Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spray-bunny

Legacy Member
Mijn ergernis: Kater hebben en wakker worden omdat m'n ma olijke hits zoals 'hips don't lie' en 'It's raining man' meebrult.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Mijn examen dat daarstraks niet zo vlot is verlopen :(

Ik had er nochtans wel hard genoeg voor geleerd.

a143290

Legacy Member
Komt er eens een 7e dan naar de kendo training, ligt ge ziek in bed -_-'''

?therapy?

Legacy Member
Teveel werk :sad:
Moet nog een boek lezen voor school.
GIP website moet af zijn zodanig dat we nu kunnen beginnen aan de inhoud.
Moet nog een kaartspel programmeren.
En dan nog eens het normale schoolwerk :s

Stancke

Legacy Member
?therapy? zei:
Teveel werk :sad:
Moet nog een boek lezen voor school.
GIP website moet af zijn zodanig dat we nu kunnen beginnen aan de inhoud.
Moet nog een kaartspel programmeren.
En dan nog eens het normale schoolwerk :s

Hier vakantie:love:

Huasheng

Legacy Member
GenesisX zei:
Dju, 'k heb duidelijk iets goeds gemist. Wat heeft hij hier zitten zeggen? :p

On topic: Gisterenavond rond 23:20 was de stroom hier uitgevallen. In de hele straat eigenlijk. Mja, m'n zus en ik konden zich dan met niks meer bezighouden, dus zijn we maar gaan slapen :p
Ik had d'n hele avond al last van behoorlijk ambetante hoofdpijn. Vanmorgen toen ik opstond, was de hoofdpijn nog steeds niet helemaal weg. Ik heb nochtans een mooi aantal uurtjes geslapen :sad:

EternalSilence

Legacy Member
vergaderen ... :sop:

en de hoofdleden willen maar geen beslissingen nemen over bepaalde dingen, hoewel dit broodnodig is.

Bontus

Legacy Member
Alles dat tegenzit in Football Manager

Halfweg seizoen maar 2 matchen verloren en toch maar 5de staan.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
ik krijg als ik iets opzoek via google steeds de melding:

Waarschuwing - Deze site kan schade toebrengen aan uw pc

Suggestie:
Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar Wikipedia, de vrije encyclopedie. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.

Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.

Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Webmasterhulpprogramma's van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door (googlelogo)


Heb ik een virus op mijn pc zitten ofzo?

crazyman2

Legacy Member
Nuytuh zei:
ik krijg als ik iets opzoek via google steeds de melding:

Waarschuwing - Deze site kan schade toebrengen aan uw pc

Suggestie:
Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar Wikipedia, de vrije encyclopedie. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.

Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.

Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Webmasterhulpprogramma's van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door (googlelogo)


Heb ik een virus op mijn pc zitten ofzo?

Nope, ligt niet aan je PC, heb hetzelfde probleem...

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Weet iemand hoe je dat wegkrijgt? hoogst irritant. ik maak zelf wel uit of ik een pagina veilig vind.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan