Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DGEN zei:imo zou ik nooit aan lenen beginnen..en moest ik toch gaan lenen, niet voor een gigantisch bedrag (je betaalt sowieso meer terug dan je geleend hebt)
DGEN zei:imo zou ik nooit aan lenen beginnen..en moest ik toch gaan lenen, niet voor een gigantisch bedrag (je betaalt sowieso meer terug dan je geleend hebt)
zarathustra zei:wat ga je dan wel doen?
meerdere opties
d) leechen van ouders
TheCrow7 zei:Ga voor een te renoveren rijhuisje. Een kleine investering, plus al de renovatie bonussen die je krijgt van de staat en je kan het achteraf verkopen/verhuren indien je iets groter wil.
Een stuk grond kopen en daar een open bebouwing op neerpoten is voor velen onder ons echt niet meer te doen. Tenzij je daar tot je 60ste wil voor gaan zwoegen.
SweetEmmaRose zei:ik besef nu pas hoe zalig mijn ouders zijn.
wij hebben nu meerdere huizen en gronden voor later.
bedankt threadstarter, veel succes![]()

SweetEmmaRose zei:ik besef nu pas hoe zalig mijn ouders zijn.
wij hebben nu meerdere huizen en gronden voor later.
bedankt threadstarter, veel succes![]()

den Acid Burn zei:mja banken zijn geen liefdadigheidsinstellingen he![]()
Exxos zei:Dat zijn niet alleen zalige ouders. Dat zijn mensen die vooruitkijken![]()

) de bank laten staan.den Acid Burn zei:je moet toch ooit eens iets kopen?
of ga je heel je leven blijven huren?
als ge pakweg voor 500€ per maand iets huurt en ge spaart 1000 per maand.
das 12.000 op een jaar.
das 240.000 op 20 jaar.
dan zou ge in principe al iets kunnen kopen zonder te lenen of toch weinig te lenen.
maarja wat kosten de huizen tegen dan weer?
geen gemakkelijke beslissing.
tenzij ge rijke ouders hebt.
ik hoop dat donderdag de 26e beslist wordt dat die pipo's uit dat appartement moeten zodat we daar nog veel jaren kunnen wonen en veel sparen
C-dude zei:Intrest
edit: sloeg op Stimpy
Stimpy zei:jaja intrest, maar toch geen 50% :|
Exxos zei:Oftewel: voor wat hoort wat
Als jij uw geld bij hen zet, verwacht je ook intrest terug hé Stimpy...