nonkel wulle
Legacy Member
DekadeZ zei:Ik versta hier echt niets van
Na een paar pintjes kan da gebeuren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:Ik versta hier echt niets van
nog éne die de opening post nie leestgentille zei:vrienden en familie

Dan zouden ze niet eens uw thread kunnen zienLeprechaun3 zei:nog éne die de opening post nie leest![]()
maar die is dan natuurlijk ook opgesteld door Leprechaun3, de man die bij velen op de ignore staat allicht![]()
.
)Leprechaun3 zei:nog éne die de opening post nie leest![]()
maar die is dan natuurlijk ook opgesteld door Leprechaun3, de man die bij velen op de ignore staat allicht![]()
)
heb er al eentje van timmermans, van lindemans, van duvel, van jupiler en een barhandoek van delirium
(ja't is cliché ma wij vrijen sinds " 'k vraagetaan",
)Leprechaun3 zei:het verbaast me dat er nog niemand afgekomen is met "mijn wow account", of "mijn 9lives username"![]()
. En uw HDD kunde normaal gezien nog recoveren dus dat is ook opgelost qua gegevens en al die zever
.Careless zei:Sinds wanneer zijn katten en honden materiële voorwerpen?![]()

DekadeZ zei:-Edraket
