Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
vrienden en familie
Voor de rest denk ik mijn auto,pc en GSM.

Chalk

Legacy Member
* Een +/- 45centimeter lange harley davidson met een kerel op. (van hout gemaakt & geschilderd)
* Een Toetankhamon hoofd van steen

allebei met emotionele waarden :)

S.conceiçao7

Legacy Member
gentille zei:
vrienden en familie
nog éne die de opening post nie leest :angry:

maar die is dan natuurlijk ook opgesteld door Leprechaun3, de man die bij velen op de ignore staat allicht :bow:

Epyon

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nog éne die de opening post nie leest :angry:

maar die is dan natuurlijk ook opgesteld door Leprechaun3, de man die bij velen op de ignore staat allicht :bow:
Dan zouden ze niet eens uw thread kunnen zien :p .

My stuff:
- mijn tekenmap en -gerief
- mijn fotogerief
(- en alles wat veel geld kost :unsure: )​

Gentille

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nog éne die de opening post nie leest :angry:

maar die is dan natuurlijk ook opgesteld door Leprechaun3, de man die bij velen op de ignore staat allicht :bow:

Ik geef u mijn materiële en niet-materiële kostbaarste bezit.

Massis

Legacy Member
hmz, een knuffelbeer (een aap om precies te zijn) die'k voor mijn sinterklaas gekregen heb toen ik 2 weken oud was (en hij's nog altijd in nieuwstaat, heeft thans al wat meegemaakt)

verder mijn collectie festivalbandjes (8 stuks ondertussen)

ook heel fier ben ik op mijn nieuw snowboardje en in't speciaal mijn boots, was namelijk zowat het laatste paar van belgie (heb er in totaal 260km voor moeten rijden en zowat alle winkels van belgie afbellen de dag voor ik op vakantie vertrok :D)
deze boots: http://www.planet-sports.de/images/products/large/l_burton_moto_2007_whiteblack.jpg

voor de rest niks eigenlijk momenteel, hoewel ik net begonnen ben (vorig weekend) aan een collectie barmatjes :p heb er al eentje van timmermans, van lindemans, van duvel, van jupiler en een barhandoek van delirium

op kot ligt dan nog mijn doopakte van mn studentenvereniging, mijn lint van de vereniging, mijne codex

en last but not least een pukkelpop programma waarop de helft van de handtekeningen van de fixkes staan, mn vriendin heeft ook een programma met de andere helft van die handtekeningen alsook het drumstokje van sjakie :D (ja't is cliché ma wij vrijen sinds " 'k vraagetaan",:p )

Defees

Legacy Member
Gitaar
mijn 300 terrabyte illegale content ! moehhahaha

nee serieus, mijn 3 gigabyte illegale content ja :p

Karre

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
het verbaast me dat er nog niemand afgekomen is met "mijn wow account", of "mijn 9lives username" :baard:

Haha, ik lig kapot van het lachen :ironic:

Tjah wat ik zou redden? Mijn knuffelbeer die ik al van men 1 jaar heb, ook al ligt die daar nu ergens hier ik zou het verdomd spijtig vinden om zo maar even die te verliezen waar ik vroeger constant mee rondliep. Voor de rest, tjah verzekering zeker :p. En uw HDD kunde normaal gezien nog recoveren dus dat is ook opgelost qua gegevens en al die zever :p.

Spineless

Legacy Member
knuffel die ik van mijn ma gekregen heb toen ik een jaar of 5 was :) quasi elke dag mee geslapen, da ding heeft scheuren langs alle kanten en ik krijg da niet over mijn hart om weg te doen. :)

KO

Legacy Member
Materieel ?
Mijn kat :p


Pc waarschijnlijk... omdat het zowat alles kan (TV, games, muziek, radio, etc etc etc)

Dirty_Col

Legacy Member
Mijn externe HD omdat ik anders veel te veel opnieuw moet downloaden, mijn cd's en, zoals elke respectabele geslachtsgenoot, mijn penis.

3lb4rt0

Legacy Member
-Festivalbandjes(11 aan de arm, andere in een doos)
-gitaar en gerief
-pc en ipod
-cd collectie met enkele limited editions
-Mijn knuffelbeer die nog altijd op mijn bed ligt
-Mijn skateboard
-Mijn lego en knex

Dozzeh

Legacy Member
Ik denk niet dat er iets is dat ik echt niet zou kunnen missen..
maar als men huis zou afbranden zou ik voor men GSM/autosleutel & hdd's gaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan