Lord Seth
Legacy Member
Je zin is niet in orde.nielseke zei:Ik praat geen AN zodat mijn school me hieromtrent belachelijke opdracht geeft.
Het zelfs niet proberen om AN te praten, getuigt van geen respect of wil om iets te bereiken in je leven. Ik vind het een beetje zielig als je geen AN kunt praten, of als je alleen maar dialect kunt praten.



