Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
in volgorde :

-microgolfoven ( microgolfoven > all :love:)
-PC
-DVD's
-games

ComputerVISTA

Legacy Member
- Filatelistische verzameling
- Mijn hifi setje

Voor de rest kank nie direkt iets bedenken.

Bart Religion

Legacy Member
M'n vinylplaten mssn ja.

Katten reken ik niet onder "bezit"

Gavin

Legacy Member
DVD's en de beamer uiteraard!
En mijn bril, anders zou ik naar een waas staren.

Kid_C

Legacy Member
Is relatief natuurlijk, kostbaarste bezit zijn de mensen die me nauw aan het hart liggen. Als we het over materieel hebben dan mijn HD's, enkel foto's (zo'n 30gig) en mp3's.

Xylo

Legacy Member
Mijn verzameling oude munten (waaronder een hoop duitse WOII geld en een hoop Soviet geld voor en tijdens de 2de WO. + eigenlijk alle andere munten)

Een miniatuur bokshandschoen dat ik ooit van mijn Oom kreeg toen ik 3 was.

Mijn FF8 verzameling (Eur en Amerikaanse versie op PS1, pocketstation voor Chocobo World uit Japan, 2 limited editions waarvan 1 sealed, gewone boxed PC versie en de Aziatische verpakking en een hoop Triple Triad kaarten)

Mijn toetsenbord (7 jaar oud stuk vuil, maar mijn hand is er zo gewend aan... :p)

128MB

Legacy Member
Mijn bed :p zonder kan'k nie slapen ^^

En anders men pc met 27" tv :p

Crashtestdummy

Legacy Member
twas wel maar om te lachen eh :unsure:

mijn kostbaarste bezit zou mijn drum en pc zijn

Lemon

Legacy Member
- Het laatste SMSje van mijn zus voordat ze zelfmoord heeft gepleegd. Dus maw mijn gsm toestel.

Dat is zowat het enigste waarvoor ik terug in een brandend huis zou springen.

Firestyler

Legacy Member
- mn platen (+ setup)
- mijn paspoort en andere documenten voor in het buitenland + mn GSM (zou nie graag in aanraking komen met het gerecht in bvb Qatar)

kil911ler

Legacy Member
Al mn games en DVD's I guess, hecht ik persoonlijk veel waarde aan en kzou zot worden moch het plotseling verdwijnen.

Chickenlal

Legacy Member
Lemon zei:
- Het laatste SMSje van mijn zus voordat ze zelfmoord heeft gepleegd. Dus maw mijn gsm toestel.

Dat is zowat het enigste waarvoor ik terug in een brandend huis zou springen.

Waw das best sick.

moXob

Legacy Member
Aan iedereen met zeldzame verzamelobjecten, ... euhm. Waar wonen jullie, enige vorm van beveiliging ?

Stancke

Legacy Member
Lemon zei:
- Het laatste SMSje van mijn zus voordat ze zelfmoord heeft gepleegd. Dus maw mijn gsm toestel.

Dat is zowat het enigste waarvoor ik terug in een brandend huis zou springen.

:bow:

nigel555

Legacy Member
enkel en enkel alleen moest mijn huis afbranden zou ik denken aan matrialistische dingen.
Alle foto's die album zitten.
Mijn harde schijf(omdat er ook daar redelijk wat foto's opstaan).
En mijn cd's.
thats it.

CtrlAshDel

Legacy Member
1. een blauw dekentje waar ik al 21 jaar mee slaap (lach maar!) zit al een huge gat in jammer genoeg :sad:
2. mijn 12000 mp3s als ik da kwijt ben kom 'k zot :( want zitten echt wel mp3s bij da ge nergens vindt.
3. mijn nikon d80
4. mijn pc waar ik 2 jaar geleden 2000€ voor betaald heb en nog een tijdje ga mee moeten doen
5. men 5jaar oude kat! veel te zalig beest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan