Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xoliul zei:Mijn moto. Niet specifiek die die ik nu heb, zou zelfs graag een andere hebben, maar de periodes dat ik wegens werkzaamheden ofzo zonder moto zit zijn altijd moeilijk.
Al de rest is zelfs niet zo belangerijk nu ik erover nadenk.
virtualdude zei:indien m'n huis afbrand laat ik alles afbranden.
Inhoud is aan hogere waarde verzekert.

)
)