Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

horsepenisBR

Legacy Member
rammsein zei:
gistere stuk tand afgebeten en vandaag de vulling eruit :( .Groot gat tot gevolg :(

ik heb gisterennacht gedroomd da ik een paar van mijn eigen tanden uitgebeten had :s
was enorm freaky, ik d8 gewoon dat ik wakker was toen da gebeurde, ma dan zei ik tegen mezelf, komaan da kan hier gewoon geen waar zijn :D en dan werd ik wakker
heb nog al mijn tanden ^^

_DKsissor_

Legacy Member
horsepenisBR zei:
ik heb gisterennacht gedroomd da ik een paar van mijn eigen tanden uitgebeten had :s
was enorm freaky, ik d8 gewoon dat ik wakker was toen da gebeurde, ma dan zei ik tegen mezelf, komaan da kan hier gewoon geen waar zijn :D en dan werd ik wakker
heb nog al mijn tanden ^^

lucky f00l

AssassiN

Legacy Member
Bah, juist uitgeweest en doorgehad dak teveel van een pussy ben om op een meiske af te stappen...

Spectre

Legacy Member
ge hebt altijd van die mieten die nie naar een meiske durven gaan en daarna altijd staan te blijten dat ze geen lief hebben. That's just how it works

kil911ler

Legacy Member
-MtG- zei:
Bah, juist uitgeweest en doorgehad dak teveel van een pussy ben om op een meiske af te stappen...

*schouderklop*

Tzijn er nog ze... tzijn er.. nog...

Vordesh

Legacy Member
horsepenisBR zei:
ik heb gisterennacht gedroomd da ik een paar van mijn eigen tanden uitgebeten had :s
was enorm freaky, ik d8 gewoon dat ik wakker was toen da gebeurde, ma dan zei ik tegen mezelf, komaan da kan hier gewoon geen waar zijn :D en dan werd ik wakker
heb nog al mijn tanden ^^

Ook al voorhad, is echt wel raar en idd levensecht precies :p

Karre

Legacy Member
Mijn hond die aan zijn laatste dagen bezig is en wellicht zal ingeslapen worden :(. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zal zijn zonder hem aangezien ik die gewoon al van mijn 3 jaar heb. Ach ja, het moest er ooit eens van komen zeker.

Matt.

Legacy Member
M'n pa die zit te zagen en beweert dat een laptop niet gemaakt is om mee rond te lopen als ie aan staat. :wtf:

boogje

Legacy Member
Careless zei:
Mijn hond die aan zijn laatste dagen bezig is en wellicht zal ingeslapen worden :(. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het zal zijn zonder hem aangezien ik die gewoon al van mijn 3 jaar heb. Ach ja, het moest er ooit eens van komen zeker.

Twee maanden geleden is mijn hond ook gestorven. Ik had hem vanaf mijn twee jaar, dus ik kende ook niets anders dan een hond die je staat op te wachten wanneer je thuis komt. De eerste week is dat misschien wat raar, maar geloof het of niet: ik kan me nog amper de periode voorstellen toen mijn hond nog leefde en ben na 2 maanden het leven zonder mijn hondje al gewoon. Al die gewoontes die je vroeger had zoals gaan wandelen, eten klaarmaken, haar op het bed zetten, haar in de tuin laten, er eens mee "ravotten" etc. zal uiteindelijk ook bij jou wel vervagen en slechts een vage herinnering zal overblijven.

Spectre

Legacy Member
Bij ons is er altijd meteen een nieuwe hond in huis geweest dus veel tijd om verdrietig te zijn had je niet. Klinkt cru maar het is wel een feit.

Matt.

Legacy Member
stupid_noob zei:
dat is em ook niet

Ja lol. Moet ik telkens mn laptop afsluiten als ik van de ene kamer naar de andere verhuis ofzo?

Meer dan de helft van de mensen loopt af en toe zo eens rond ze, trust me.

'k Was iets aan 't kopiëren naar de server en anders mocht ik weer een uur langer wachten. En nee, ik kon niet blijven zitten want batterij was bijna leeg en er was geen stopcontact in de buurt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan