Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Juist, mijn gsm. Maar kom, die steekt toch constant in mijn zak.

EternalSilence

Legacy Member
niets is mij kostbaars.
buiten dan miss mijn ouders, maar anders niets

cliché of geen cliché

Chickenlal

Legacy Member
Pff ik heb ook niets kostbaars. Mijn gsm, omdat het veel geld kost en men auto idem.

Maar voor de rest heb ik niets waar ik mijn leven voor riskeren in een brand ofzo... Mss mijn katten.

mekna5

Legacy Member
ik denk min ds denk ik min x box maar das nogal ne lompe bak

Licargon

Legacy Member
Kheb eigenlijk zo nix "kostbaars" hier liggen, mss menne Nintendo 64, ben echt gehecht aan da ding, hoe lang hebbek die wel nie, door die console ben ik op men 6de engels beginnen leren \o/ TE veel goeie momenten mee gehad.

Doggiedog

Legacy Member
als ge het dingen kunt noemen: onze huisdieren (behalve mijn broer en ouders zouden die tooch het eerste zijn waaraan ik zou denken wanneer ons huis zou afbranden).

En puur materieel: bwah kweetni, mss de dingen die op mijn prikbord hier hangen op mijn kot (oude foto's van ik, mn broer en mijn ma, ik en mn neef en onze kat + kat van mn neef, kaartjes, berenzak van Vitabis die ik vroeger overal mee naartoe sleurde, tekeningskes van mn kleine neven, ...). Of wacht, mijn fototoestel en foto-albums met oude foto's in zijn eigenlijk ook wel belangrijk.

Enfin, t komt er toch op neer dat het puur materialistisch ding waarvoor ik mijn leven zou opofferen nog niet bestaat. Wat ik wel voor onze huisdieren of voor mijn familie zou kunnen doen.

Razzia

Legacy Member
Ik hou het bij materiële zaken. Dat is dan mijn bajonet die van mijn overgrootvader is uit WOI, hecht ik enorm veel waarde aan.

Raukaris

Legacy Member
-Mijn Wheel of Time boeken
-Mijn strips die mijn vader verzamelde en waarvan ik de collectie heb voortgezet samen met hem.
en heel mss mijn laptop

Oct

Legacy Member
Hmm, mijn laptop mss omdat ik die toch alle dagen nodig heb.

Voor de rest... niet echt veel waar ik belang aan hecht. Paar souvenirs vanop reis ofzo, maar de rest mag wel afbranden. :)

VinceFeet

Legacy Member
- Mijn gsm. Niet omdat ik iemand ben die niet zonder kan (integendeel zelfs) maar wel omdat er berichtjes in opgeslagen zijn van mijn ex-vriendin. Ook al is die relatie ondertussen al 2 jaar passé, ik krijg het niet over m'n hart om die berichtjes te verwijderen.
- Mijn DJ-materiaal, dat ligt me toch ook nauw aan het hart.
- Mijn cd/dvd/platen collectie.

woutah1989

Legacy Member
mijn gsm
&
mijn laptop (vooral voor de vele films en mp3's die erop staan) alles opnieuw downloaden zou zeker 5 jaar duren ofzo

Homer`

Legacy Member
Mmmh, interessante topic ;).

- Tekengerief/tekeningen
- Getekende drumstokken van Daniel adair (drummer Nickelback) en ni van dieje fake brole !! da s big money waard en hell veel gebeurtenissen mee gehad
- Drum
- Piano
- Gitaren (bass, electrisch, akoustisch, semi-akoustisch x2, midi) een deel van mn papa
- Paar zwaarden uit de Middeleeuwen
- Mn opgezette ex
- PC
- GSM
- paar foto's

^^pathfinder^^

Legacy Member
Homer` zei:
- Getekende drumstokken van Daniel adair (drummer Nickelback) en ni van dieje fake brole !! da s big money waard en hell veel gebeurtenissen mee gehad

Van toen in Portugal zeker, stenen enzo...

Stancke

Legacy Member
russian zei:
Ik heb geen kostbaar bezit.

²nd, kzou eigenlijk alles kunnen missen eerlijk gezegd. Mja, misschien op dat moment niet ofzo maar ik denk datk algemeen gezien, niets kostbaars heb.

Marly

Legacy Member
verschillende dingen :

- Een knuffelbeerke die ik sinds mijn geboorte heb en die al heel wat heeft meegemaakt.

- Foto's

- Mijn anime & manga collectie, k'zou nooit meer in staat zijn om dat allemaal opnieuw te downloaden/kopen

- Mijne gesigneerde t-shirt van Celine Dion, sue me, I'm a big fan :)

- Mijn 60 - 70 - 80's cd collectie (ong 200cd's) (heb ik jaren ingestoken omdat bijeen te krijgen.

Dat is het belangrijkste voor mij kwa sentimentele waarde.

nTFs

Legacy Member
Niks materieels.
M'n kostbaarste bezit is m'n goede gezondheid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan