Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dunno zei:...omdat de intellectuele distantie tussen mij en de rest van Vlaanderen te groot is?
Ik vind dialect maar dwaas, liever een wat verzorgt taaltje. Moest ik een vriendin hebben die zo mottig sprakNiet echt stijlvol.
)
't Klinkt gewoon zo geforceerd om tegen je maten AN te spreken... En dialect is minder lastig om te praten...
Maar als 't moet kan ik wel tamelijk deftig AN spreken, voor een west-vlaming te zijn... 


dunno zei:...omdat de intellectuele distantie tussen mij en de rest van Vlaanderen te groot is?
Ik vind dialect maar dwaas, liever een wat verzorgt taaltje. Moest ik een vriendin hebben die zo mottig sprakNiet echt stijlvol.

Gent =/= ANrechtervoet zei:ik heb in gent gewoond tot mn 12de en tot nu toe woon ik aan de kust. nu hebbek zon soort mutatie tussen an en west vlaams

?) uit O-Vlaanderen.

|) ][ |V| ][;9344251 zei:O nee, een vriendin die geen AN praat, wat een stijlloze boerin!

Hmgrwngd zei:Geef mij dan maar boerinnetje![]()

(en ik schijn ook een probleem met de sj klank te hebben in bv emotioneel
tjah\o/)
dunno zei:Ik vind dialect maar dwaas, liever een wat verzorgt taaltje. Moest ik een vriendin hebben die zo mottig sprakNiet echt stijlvol.

protnie zei:Eerst en vooral wil ik zeggen dat dit GEEN huiswerk is maar gewoon om suggesties te krijgen.
In mijn school willen ze iets doen aan het niet-AN praten in klas dus vragen ze aan iedere klas om deze zin aan te vullen: Ik praat geen AN omdat...
Ferm geript van http://www.watisuwexcuus.be/ maarja goed...
Het is een West-Vlaamse school, 1ste tot 4de middelbaar.
Dus wie iets weet, shoot![]()
Dude87 zei:gij ga gepest worden
ik spreek gin AN omdak da zo geleerd ei van min familie en maatn
en ik school veegdegek geweunweg minne zak aan de nederlandske lesse en alsek moeste lezen was da zelfs int dialect wormee dak gjil de klasse under liet vortsmijtn![]()
Werkt hier nochtans? Maar dat doet er eignelijk niet toe ^^gizmo666 zei:ik denk dat dat een verkeerde link is? ik vind da ni