan genoeg, en daarin zijn er ook zoveel die overdrijven, als ge vb vanavond iemand gezien hebt en uitgebreid goeiendag gezegd hebt, wa beginnen die pipo's dan een dag later weer handjes te schudden als ze toevallig dezelfde nog es tegenkomen :p
Alsof ze iets te bewijzen hebben aan de mensen rond hen zo van "kijk kijk hebdet allemaal gezien ik ken hier dus veel volk éh" :ironic:

Misschien kom je van een boerengat :p. In steden lijkt mij kussen bij begroetingen onder mannen dat toch gangbaar. En helemaal in het horeca-milieu. Ik sta er zelf vrij neutraal tegenover. Meisjes overdrijven dan wel vaak. Eigen aan de puberteit zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan