Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr_Anderson zei:nja, in jumpdiscotheken ist normaal geworden: polle en dan kuske op kaak voor ne goeiedag te zegge
(kan alleen ni tege flashers die u inees knuffele)

Re@V0r zei:kzie mij toch ook wel ni iedereen dak ken ne kus geven... meiskes tot daar aan toe, maar jongens
bij die mannen vind k da nu nog ni zo erg aangezien dat da daar blijkbaar de gewoonte is, maar no way da k da bij iedereen ga beginnen doen![]()
(om nog maar te zwijgen over kussen of knuffelen).
(dikke tante's dan weer wel...)
(leaves more time for good old gaming 'n drinkin') 
)
), of da mensen dat doen heeft veel meer te maken of die nogal aanhankelijk zijn of niet, ik kom snel aan mensen als ik iemand graag heb (nu bij jongens minder want die verstaan da nogal rap is verkeerd) maar ge hebt evengoed meiskes die amper aan anderen komen (tenzij de occasionele groetkus op de kaak)
) stopt zeker en vast op 16-18 jarige leeftijd. Denk niet dat je op de hogeschool of universiteit meisjes hand in hand over de speelplaats ziet dwarrelen. Al bij al zal het bij sommige meisjes deel uitmaken van de evolutie van lichaam en geest (bij de een al wat sneller dan de andere)
van waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.

GhO$T zei:Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomenvan waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.
say what now?Thales zei:als ne meiske ne hand geeft aan ne jongen ipv een kus, heeft men direct het gedacht van " aaah die vind die kerel kiezig en wilt hem daarom geen kus geven"
het is gewoon ingeburgerd...
bij de vrouwen dan toch
GhO$T zei:Mannen die mekaar kussen als ze mekaar es tegenkomenvan waar ik kom gade dan toch scheef bekeken worden hoor, tenzij ge steendronken zijt ofcourse.
Ik zie dat toch bijna nooit in mijn omgeving ook, tenzij in Frankrijk natuurlijk (en de Walen zullen dat ook wel overgenomen hebben zeker), daar doet iedereen iedereen binnen, degoutant
En zelfs al zou het 'normaal' zijn, ik moet daar echt nie van weten zulle, omhelzing van kerel is al wa meer normaal maar is ook niet iets wat ik zelf ga doen.
Hand geven is al meer dan genoeg, en daarin zijn er ook zoveel die overdrijven, als ge vb vanavond iemand gezien hebt en uitgebreid goeiendag gezegd hebt, wa beginnen die pipo's dan een dag later weer handjes te schudden als ze toevallig dezelfde nog es tegenkomen
Alsof ze iets te bewijzen hebben aan de mensen rond hen zo van "kijk kijk hebdet allemaal gezien ik ken hier dus veel volk éh" :ironic:
. In steden lijkt mij kussen bij begroetingen onder mannen dat toch gangbaar. En helemaal in het horeca-milieu. Ik sta er zelf vrij neutraal tegenover. Meisjes overdrijven dan wel vaak. Eigen aan de puberteit zeker.