Archief - je kostbaarste bezit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
rare thread titel mss,
ma ik vroeg me af wat, buiten je bankrekening :p, je kostbaarste bezit is. (materieel dan !)
hoeft niet per sé het duurste te zijn da je hebt (auto of tv), maar iets waar er veel sentimentele waarde van is.

hmm van mij , ff denken...
-foto's van mijn exlief waar ik 2 jaar mee samen ben geweest,
-cd van waking the fallen van a7x (die ik 2 keer heb, 1 keer om natoe te luisteren die haast overal mee naartoe gaat, een ander exemplaar die nog gloednieuw is en altijd in zn verpakking zal blijven allicht ^^ weird , i know :$ )
-handtekening sergio conçeicao :bow:
-poster van the terminator, gesigned door james cameron.
-mijn kat (alhowel, dat is een levend wezen, dus eig. mag die hier nie bij gepost worden)

Suphafly

Legacy Member
ne sampel new era van nixon da mij te groot is maar die niet in belgie te verkrijge n was.
en mss mijn full wite nike dunks ofzo
en wa kleren ofzo maar niet echt iets speciaals

voor derest hebbek wel zo een doos mee wa tickets van concerten en bandjes en jetons maar das eerder rommel en gewoon leuk om nog ies terug tezien na zoveel tijd

Arifiene

Legacy Member
-mijn katten
-men kleerkast (gevuld :p)
-een paar boeken
-een donald duck knuffeltje

Bose

Legacy Member
MTB
DVD's
boeken
games
PC
Tv
...

hoezo materialistisch ingesteld?

Suphafly

Legacy Member
Bose zei:
MTB
DVD's
boeken
games
PC
Tv
...

hoezo materialistisch ingesteld?

hij bedoeld eerder wat je zou direc tzou redden moest je huis afbranden
die dingein zou ik ook allemaal redden maar stel dat je maar 1 ding kan nemen ofzo
eigenlijk zou ik mijn platenbak mss redden :p & mijn horloge :p alsk da al ni aanheb

S.conceiçao7

Legacy Member
nielseke zei:
Letterlijke interpretatie: Mijn geld

Ha-ha :unsure:

jongens.... :ironic: kheb het wel over dingen met sentimentele & emotionele waarde hé.
anders word deze topic wel heel saai :(

Starrk

Legacy Member
-Mijn collectie manga's en boeken
-Mijn iPod en externe HD muziek
-Edraket

S.conceiçao7

Legacy Member
het verbaast me dat er nog niemand afgekomen is met "mijn wow account", of "mijn 9lives username" :baard:

ng

Legacy Member
Bwou der is zoveel.

-collectie cd's
-foto's van mijn vriendin
-sepultura poster (een vrij uniek exemplaar)
-laptop en pc en bijhorende software in alle vormen

Bose

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
het verbaast me dat er nog niemand afgekomen is met "mijn wow account", of "mijn 9lives username" :baard:

zo'n dingen zijn zelfs zielig om te zeggen op een gameforum :p

Dakantochnie

Legacy Member
Een paar jaren '60 hifi boxen. Kan gek klinken, maar ik ben verslaafd aan de klank van die dingen.

Equino

Legacy Member
- Platencollectie => zitten een paar pareltjes in dieje niet zo snel meer terug zou vinden.
- DJgerief
- al m'n technologischen brol zoals ipod, laptop en pc. Alhoewel als m'n huis afgebrand is, kan ik gewoon beteren brol kopen met de verzekering.
- Kuifje strips + foto's van m'n kindertijd want toen waren m'n ouders nog tesamen. Kan ik nog naar terugkijken als ik heimwee heb :unsure:

/emo off

ZackWhite

Legacy Member
ni echt iets materieel...

miss fotos van familie en vriende ma da zu ik wel kunne misse peis ik zolang ze ma echt aanwezig zijn in men leven is het goed :) )

Jaws

Legacy Member
Platen en djspullen.
PC en games zou ik ook moeilijk kunnen missen tbh.
En het huis waar ik in woon natuurlijk (ook al is da ni echt van mij, maar van mijn ouders).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan