Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheCrow7 zei:Begin zelf een bank of zoiets als Mevr. Daelemans (of hoe heet(te) ze ook alweer ?).

twoen zei:lenen bij mevr. Leemans is lenen bij een vriendin.![]()

SweetEmmaRose zei:Jeej ik heb slimme ouders
Mja als ge geld ebt moet ge er iets mee doen e, huizen kopen is imo beter als da op(in?) de bank laten staan.
Of slimme. Gewoon massaal bouwgronden opkopen en achteraf verderverkopen met enorme winsten. Nog ni zo lang geleden had je al een stuk grond voor 1milj frank. Nu mag je 4 keer zoveel betalen.zarathustra zei:hehe, vooral rijke ouders ^^
.FroFro zei:Waarom is iedereen hier zo van "300.000 euro lenen is zot!" ?K, intereste zulle wel veel zijn, maar een huis van 300.000 uit uwe zak betale is nog wa zotter, ni?
![]()
lenen doet ge ni omdat ge het geld hebt e 
Als ge het lef hebt, ga naar polen en koopt wat gronden op, en wacht 20 jaar.
en aan kosten zoals een nieuwe keuken enz... . Later kopen we dan een groter huis en verhuren / Verkopen we dit. één goeie raad, overleen je niet want je moet ook nog kunnen genieten van het leven hé. We hebben zeker niet ons droomhuis nu maar dit is voor niemand meer mogelijk buiten als je steun krijgt van je ouders / andere. EverlastingHate zei:Of slimme. Gewoon massaal bouwgronden opkopen en achteraf verderverkopen met enorme winsten. Nog ni zo lang geleden had je al een stuk grond voor 1milj frank. Nu mag je 4 keer zoveel betalen.
Den Freddie zei:ja, maar kijkt eens oeveel intrest gij krijg?
Vergelijkt da procentje dan eens met het procent intrest dat gij moet betalen bij ne lening of iets dergelijks...
Vreed fair
ByT3 Me zei:300000 euro lenen?
succes met het vinden van een bank die u dat gaat lenen.
ge hebt mss zelf een spaarrekening met 100000euro op?
't kan best zijn dat ge samen met uw vriendin 2500 per maand hebt en ge daarvan de helft (1250) kunt gebruiken per maand om uw lening af te betalen.
maar dan gaat ge met geluk imo nog maar 200000 op 25 jaar kunnen lenen.
En dan nog, de helft van u 2 inkomens gebruiken voor u lening af te betalen is ook imo niet slim.
Ja ok; nu hebt ge beide goed betaalt werk, maar weet nooit wat morgen brengt, 1 van u zonder werk valt, of ineens een paar jaar of voor altijd op de ziekenkas moet gaan staan.
En gaan werken voor enkel een dak boven uw hoofd te hebben is imo ook maar dom. 't leven is meer dan een huis alleen.
FroFro zei:Waarom is iedereen hier zo van "300.000 euro lenen is zot!" ?

Ik dacht brutto daar het nettoloon bij velen verschillend is.Leprechaun3 zei:een belangrijke vraag:
ik lees hier dat je max 1 / 3de van je loon mag gebruiken voor je lening,
is dat dan één derde van je netto of van je bruto, dat ze berekenen?