Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoliul

Legacy Member
Mijn moto. Niet specifiek die die ik nu heb, zou zelfs graag een andere hebben, maar de periodes dat ik wegens werkzaamheden ofzo zonder moto zit zijn altijd moeilijk.
Al de rest is zelfs niet zo belangerijk nu ik erover nadenk.

dennisgodderie

Legacy Member
- gouden ketting die ik gekregen heb voor mijn geboorte van mijn nonno en nonna (bomma en bompa)
- macbook pro (alhoewel... twijfelgeval vermits mijn werk erop staat)

Voor de rest... alles kan je toch opnieuw krijgen :)

dennisgodderie

Legacy Member
Xoliul zei:
Mijn moto. Niet specifiek die die ik nu heb, zou zelfs graag een andere hebben, maar de periodes dat ik wegens werkzaamheden ofzo zonder moto zit zijn altijd moeilijk.
Al de rest is zelfs niet zo belangerijk nu ik erover nadenk.

Dat was ik vergeten... moto! I love my bloody mary!

blackman

Legacy Member
-skateboard
-vrienden(alhoewel het geen materieel bezit is)
-mijn knuffel die ik al heb vanaf mijn geboorte
-ipod+muziekcollectie
-skateschoenen
-bepaalde tekeningen+teksten die ikzelf heb geschreven.

virtualdude

Legacy Member
indien m'n huis afbrand laat ik alles afbranden.
Inhoud is aan hogere waarde verzekert.

SMa

Legacy Member
virtualdude zei:
indien m'n huis afbrand laat ik alles afbranden.
Inhoud is aan hogere waarde verzekert.
:lol:

ik zou dan enkel men harde schijven redden, data is niet verzekerd
al de rest is vernieuwbaar

Spectre

Legacy Member
Laptop
DVD collectie for sure
SNES collectie
crap voor school (boeken and such)
Creative Zen
T2 poster

sneax

Legacy Member
nu denk ik aan iets, ik had een harde schijf van 500gig waar 400gig aan belangrijke data opstond (porn, games, muziek, films ...) dit was een collectie opgebouwt na vele jaren - met een limiet van 10gig zou het 40 maanden = bijna 4 jaar duren om alles terug te krijgen

een paar dagen geleden installeerde ik een nieuw os op een vreemde pc en die harde schijf stak nog in (usb), die schijf stond in het lijstje van partities, ik dacht dat het een vaste schijf was in de pc en ik heb ze per ongeluk geformateert

alles weg!

en eigenlijk vind ik het zo erg ni, en dit is nu het enige wat enige emo-waarde had eigenlijk, al de rest is vervangbaar - dus ik ben gewoon ne mens met een hart van steen zeker :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
mmmm
- pc vooral, en dan vooral alle dinge die derop staan.
- knuffel waark mee slaap
- foto's (meesta staan op pc, dus)
- dvds (en dan vooral die van the notebook en 21grams :D)
- mijn jeans (de enige ooit in mijn maat :love: )
- diamante ring en ring van swarovski. vooral door de waarde dan.

ni veel eigenlijk, ik ben nogal 'careface'-ig ingesteld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan