Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
Men wagen, benk enorm aan gehecht.

De wagen betekent vrijheid om te gaan en staan waar ge wil.

sneax

Legacy Member
Ik kan ni echt iets bedenken, mijn duurste bezig is misschien mijn computer maar das dan nog discutabel of da wel van mij is ipv mijn ouders :p

Ik bind ni echt sentimentele waarde aan voorwerpen, soms hangt er hier een tijdje een souvenir ofzo maar nekeer er nieuwe bijkomen gooi ik de oude zowiezo weg, ik wil clutter voorkomen en ik ben nogal ne rationele mens dus ik zie ni in waarom ge brol zou bijhouden :p

stoomboot

Legacy Member
sneax zei:
Ik kan ni echt iets bedenken, mijn duurste bezig is misschien mijn computer maar das dan nog discutabel of da wel van mij is ipv mijn ouders :p

Ik bind ni echt sentimentele waarde aan voorwerpen, soms hangt er hier een tijdje een souvenir ofzo maar nekeer er nieuwe bijkomen gooi ik de oude zowiezo weg, ik wil clutter voorkomen en ik ben nogal ne rationele mens dus ik zie ni in waarom ge brol zou bijhouden :p

Een degelijke consument dus?

russian

Legacy Member
whoopie zei:
Men wagen, benk enorm aan gehecht.

De wagen betekent vrijheid om te gaan en staan waar ge wil.

In de jaren zestig ging die vlieger nog op maar nu? Is het voor jou echt nog je vrijheid?

nonkel wulle

Legacy Member
Een mp3 speler gevuld met: Kraftwerk, Johannes Heil, DJ Shadow (oud werk), Felix Da Housecat, Fatboy Slim, Jamiroquai en AC/DC

Persoonlijk zowat de invloedrijkste personen op vlak van muziek.

Epyon

Legacy Member
russian zei:
In de jaren zestig ging die vlieger nog op maar nu? Is het voor jou echt nog je vrijheid?
Niet iedereen woont in een stedelijk gebied zoals Gent hoor. In de meeste delen van Vlaanderen sta je nagenoeg nergens zonder wagen (tenzij je echt tijd genoeg hebt om op het openbaar vervoer te wachten).

dendaak

Legacy Member
Niks materieels.
M'n kostbaarste bezit is m'n goede gezondheid.

²that, en een vriendenkring hebben, staat bij mij op 1, tis zo leuk als je naar een fuif kan gaan en alf de tent kennen.(Soms ook nadelig :p). En als ik echt iets materieels moest kiezen,
1 laptop
2 pioneer 50inch tv :)

-Helld0g-

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
.
-foto's van mijn exlief waar ik 2 jaar mee samen ben geweest,

kweeni of da zo'n gezonde gedachte is :s heb je al een nieuw lief?? de mijne zou er toch ni mee kunnen lachen!

van mij:
- auto (maakt niet uit welke, maar mn vervoersmiddel is mn vrijheid!)
- muziekcollectie
- kitesurfmateriaal, zou ni zonder mn hobby kunnen. stoom afblazen!!

HighWire

Legacy Member
Men gita(a)r(en), knuffelbeertje dat ik al vanaf men geboorte heb, kat & hond... Voor de rest ni echt iets, al de rest kan vervangen worden...

stoomboot

Legacy Member
Om eerlijk te zijn: Mijn verstand... God mens, hoe dom zou ik wel ni zijn er zonder ;)

En natuurlijk dit forum :unsure:
Word ik nu super-mod?

Huasheng

Legacy Member
- dingen gelinkt aan m'n vriend (foto's, cadeau's, etc)
- mijn hondenknuffels
- mijn Johnny Depp-collectie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan