Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
Shit, mijn eerste punt is binnen, 6/10. Ik dacht da da wel een 7 ging zijn :( (wat eigelijk ni realistisch was want me wa dak heb ingevuld konnek max 7.5-8 halen, en kwist dak ergens nog een foutje had bij hetgeen ik wel heb ingevuld). Meh. Kga het wel herkansen peisek. Alsek ni te veel andere herexamens heb. Moet volgende keer wel beter kunnen alsek wa meer leer, dit was ook enkel van nooit lessen te volgen, de dag ervoor om 13h op te staan en te beginnen :p Maar kheb nu een nieuw doel gevonden, dus daar kank naar werken :cool:

BleKKie

Legacy Member
euh ge zijt er door en toch gaat ge herexamen maken ervan? komt da tegen :p

FroFro

Legacy Member
Myeah, mijn vorig jaar was ni super, wel alles erdoor maar 6.7 gemiddeld, kwil dit jaar tusse de 7.5-8 gemiddeld halen. Eerstejaarsvakken worden gelocked, het goeie aan dit vak is dak da evegoed volgend jaar in een rustige periode nog es kan herdoen.

FroFro

Legacy Member
Euhr, neen, ik wil in Amerika studeren en alsek daar enkel me 6'en afkom ga da ni meteen lukken vreesek. Alsek zie dak progress heb gemaakt (da eerste jaar kunde nog wel weglullen da ge moest aanpassen etc) edde al meer kans.

En bij degelijke bedrijven (zeker in mijn vakgebied) vragen ze weldegelijk naar AL u punten van u unieftijd.

Davy C.

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
nog een ergerniske erbij 3 uur geslape :(

welcome to my world, de voorbije 5 dagen max 11u geslapen. Stel u maar voor da ge om 23u in u bed kruipt, elk uur ziet passeren op u wekker tot 3u, in slaap vallen, om 4u opnieuw wakker worden, wakker liggen tot 4u30 en dan slapen tot 6 u :s

tuesadorable

Legacy Member
Energised zei:
jessica simpson :o

was ooit zo'n mega heet wijfke!

En nu niet meer omdat ze die kilo's bij is? Ik weet niet, ik vind - als vrouw - haar gezicht vrij mooi en als ze zich zo goed kan kleden als ik, vind ik haar gewicht ook nog wel oke. Die broek was er gewoon over.

Mijn ergernis: een exklasgenote die 'x is verlieft' schrijft. omg.
En ook, ik kwam aan in Mechelen met een trein die twee minuten vertraging had en de tweede trein vertrok één minuut op voorhand. Voor mijn neus dus. Eén uur en één minuut gewacht.

FroFro

Legacy Member
pagina 22 verwijst naar 21 heir O,o
en nu lijkt da ik de eerste post op pagina 22 heb :x strange

BleKKie

Legacy Member
tuesadorable zei:
En nu niet meer omdat ze die kilo's bij is? Ik weet niet, ik vind - als vrouw - haar gezicht vrij mooi en als ze zich zo goed kan kleden als ik, vind ik haar gewicht ook nog wel oke. Die broek was er gewoon over.

Mijn ergernis: een exklasgenote die 'x is verlieft' schrijft. omg.
En ook, ik kwam aan in Mechelen met een trein die twee minuten vertraging had en de tweede trein vertrok één minuut op voorhand. Voor mijn neus dus. Eén uur en één minuut gewacht.

kdenk toch niet dat dien trein zomaar 1 min vroeger mag vertrekken hoor, maar dan nog zou ge verwachten dat hij wacht zodat andere mensen de aansluiting kunnen maken :p

tuesadorable

Legacy Member
Die trein doet dat echt amper, tenzij ik het ga vragen in de trein naar Mechelen of ze willen bellen voor een aansluiting én dat ze bij mij blijven staan zodat ik ze zie bellen. Vaak wordt er dan meegedeeld dat een aansluiting niet kan verzekerd worden. Ok als ik vijf minuten te laat ben, maar twee... De trein vertrok wel degelijk vroeger hoor. :/

ironhorn

Legacy Member
slechte mondelinge examens :(

4 (5) vakken op 1 dag, waarbij het er erg van af hangt welke vragen ge trekt :( Opsommingen, definities en andere zooi, bah, kan dat niet. Vraag mij inzicht en verbanden en dan kan ik het beter uitleggen :(

lttuvix

Legacy Member
Ironhorn zei:
slechte mondelinge examens :(

4 (5) vakken op 1 dag, waarbij het er erg van af hangt welke vragen ge trekt :( Opsommingen, definities en andere zooi, bah, kan dat niet. Vraag mij inzicht en verbanden en dan kan ik het beter uitleggen :(

Ja dat is het probleem met mondeling, als je een slechte vraag trekt is het een serieuse Pita

Dennoman

Legacy Member
Waarschijnlijk kutste examen uit heel mijn uniefcarrière tot nu toe gedaan.

Oh well... :(

Exorikos

Legacy Member
Het belangrijkste examen van dit semester op de allerlaatste zaterdag zetten ! Fuckers !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan