Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en we weten allemaal waarom ge de rechterhand meepakt ejeroenvde zei:



sneax zei:Ik kan ni echt iets bedenken, mijn duurste bezig is misschien mijn computer maar das dan nog discutabel of da wel van mij is ipv mijn ouders
Ik bind ni echt sentimentele waarde aan voorwerpen, soms hangt er hier een tijdje een souvenir ofzo maar nekeer er nieuwe bijkomen gooi ik de oude zowiezo weg, ik wil clutter voorkomen en ik ben nogal ne rationele mens dus ik zie ni in waarom ge brol zou bijhouden![]()
whoopie zei:Men wagen, benk enorm aan gehecht.
De wagen betekent vrijheid om te gaan en staan waar ge wil.
Niet iedereen woont in een stedelijk gebied zoals Gent hoor. In de meeste delen van Vlaanderen sta je nagenoeg nergens zonder wagen (tenzij je echt tijd genoeg hebt om op het openbaar vervoer te wachten).russian zei:In de jaren zestig ging die vlieger nog op maar nu? Is het voor jou echt nog je vrijheid?
moXob zei:Aan iedereen met zeldzame verzamelobjecten, ... euhm. Waar wonen jullie, enige vorm van beveiliging ?
Niks materieels.
M'n kostbaarste bezit is m'n goede gezondheid.
). En als ik echt iets materieels moest kiezen,
Leprechaun3 zei:.
-foto's van mijn exlief waar ik 2 jaar mee samen ben geweest,
heb je al een nieuw lief?? de mijne zou er toch ni mee kunnen lachen!