virtualdude
Legacy Member
1/3 van je nettoloon is eigenlijk bijna niet te doen.
Der zijn er die met moeite wat RSZ afstaan per maand en een hoog nettoloon hebben maar wanneer ze hun jaarbelastingen moeten betalen het verschil moeten bijleggen.
Die persoon zou dan meer kunnen lenen maar heeft uiteindelijk evenveel als den andere die per maand meer RSZ afstaat en minder jaarbelasting moet betalen
Der zijn er die met moeite wat RSZ afstaan per maand en een hoog nettoloon hebben maar wanneer ze hun jaarbelastingen moeten betalen het verschil moeten bijleggen.
Die persoon zou dan meer kunnen lenen maar heeft uiteindelijk evenveel als den andere die per maand meer RSZ afstaat en minder jaarbelasting moet betalen



lenen doet ge ni omdat ge het geld hebt e