Lord Seth
Legacy Member
^^ vind ik ook zo irritant, ik zou je later wel eens een mooie brief willen zien schrijven naar je toekomstige baas.Careless zei:Daarom doe je dan ook geheel geen moeite op een forum? Komaan jong, jij verdient een ban puur omdat jij zo typt.
Ontopic: Ik spreek AN, buiten dingen zoals gij (?) en nog wat andere voorbeelden zodat het vloeiender is, anders lijkt het wat te geforceerd. Eigenlijk spreek ik dus spreektaal. Je weet wel, zo tussen dialect en AN.


Het echt Hals (of Lembeeks, waar ik toch een aanzienlijk deel van m'n jeugd heb doorgebracht) spreek ik niet. Ik versta het wel net als de meeste dialecten, zolang het niet afgerammeld wordt als ne fransman op speed
.
.